Erről sztorim: Amikor felhívott a hitelelbíráló csajszi, kérdezte a motor adatait, milyen típus meg ilyenek. Kérdezte milyen színű? Mondom Pirosas fekete meg szürke. Erre mondja, aha, akkor miért narancs? (neki ugye a forgalmiban lévő szín volt megadva)
nekem narancs szín van a forgalmiba De szerintem nincs 70-75%-a a narancs szín a teljes felületnek. Ráadásul csak napfényben narancs, kicsit sötétebben már pirosas
hát én csak annyit tudok h műszakin esztétikailag a 75%-ának kell rendben lennie,tehát a maradék 25%-ot akár le sem kell festeni,gondolom ilyesmi vonatkozik a hétköznapokra is
Srácok, nem tudjátok véletlenül, hogy a motornak hány %-át lehet más színűre festeni úgy, hogy még a forgalmiban ne kelljen változtatást eszközölni?
Egy koromfekete moci vásárlása előtt állok és szeretném kicsinosítani
Agv S4, tehát nem nagy szám Pedig direkt úgy választottam hogy elég zajos legyen, szóval nem csendes az átlaghoz képest, de nekem ez is rossz. Asszem a HJC csendesebb mert az is van. De az is hozzátartozik hogy kétüteműm van, tehát nincs nagy hangja csak magas fordulaton.
Igen Gondoltam hogy ez lesz.... kár volt feltennem.. van egy ismerősöm az se hajtja le a plexit, kérdeztem mért, mert zavarja hogy nem fúj az arcába a szél Én meg sokáig bringáztam forgalomban, aztán engem meg az zavar, hogy nem hallok olyan hangokat amikből bringázás közben egy csomó mindent lehetett tudni.De már olyan is volt hogy gy autós későn vett észre a pirosnál motorral, és amint hallottam a gumicsúszást a hátam mögül adtam egy gázt és úgy úsztam meg hogy fellökjön, tükörbe nem lett volna időm nézni. Ha ez lehajtott plexinél lett volna(mondjuk akkor egy robogó sisak volt rajtam) tuti belémjön mert nem tudtam volna hogy pontosan honnan jön a hang(mint tegnap egy építkezés mellett ahol ijedtemben majdnem leugrottam a motorról ).
Csáó! Egy furcsa kérdésem lenne. Nagyon csöndes a sisakom, ami rohadtul zavar forgalomban, mert a környezetemből nem hallok semmit ( a motorhangot se). Szal mióta megvan nyitott plexivel közlekedem olyan 80-ig. Volt már valaki így? Nem lesz ettől valami baja az embernek? Mert egyelőre nem tudok másikat venni.
En "hulye" meg rendszamoztatom a 125-os Vespamat, pedig nem megy max 80-al... Cserebe viszont nem kell aggodni, hogy ha elut valami bena autos, akkor en fizetek minden kart, mert csaltam... Marpedig ket kereken konnyen megvan a baj... De Te tudod.
Aztán kötsz rá egy 50-es kötelezőt, és ha valami kárt okozol, kiderül a turpisság, a biztosító nem fizet, és úgy megbasznak a zsaruk, hogy évekig fogod nyögni. Ráadásul mindig úgy ülsz majd rajta hogy tudod, hogy susnyásban jársz és megsúgom, a rendőrök sem hülyék....
Ha a gep a nemet forgalmiban 25 kW-os, akkor gond nelkul forgalomba tudod helyezni itthon is 25 kW-kent (nem igazan fogjak nezni...). De ha az eredeti teljesitmeny volt benne, akkor tobbe kerul a hercehurca (ha egyaltalan el tudod intezni, ami nem tuti!), mint a motor...
hali a napoban veszek egy 180as Runner-t és 50esként tervezem hogy használni fogom, nos a kérdésem/kérésem az lenne hogy az óra 160ig van skálázba (ez probléma) tudnátok nekem ötletet adni hogy honnan tudok szerezni max 80ig skálázott olyan papir szerűséget?(net vagy ilyesmik, fő hogy olcsón vagy a legjobb lenne ha ingyen meguszhatnám)előre is kössz a segitségeket (a legjobb lenne egy net-cim ahol vannak ilyen dolgok (feltéve ha létezik ilyen?!)
Lenne egy kis problémám. Barátom vett egy Aprilia Leonardo 125-öst (2003) és 400m próbaút után elkezdett az olaj folyni a hajtásnál valahol. Elég szépen termeli ki az olajat.
Kérdésem, hogy találkozott már valaki ilyen problémával? Lehetséges hogy a tömítés ereszt valahol?
hi
gondolkozom egy 79es Yamaha XS650 vásárlásán
német papírjai vannak.
veteránnak szeretném üzembe helyezni
ekkor milyen költségek várhatók az első üzembehelyezésnél?
a veterán gépeknek mennyi az éves költségei? (biztosítás telj.adó stb)
műszakiztatni 2 évente kell?
köszi!
Egy koromfekete moci vásárlása előtt állok és szeretném kicsinosítani
Nem iróniának szántam a kérdést.
Hát milyen sisakod van?
Én is akarok egy ilyen csendes sisakot.
Székesfehérvár környékén van ez az épület,
segitséget szeretnék, hogy pontosan hol található, és mi az épület neve,.
Lenne egy kis problémám. Barátom vett egy Aprilia Leonardo 125-öst (2003) és 400m próbaút után elkezdett az olaj folyni a hajtásnál valahol. Elég szépen termeli ki az olajat.
Kérdésem, hogy találkozott már valaki ilyen problémával? Lehetséges hogy a tömítés ereszt valahol?
S.O.S !
gondolkozom egy 79es Yamaha XS650 vásárlásán
német papírjai vannak.
veteránnak szeretném üzembe helyezni
ekkor milyen költségek várhatók az első üzembehelyezésnél?
a veterán gépeknek mennyi az éves költségei? (biztosítás telj.adó stb)
műszakiztatni 2 évente kell?
köszi!