Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
CEYS fixed everything Epoxy kétkomponensű ragasztó,Én ezzel ragasztottam meg az elrepedt műa. burkolatomat.Össze kell keverni ragasztás előtt viszonylag folyós az állaga így résekbe is befolyik,száradás után csiszolható is.Viszont ha nagyobb darab hiányzik a burkolatból akkor ez nem megfelelő.
Sziasztok!
egy kis segiségre lenne szükségem. meg köszöném ha tudna nekem valaki ajánlani idomhoz müanyag ragasztot.
Itt a szezon vége sajnos és van egy két törés repedés az idomokon azt szeretném rendbe rakni.
elöre is köszönöm.
üdv.gábor
Köszönöm!
most már teljesen képben vagyok!
Sziasztok!
Megtudná valaki mondani a k7 750 gsxr szinkodját?
Fekete kék,a füzetében BNV van írva,de a fényezö evvel nem tud mit kezdeni
www.autopalyamatrica.hu oldalon mindent megtalálsz. Nem kell kútra menni sem, mobilról sms-sel is megy a dolog.
Ez az egykerekezős téma engem is érdekelne sportmotorral..
Nekem az lenne a kérdésem, hogy sportmotorról hogy lehet terepjáró tükröt letörni?
Na nem viccből akarom,lakik itt egy hülye agresszíven vezető, terepjárós nőci (aki mellesleg volt oszt.társam és nem vagyunk jó viszonyban) és a héten már 2x mikor meg akartam előzni direkte (szerintem részéről poénból) rámrántotta a kormányt... Hát nem volt vicces..
Csőgáz!

Nem tudom mennyire járok jó helyen, de azért kérdezek. Van egy 400-as CBR-em, szerintetek hogy kezdjem vele az egykereket? Egy 125-ös DT-vel már van tapasztalatom ilyen téren, azt minimál tempónál egyesben kell felkuplungolni. Holtponthoz még sajnos közöm nincs, de ha nem fogyna ki belőle a szufla tartanám egy darabig, így sajnos kifogyok a fordulatból. Szóval mit tanácsoltok hogy álljak neki? Igazság szerint rémisztő hogy nehéz és drága a DT-hez képest
Nagyon köszi!
Eddig még nem motoroztam fizetős szakaszon...
és természetes lehet venni a benzinkutakon is.
ez így van közel egy éve kb
Jól olvastam, hogy a motorosok 4 napos autópálya matricája 50%-a a D1 kategória árának?
Benzinkutakon is lehet ilyen fele áras használatot fizetni?
Köszönöm a gyors válaszokat!
170-nel megy egy 25 kW-os verzio? Na az eleg erdekes... Viszont akkor egyreszt biztos nincsen szethajtva, masreszt sec-perc ki lehet programozni belole a tiltast.
naaaaa. hivtam a Kawasaki-ba es mondtak az a gond amitol 170 et ad tenleg a 25KW verzio......es hogy semmi gond csak masik "doboz" kell bele.na kivancsi leszek a vegeredmenyre ......
és ha megvan a törzskönyv akkk az nekem menyyibe fájna?
Jah Gaboh, mert ezek a törzskönyvröl beszélnek... A 250-es motor így, amit írtál forgalombahelyezhető! Újra kell műszakiztatni. Eredetvizsga, műszaki, átírás, stb. A törzskönyvére viszont Te is kérdezz rá, hogy megvan-e...
hát ebből nem sokat értettem!azt megköszönném h ha vki felvenne msn re és otttt elmagyarázná!gaboh222@hotmail.com
azért én itt gyanakodnék.....
Ja, sacc per kb 4-5 hét a törzskönyv.
Hello! Két eset lehetséges:
1; Tényleg elhagyták a törzskönyvet, ekkor viszont pótolható, mert a tulaj bemegy az ocsmányirodába, megigényli, - ingyen van- és ha megjött, AKKOR megveheted, mert azátíráshoz kell a törzskönyv, anélkül nem megy.
2; Nincs törzskönyv, akkor viszont nincs biznisz , ugye nem kell mondani, miért?
viszont akkor nem menne 3ba is 170 el .......kuva erdekes.......
van hozzzá elvileg forgalmi meg tábla de azt irta h ideiglenesen kivonatta a forgalomból!
Hónapokig tart új törzskönyvet igényelni, és addig el se lehet adni a motort!
25 kW-tal nem fog 170-ig elmenni... Max 130 kmh körülbelül. És a fojtás általában nem elektronikus, hanem fizikailag korlátozzák a gázkar elfordíthatóságát.
Csak óvatosan az ilyenekkel. Még sose volt forgalomba helyezve? Mikori?