Urak! Tud valaki esetleg bioethanollal kapcsolatban tapasztalatot? Állítólag olyan 200 Ft/lityibe kerül az anyag, 30-40 ezer körül van az átalakító szett injektoros motorhoz (szgk), és erősebb is lesz a vas tőle. Akkor meg hol a hiba, hogy alig hallani róla? Olajmultik lobbiznak ellene?
Sziasztok.Szeretnék egy csepp segítséget kérni:
megvettem a komlett láncszettem és nem tom hogy hogyan kell felrakni,illetve fejbe tudom csak szeretném látni is valamien két illetve hanganyag formályába.Nem tudnátok nekem segíteni ebben mert olvasni már elolvastam vagy száz oldalt de szeretném látni is hogy hogy kell mielőtt havert rászabadítom.
Segítségetek előre is köszönöm.
Üdv olyan problémám van, hogy van egy stabil blokkom nincs szikra rajt
az egész Mitsubishi gyújtás 1tekrcsböl egy kondiból megszakítóból áll a forgórészben 4 mágnes. és az a baj vele h elvesztette az erejét a mágnes
egynek semmi ereje kettőnek alig alig, az egyiken marad rajt az alátét csak! Ezen ki tudna segíteni? vagy házilag is megoldható?
BMC és a K&N sportszütyi közt mi a külömbség a nevekün kívül mert találtam róluk cifra dolgokat. Valakinek valami hoszabb tapasztalat vmeikkel kapcsolatban ?
Sziasztok.. segitseget kernek,vennek egy hasznalt motrot elso moci szuzuki gs 500 e 94 es ,arban turheto de kivancsi lennek mennyi lenne hozza az uj dugok, gyuru, es egyebek teljes generalhoz ,hogy megis mennyi lenne ha befurdok vele ?Kerestem honalpot de ezek arait nem talaltam nincs otletem .Ha tudtok kuldjetek honlap cimet vagy ar listat vagy csak par arat hogy megis mennyibe lehetnek ezek a cucok,mindennek nagyon orulnek.Jah vezermulanc mennyi ideig hasznalhato ,mik a tunetek a cserere szorul vagy honann lehet rajonni hogy mar nincs sok neki?A km oraja butykolt nem lehet utana menni ,szerviz konyv meg nincs.
a motorblokk ami benne van az egy 3KJ yamaha blokk!
és a váz egy MBK 125-ös!
és a vázon ez a feszültségszabályzó van! és két vezeték jön fel a motorból! hogy lehetne megoldani hogy jól működjön?:)
Sziasztok!
lenne egy kis gondom van egy ilyen feszültségszabályzóm.. amit beszeretnék kötni a motorba a blokkból kijön 2 vezeték.. amire a feszültségszabályzót lehet kötni! a képen látható alkatrészről lenne szó!
Szasztok,
Segítséget szeretnék kérni. Mostani motorom egy 400-as zxr (ez előtt egy Mito volt...) Most szeretnék váltani egy 600-as sportmotorra. Eddig minden szép 's jó csak a "bibi" az hogy 185.5cm nemtudom melyik lenne a megfelelő választás. Olyan motorosoknak a tapasztalatait várom akik hasonló szituban voltak/vannak de tudtak dönteni... Nagyobbat nem akarok (ha valaki azt mondaná) mivel beakarom és beis fogom tartani azt a bizonyos "létrát". Válaszookat előre is köszönöm.
Üdv.: Zoliman.
Sziasztok!
A segitségeteket kérem , most vettem egy 125 Peugeot sum up ot és azt vettem észre ,h amikor megyek ,ahogy nő a sebeség arányosan nő a fordulat is azaz olyan mint ha 1 ben mennék végig.Pl: 20km/h - 2000, 60km/h - 6000, 90km/h - 9000 végig és én ezt igen csak sokallom 90nel 9000es fordulaton ráadásul 100km/5L kaja. Ez okés?
A másik kérdés ,h 90 nél blok nem megy tovább ez a leszabályzás miatt van és ezt megtudom szüntetni?
Úcsó , ha leveszem a gyári kipufogot és mást rakok fel nő az erő lényegesen? Köszönöm mindenki válaszát. bocs a sok kérdésért ,de külföldön élek és nincs kit kérdezni öszintén. :) Csá.
többit nem tudom
megvettem a komlett láncszettem és nem tom hogy hogyan kell felrakni,illetve fejbe tudom csak szeretném látni is valamien két illetve hanganyag formályába.Nem tudnátok nekem segíteni ebben mert olvasni már elolvastam vagy száz oldalt de szeretném látni is hogy hogy kell mielőtt havert rászabadítom.
Segítségetek előre is köszönöm.
az egész Mitsubishi gyújtás 1tekrcsböl egy kondiból megszakítóból áll a forgórészben 4 mágnes. és az a baj vele h elvesztette az erejét a mágnes
egynek semmi ereje kettőnek alig alig, az egyiken marad rajt az alátét csak! Ezen ki tudna segíteni? vagy házilag is megoldható?
és a váz egy MBK 125-ös!
és a vázon ez a feszültségszabályzó van! és két vezeték jön fel a motorból! hogy lehetne megoldani hogy jól működjön?:)
lenne egy kis gondom van egy ilyen feszültségszabályzóm.. amit beszeretnék kötni a motorba a blokkból kijön 2 vezeték.. amire a feszültségszabályzót lehet kötni! a képen látható alkatrészről lenne szó!
Segítséget szeretnék kérni. Mostani motorom egy 400-as zxr (ez előtt egy Mito volt...) Most szeretnék váltani egy 600-as sportmotorra. Eddig minden szép 's jó csak a "bibi" az hogy 185.5cm nemtudom melyik lenne a megfelelő választás. Olyan motorosoknak a tapasztalatait várom akik hasonló szituban voltak/vannak de tudtak dönteni... Nagyobbat nem akarok (ha valaki azt mondaná) mivel beakarom és beis fogom tartani azt a bizonyos "létrát". Válaszookat előre is köszönöm.
Üdv.: Zoliman.
A segitségeteket kérem , most vettem egy 125 Peugeot sum up ot és azt vettem észre ,h amikor megyek ,ahogy nő a sebeség arányosan nő a fordulat is azaz olyan mint ha 1 ben mennék végig.Pl: 20km/h - 2000, 60km/h - 6000, 90km/h - 9000 végig és én ezt igen csak sokallom 90nel 9000es fordulaton ráadásul 100km/5L kaja. Ez okés?
A másik kérdés ,h 90 nél blok nem megy tovább ez a leszabályzás miatt van és ezt megtudom szüntetni?
Úcsó , ha leveszem a gyári kipufogot és mást rakok fel nő az erő lényegesen? Köszönöm mindenki válaszát. bocs a sok kérdésért ,de külföldön élek és nincs kit kérdezni öszintén. :) Csá.