van egy 650-es túra endúrom,
rendszámos,érvényes vizsával,nevemre irva.
a moci 1989-es,korának megfelelő állapotban.
Most lehetőségem lenne egy ugyan olyan /tipus,szin,márka/ stb.
1998-as szinte "szűz" mocit megvenni,szinte gyári állapotú,11000km-rel.
DE.... semmiféle papírral nem rendelkezik,ill akitől venném van neki valami féle olasz adásvételije,/kevés mint halottnak a nyelves puszi/
szóval nem lehet forgalomba helyezni itthon.
szerintetek recckírozzak a rendszám átrakással,hogy ugysem veszik észre, mivel minden stimmel a motoron.
/szöveg/
vagy amibe kerülne az uj motor inkább felejtsem el és újitsam,költsem a régire?
könnyebb ,jobb lenne ha csak a rendszám át és egy uj,szuper járgánnyal lehetne motoroznom.
milyen esélyem van rá,hogy egy igazoltatásnál feltűnik,hogy egy 20 éves motor ilyen állapotban van,vagy ilyesmit nem néznek?
Hegyit nem ajánlom. Nekem nem kötötték be az összes funkciót, túlhúzták a rögzítő csavarokat, így széttörött a ház és azóta hibás jelzések miatt kiszámíthatatlanúl működik...
Inkább az importőröket keressétek (pl. www.doverkft.hu)
Hello.
Érdeklődni szeretnék azzaé kapcsolatban,hogy mit nézzek meg alaposan,ha megszeretnék venni egy moccot.Januárra tervezem a vásárlást és a kiszemelt kategória a 2004es évjárat 600as sportgépből.Szal ha tudtok akkor adjatok pár hasznos tanácsot.
Üdv
Ördög: én is a CBF600-at javaslom, ideális kezdőgép. ja, ha ez segít, nekem ilyen van, és én is 195 cm vagyok, és tökéletesen megfelel a mérete. utassal is kényelmes, sőt, ódákat zengenek róla, kényelmes, és a kapaszkodója is király. a 78 LE meg optimális, ugyanis nem fogod kinőni egy darabig, viszont nem is atombrutál, szal nem fog kipörögni a hátsó kerék minden indulásnál. az ára szerintem ideális, és megbízható, masszív gép. fogyasztása 5-8 literig, csuklótól függően
...hát én 33 vagyok és tavaly tettem le.
...ha benőtt volna nem akarnál motorozni. ...ahogy én sem.
Komolyra fordítva:
én kb 10 ezret tettem eddig robeszba és tavaly óta mióta a jogsim megvan kb 10-et a "nagyba" gyk 95% városban. Ezalatt 1X elgázoltak (főúton jöttem 45-el /aznap fejeztem be a generált, bejáratós volt/ autónak stopptábla volt), erről mondjuk nem tehetek, de 3X majdnem perecet dobtam (utoljára 2 napja), szerencsére lábbal mentettem, amikbe azért vastagon benne voltam.
...amit a mondat második végéből ki akartam hozni, az az, hogy az első időkben hasznosabb valami olcsó mocival indítani (MZ250 -mint írták is), aminél nem akkora költség, ha letörik, lehorzsolódik ez-az.
...és hát én mondjuk magamból indulok ki, de az ember sokmindent kipróbál, bizony húzom a fülét itt a városban is (140 Gyorsforgalmi) korom ellenére, gyakran, szóval lehet, hogy Te is húznád pár hét után és akkor nem biztos, hogy 200-al kell döngetni az úton. ...szóval egy MZ 250 szerintem jó 5let!
tanácsot,véleményt szeretnék kérni,
van egy 650-es túra endúrom,
rendszámos,érvényes vizsával,nevemre irva.
a moci 1989-es,korának megfelelő állapotban.
Most lehetőségem lenne egy ugyan olyan /tipus,szin,márka/ stb.
1998-as szinte "szűz" mocit megvenni,szinte gyári állapotú,11000km-rel.
DE.... semmiféle papírral nem rendelkezik,ill akitől venném van neki valami féle olasz adásvételije,/kevés mint halottnak a nyelves puszi/
szóval nem lehet forgalomba helyezni itthon.
szerintetek recckírozzak a rendszám átrakással,hogy ugysem veszik észre, mivel minden stimmel a motoron.
/szöveg/
vagy amibe kerülne az uj motor inkább felejtsem el és újitsam,költsem a régire?
könnyebb ,jobb lenne ha csak a rendszám át és egy uj,szuper járgánnyal lehetne motoroznom.
milyen esélyem van rá,hogy egy igazoltatásnál feltűnik,hogy egy 20 éves motor ilyen állapotban van,vagy ilyesmit nem néznek?
köszi
segítsetek már hogy yamaha dt125r.re jó e mz lánc?
Ismeri valaki az RM-z 250et 2007es évj-ba?Egy pár infot ha tudnátok megköszönném..
Vagy netán valamilyen érdeked füzödik ehhez?
Inkább az importőröket keressétek (pl. www.doverkft.hu)
Érdeklődni szeretnék azzaé kapcsolatban,hogy mit nézzek meg alaposan,ha megszeretnék venni egy moccot.Januárra tervezem a vásárlást és a kiszemelt kategória a 2004es évjárat 600as sportgépből.Szal ha tudtok akkor adjatok pár hasznos tanácsot.
Üdv
köszi a jótanácsokat, igyekszem azoknak megfelelően motort választani...
Esetleg van valakinek tapasztalata.
-XVII. Ker. KING ROAD MOTORS
-XI. FULL-GAS BUDAPEST
Valyon melyik a jobb?
Kőtelező szerviz lenne: 1000.Km-es.
Ti hová vinnétek nagyob bizalommal? GS500-ról lenne szó.
Nagyábol kérdezgettem az árakat de a többi az elég drágák.
Ha esetleg tudtok árakat azt megköszőnném.
van esetleg valakinek, vagy ismerősnek Arlen Ness bőr ruhája? milyenek?
nekem ez a darab tetszik nagyon, és most akciós, erősen gondolkodom. vélemények, tapasztalatok?
meg aztán formás kis darab, az már igaz
a zenyém, csakisa zenyém
...hát én 33 vagyok és tavaly tettem le.
...ha benőtt volna nem akarnál motorozni.
Komolyra fordítva:
én kb 10 ezret tettem eddig robeszba és tavaly óta mióta a jogsim megvan kb 10-et a "nagyba" gyk 95% városban. Ezalatt 1X elgázoltak (főúton jöttem 45-el /aznap fejeztem be a generált, bejáratós volt/ autónak stopptábla volt), erről mondjuk nem tehetek, de 3X majdnem perecet dobtam (utoljára 2 napja), szerencsére lábbal mentettem, amikbe azért vastagon benne voltam.
...amit a mondat második végéből ki akartam hozni, az az, hogy az első időkben hasznosabb valami olcsó mocival indítani (MZ250 -mint írták is), aminél nem akkora költség, ha letörik, lehorzsolódik ez-az.
...és hát én mondjuk magamból indulok ki, de az ember sokmindent kipróbál, bizony húzom a fülét itt a városban is (140 Gyorsforgalmi) korom ellenére, gyakran, szóval lehet, hogy Te is húznád pár hét után és akkor nem biztos, hogy 200-al kell döngetni az úton. ...szóval egy MZ 250 szerintem jó 5let!
Üdv: M.