ezekben a hitelátvállalásos témákban mi a menet?
kell azért valamit fizetni? ilyenkor át lehet íratni pl a futamidőt? vagy ez ismét pénzes akció?
van erről tapasztalat?
Figyelj, ha csak dobot cserélsz ibazából hangosabb lesz, se erősebb se gyengébb, ha nagyon nyitott a dob akkor alulról elveszhet valamennyi nyomaték. Az enyémre dobtam, nem vett el nyomatékot, nem is megy másképp, de hallanak ha jövök, ennyit akartam úgyhogy nekem marad! A kérdésedre: sztem nem lesz baja, de azért ha lehet ne legyen teljesen nyitott a dob! De ez csak az én véleményem
gondoltam rá hogy kopotaklehetnek a lamelák
meg ara hogy esetleg neme a kis lánckerék forog el
de majd megnézem oda álitom valahova azt kikurom a kuplungot és meg nézem mi csuszik
hello. sikerült megcsinálni (nem tökéletes) a kaplungot kiemel rendesen de nem zár rendesen (csuszik) ugysem hogy a tolo pálcára a csavar nics rá engedve.
1-esben nagyobb fordulaton el kezd csuszni ugyis ha a pálca már nincs a helyén (etz 125)
Kinéztem magamnak, egy nyitott sportdobot és ebben szeretnék tanácsot kérni, mert hallottam sok mindent, hogy nem tesz túl jót a mocinak, hogy nincs lefojtva, szelepeknek nem tesz jót, akkor valaki az ellenkezőjét mondja és hát, ha van itt aki ért ezekhez a dolgokhoz....K1-es GSX-R 600 -am van, gyári dobbal! Nem rendszert, csak dobot akarok cserélni (Leo Vince SBK), és nem a teljesítmény miatt, hanem a hang....
nem muszáj drága kifejezetten motor töltőt venni mer én csináltam magamnak 1 töltőt ami 100mA-el tölt 13,5V-onn én nagyon jól működik
vettem egy gagyi tápegységet és raktam rá 1 visszajelző ledet meg 2 krokodil csipeszt
én télenn kiszoktam venni az aksit és a kamrába tartom mer ott nincsen hideg, mer a hidegbe jobban merül mint a melegenn
kéthetente felrakom a töltőre egy északára és igy nem merül le teljesenn
Szia, én nekem van egy kis akutöltőm, olyan mint egy régi telefontőltö, állítható 2,6,12 V és 300mA-el tölt! Néha rámérek az aksire, ha 12,5 környékén van akkor ráteszem, feltölti kb. 13,6V-ra és hagyom. Sztem ez így tökéletes.
Sziasztok
Kinek van tapasztalata akkumlátor szinten tartó készülékről?Állítólag nem megy tönkre az aksi télen amikor áll a garázsban a járgány.Próbáltam keresni a neten de nem igazán találtam.Kellene nekem egy ilyen.Válaszotokat előre is köszönöm.
Nincs mit Igazából az a golóbis szokott mingyá szétszereléskor világgá gurulni sok esetben, aztán már nem kerül vissza és kész a baj... azért bátorkodtam kérdezni
Hú, ennyire már nem emléxem, rá... olyan 20 éve szereltem ilyet utoljára. Haweré csúszott, erre pontozóval odacsapott a fémlamellákra... persze ezután nem oldott a kuplung. Szerencséjére nekem volt TS cuccom, ami ugyanaz, esetleg a régiekben egy soros lánc van
kell azért valamit fizetni? ilyenkor át lehet íratni pl a futamidőt? vagy ez ismét pénzes akció?
van erről tapasztalat?
meg ara hogy esetleg neme a kis lánckerék forog el
de majd megnézem oda álitom valahova azt kikurom a kuplungot és meg nézem mi csuszik
1-esben nagyobb fordulaton el kezd csuszni ugyis ha a pálca már nincs a helyén (etz 125)
Kinéztem magamnak, egy nyitott sportdobot és ebben szeretnék tanácsot kérni, mert hallottam sok mindent, hogy nem tesz túl jót a mocinak, hogy nincs lefojtva, szelepeknek nem tesz jót, akkor valaki az ellenkezőjét mondja és hát, ha van itt aki ért ezekhez a dolgokhoz....K1-es GSX-R 600 -am van, gyári dobbal! Nem rendszert, csak dobot akarok cserélni (Leo Vince SBK), és nem a teljesítmény miatt, hanem a hang....
Akinek van valami tapasztalata, az segítsen már
Köszönöm!
Üdv.!
vettem egy gagyi tápegységet és raktam rá 1 visszajelző ledet meg 2 krokodil csipeszt
én télenn kiszoktam venni az aksit és a kamrába tartom mer ott nincsen hideg, mer a hidegbe jobban merül mint a melegenn
kéthetente felrakom a töltőre egy északára és igy nem merül le teljesenn
http://apronet.hu/elado_akkumu...
Kinek van tapasztalata akkumlátor szinten tartó készülékről?Állítólag nem megy tönkre az aksi télen amikor áll a garázsban a járgány.Próbáltam keresni a neten de nem igazán találtam.Kellene nekem egy ilyen.Válaszotokat előre is köszönöm.