szevasztok én 1 17éves kezdő vagyok és nem tudom hogy mien motorral érdemes elkezdeni az endurozást pls segítsetek kösszi
(eddig egy 85 ccsimsonnal mászkáltam
Ha még benne vagy a 15 napban kérj gyorsan időpontot és pecsételtesd le az okmányirodában az adásvételid hogy elkezdödött az átírási folyamat.Ha kicsúsztál,fognak küldeni egy levelet hogy beidéznek,intézd el minnél elöbb,és talán megúszod birság nélkül.
Sziasztok. a következő helyzetben vagyok :
eladtam a motorom, és kéne a hamarosan következő szezonra motor, viszont 15 éves vagyok, így még csak M kategóriás jogsim van. viszont szezon vége felé kezdhetem A1-re. és ezért nem akarok egy fél szezonra venni 50-es motort, hanem úgy gondoltam, hogy megveszem a 25-ö mocit, amit kinéztem. és egy fél szezont avval járok, é megpróbálom elkerülni a rendőröket. szerintetek mit csináljak?
Hello!
Csupa ideg vagyok!
mivel lehetne megmagyarázni azt hogy mikor be akarom indítani motromat/929/
azt csinálja,hogy teker rajta 1-et,2-őt/erősen,lendületesen,ahogy kell,aztán meg mintha megakadna.Nem bírja átfordítani,csak kattog.Gombnyomásra csak azt hallani,hogy az önindító csak szeretné fordítani,de egyszerüen nem és nem.Aztán meg a semmiből egy pillanat múlva átfordítja mintha mi se történt volna.
Először gondoltam az akkura,de azt leteszteltem,miután beindult rögtön leállítottam,pár percre hagytam világítani a lámpákat--és ezek után is gyorsan forgatott.1 hónapig hagytam állni és tökéletesen tartotta az áramot.
Gondoltam már a szénkefékre is -de akkor miért csak akkor csinálja ha áll a motor 15-20 órát.-vagy egy hetet.Volt úgy hogy 2 hét állás után is tökéletesen startolt.Ha beindult és akár csak 2mp után leállítom,olyankor már tuti hogy betekeri.Szerintem ha a szénkefe lenne akkor ezt csinálná mindig ,és nem csak akkor ha állt a motor picit huzamosabb ideig.-------de akkor se mindig hogy baszódjon meg!/kopott szénkefék esetén tapasztalatom szerint a kis érintkezés miatt lassabban forgatna /
Az egész nem logikus.Ezt telefonnal fel is vettem,csak nemtudom hogyan kell feltölteni,ha egyáltalán lehetséges.
mert ugytudom hgy nagyon szervízigényes
vagy 4t böl 250-400
(eddig egy 85 ccsimsonnal mászkáltam
Pontosabb választ kapsz a gyorshajtás, jard, megoldások topikban pohitól.
eladtam a motorom, és kéne a hamarosan következő szezonra motor, viszont 15 éves vagyok, így még csak M kategóriás jogsim van. viszont szezon vége felé kezdhetem A1-re. és ezért nem akarok egy fél szezonra venni 50-es motort, hanem úgy gondoltam, hogy megveszem a 25-ö mocit, amit kinéztem. és egy fél szezont avval járok, é megpróbálom elkerülni a rendőröket. szerintetek mit csináljak?
Csupa ideg vagyok!
mivel lehetne megmagyarázni azt hogy mikor be akarom indítani motromat/929/
azt csinálja,hogy teker rajta 1-et,2-őt/erősen,lendületesen,ahogy kell,aztán meg mintha megakadna.Nem bírja átfordítani,csak kattog.Gombnyomásra csak azt hallani,hogy az önindító csak szeretné fordítani,de egyszerüen nem és nem.Aztán meg a semmiből egy pillanat múlva átfordítja mintha mi se történt volna.
Először gondoltam az akkura,de azt leteszteltem,miután beindult rögtön leállítottam,pár percre hagytam világítani a lámpákat--és ezek után is gyorsan forgatott.1 hónapig hagytam állni és tökéletesen tartotta az áramot.
Gondoltam már a szénkefékre is -de akkor miért csak akkor csinálja ha áll a motor 15-20 órát.-vagy egy hetet.Volt úgy hogy 2 hét állás után is tökéletesen startolt.Ha beindult és akár csak 2mp után leállítom,olyankor már tuti hogy betekeri.Szerintem ha a szénkefe lenne akkor ezt csinálná mindig ,és nem csak akkor ha állt a motor picit huzamosabb ideig.-------de akkor se mindig hogy baszódjon meg!/kopott szénkefék esetén tapasztalatom szerint a kis érintkezés miatt lassabban forgatna /
Az egész nem logikus.Ezt telefonnal fel is vettem,csak nemtudom hogyan kell feltölteni,ha egyáltalán lehetséges.
kawasaki kmx 125 f?tengely csapÁgy mÉretÉt valaki megtudnÁ mondani?meg a szimering mÉret is kÉne!
nagyon szÉpen kÖszi aki tud segÍtsen!