Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

értem értem ! így is lesz! köszi !
pfhuuuuuuuu :O értem értem ez azért elég komoly, ilyenről még nem is hallottam. Sajnálom, hogy így történt, magyar jogtörvényt én sem ragoznám....
Helló! Ezért írtam hogy mindenképp kérj számlát legalább abba tudsz kapaszkodni!Mert ugye szó elszáll írás megmarad...........!A főforgalmazó a Honda leírta hogy a karakterszámok mit jelentenek,ezért tudok konkrétumokat írni!
Helló!Itt azért nem merem megadni!Inkább leírom! 2003-ban egy drz 2003 gyártási évűként 1398000 Ft-ba került, 2005-ben már 1598 000 Ft-ba!Namost ha ez az előbb említett motor bent ragad két évig a boltban akkor van baj! A kedves boltos már a harmadik évben ilyen olyan indokkal újraárazza és Te rámarsz az ÚJJ Drz-re! Majd később kiderül hogy ezt a motort már 2006-ban nem gyártották! Ráadásul Te nem is Suzuki márkakereskedésben vetted de azért a hatóság (Mivel ez kiderült!) megráncigál és megfenyeget hogyha nem viszed be a forgalmit kicseréltetni akkor előállíttatnak! Tehát téged a gyanútlan vásárlót!A gyártási évet minden esetben tartalmazza a MINDEN gpj-mű karosszériaszáma és VÁZSZÁMA! EZT TAPASZTALTAM MÁS ESETBEN HOGY A KETTŐ NEM EGYEZETT! Ez most mindenkinek szól!Ha már ilyen rendes voltál Te Erdőteleki kollega meg tudnál-e nekem annyit tenni hogy ezt a cikket szétküldenéd a neten?Sajnos annak a gaz....... KFT_nek a cimét nem írhatom le ,mert még a tárgyalás most is folyik az egyik BP:-i biróságon! Megtoldva azzal a dologgal ami Honda Fmx oldalon leírtam és a miskó valamint a phantoom oo1 -es kollega gúnyolódva kikérte magának! én csak remélem hogy más nem járt így de azóta elővettem a Drz.-m papírjait és........pfffffffúúúúúúújjjjjjj!Ehhez a körülményhez még a jogszabályok is segítenek a tisztelt forgalmazóknak!Le van írva!
3 hete vettem 8 évesen.! kerestem fórumot de nem találom! adj emailt és beszéljünk ott!
Helló! Megnéztem őket!Nem ismerősek!Én úgy gondoltam hogy a felszerelést bízd szakemberre és a munkadíjról kérj számlát!Az említett oldalt keresd meg ha gondolod!( Honda Fmx 650-érdemes!) Te használtan vagy újjként vetted a drz-t? Ha úgy gondolod érdekelne a drz vázszáma és a forgalmiban szereplő gyártási év!Majd leírom hogy miért!
Helló!Nem így nem ismerem őket!Ha kiírható a nevük légy szíves írd ki!
Sziasztok!Új vagyok az oldalon,szeretnék egy robit venni de nem ismerem őket,a segitségeteket kérném.Kinéztem 3 gépet,1:Malaguti f 12 2002-esnek mondott gyári festés sport kipu-légszűrő,pollini matricázás 70-75 ért odaadná a srác.2:Kymco k12 céges leselejtezésböl 27 000km,szép állapotban a motorja nem húr rendesen(lehet hogy csak variátor görgő?).3italjet formula 50,ez is céges gép.elhagyták a gyujtáskulcsot 14 000 km pár törött idomállitolag jó a motorja.A két cégest kb 50-ért el lehetne hozni.Tudom hogy mindegyikre költeni kell,kérdés az hogy melyikböl lehet egy kis szervizigényű megbitható gépet csinálni?Minden tanácsot szivesen meghalgatok.Előre is köszönöm!
Most velük beszélek, http://trix.hu/ , azt mondták 3000 a javítás 1000+áfa a szegecsek darabja, szerintem számlát is adnának róla ismered őket?
Szia!Ismerni nem ismerek ilyet,de nekem is volt drz-m!ha tudnám hogy Te hol laksz esetleg megnézném a problémát!Sajnos mivel volt egy pár napja egy kis vitám itt a fórumon,így címet nem adhatok,pedig szívesen segítenék,mert én igaz csak 92 óta motorozok és dolgoztam szervizbe is!(Kleider Florett,Honda MB,Honda XL stb....!A probléma amit írsz feltételezhetően speciális kulcskészletet kíván és mindenféleképp számlát is!Másképp bele ne menj!Ha nincs pénzed a gyárira akkor menj rá az EBC Brakes Magyarország honlapjára és keresd meg Király László Urat!Ha ő sem akkor irány legalább tanácsért a Suzuki márkakereskedésbe! A színterezés pedig felületkezelés,de valószínű neked nem ez a bajod!Tényleg jó volna látni a hibát de ha felmégy a Honda Fmx 650 fórumra megérted hogy címet miért nem adhatok!(Pedig érdekelne a probléma!) számla nélkül ezt a problémát ki ne javíttasd!Ha bármi kérdésed van szívesen segítek!
Bocsi nem jól fejeztem ki magamat, javítás alatt azt értem h újra kellene Szegecselni, mert a szegecselésnél kottyan 2-3 mmt. Olyan személyt ismersz aki ilyennel foglalkozik?
Hali!Most már tudom hogy nem automata szívatósak,igaz nem tőled! Az előbbiekben volt egy pár jó hozzászólás és lehet hogy el van dugulva az üzemanyag ellátó rendszer!Sajnos lehet hogy majd szét kell szedni!Kalandra fel!
Helóka! Mit értesz javítás alatt? Elvileg szinterezéssel javítható lenne,de.....!Tudom hogy nem olcsó mulatság de menj fel az EBC Magyarország lapjára és vedd fel a kapcsolatot Király László úrral!Szabályozni lehet egyszer,ha nincs nagyon bemaródva!
Hali
Az fzr -ek , nem autómata szivatódak.
Szevasz !A mocid automata szívatós-e?
Helóka!Egy pár napja volt egy kis vitám a Honda Fmx 650 fórumon,szerintem olvasd el!Az imént a kollega felhívta a figyelmedet az okirat hamisításra!Az 1990/5 1990/6 KhÉM rendeletben megtalálod a kért információt!
Hali
Lépj be az fzr-fz fórumra,ott ilyen motorosok vannak,
Hali!Én a helyedbe bevinném a suzukihoz ott majd eldöntik!Ne kockáztass ,elvégre meg is akarsz állni!
Legközelebb téli leálláskor zárd el a benzincsapot, járasd ki belőle az üzemanyagot. Mert alighanem belesűrűsödött az "üzemanyag" a benzin elpárolgott belőle.Most úgy próbáld indítani, hogy húzd rá a szívatót a gázhoz ne nyúlj és indítózz.
Van aki tud/ismer olyan személyt aki féktárcsa javítással foglalkozik? remélem tudtok segíteni
karbis
Karburátoros vagy befecskendezős?
Üdv! Ez az első telem hogy nagymotorom is van. Van egy ETZ125-öm de az a mínusz 20-ban is indult pöccre. Na most, van egy Yamaha fzr 600r-em ami most a +10 fokban se indult be, az aksit most töltöttem fel de mégsem akarja az igazságot. Ez vezethető a hidegre vagy valami gond lesz vele? A télen csak állt, senki nem nyúlt hozzá, benzin pedig van benne. előre is
Üdv! remélem tudtok segíteni!
Az első féktárcsám ahol Szegecsekkel össze van fogatva ott kottyan előre hátra mozgatva 2-3 mm-t az baj? cserés a tárcsa vagy még lehet menni vele így?
Sziasztok!Nem jár véletlenül valaki mostanában Békéscsabán a Moto-Marketben?