Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni motor eladással kapcsolatban.
Hirdetek egy krosszmotor eladásra.
Most pár napja, írtak nekem angolul, külföldi email címen, motorral kapcsolatba érdeklődtek....
Elvileg Amerikából...

Szerintetek valós érdeklődés lehet, vagy egy átverés az egész?
Van valakinek ilyenbe való tapasztalata?
Válaszotokat előre is köszönöm.
igen kivonhatod , én ilyen motorokat szoktam felvásárolni
no, hát az ilyen szépségekért rajongok én is :) pont egy Impulse-sal szemezgetek most jobban, igaz piros-fekete, fejidom nélküli, de az is nagyon baba :)
tudom, nagymotoros ismerősök nekem is ajánlgatták a 600-as méretet...de kitartok amellett, hogy 50 paci nekem elég, elsőre többet költeni sem szeretnék motorra, és egyelőre úgyis csak egyedül és rövid távon túrázgatok. Aztán majd kiderül, hogy bejön-e a dolog, tudok-e elég időt ráfordítani, hogy megérje, stb. :)
van alkatrész, ezek mind megbízható jó kis motorok, és jól is néznek ki. annyira megbízhatóak mint bármelyik 20 éves japán, meg kő nézni. hogyh mennyire pörgős? ha akarod nagyon, ha nem, akkor nem. http://blog-imgs-14.fc2.com/h/... egy ilyet imádnék!
Valaki nincs otthon az ebay dologban?
Szia Csidar!

Én ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy szerintem inkább a 600-as kategóriát célozd meg (Bandit, Fazer, Hornet).
Anno nekem is sokan ezt tanácsolták.
Persze nem hallgattam rájuk és megvettem első nagy motornak egy 400-as ZZR-t.
Szezon végére már tényleg azt éreztem, hogy kicsit "kevés", főleg túrázásra egy utas társaságában.
Tavasszal már egy GSF 600S nyergében fogom nagyon jól érezni magam.

A többit majd a hozzáértők...
Sziasztok!

Bepróbálkoztam a 400-as motorok fórumban, de nem aktív ott a társaság...hátha itt tudtok segíteni.
33 évesen állok neki motorozni, 400-as kategóriát lőttem be méretben és árban, stílusra pedig a klasszikusabb naked motorokat. Pontosabban az alábbi 3-at elsősorban: GSX 400 Impulse, XJR 400, ZR 400 Zephyr.

A segítség abban kellene, hogy mik a tapasztalatotok az ilyen gépekkel, belpiacosságuk miatt mennyire nehéz és drága az alkatrészellátás, milyen megbízhatóak, mennyire pörgősek ezek a sornégyesek, vagy egyáltalán, bármi okosság erről a kategóriáról.

Előre is köszi!
lehet hogy kezdésnek egy 125ös jobb lenne.bár ha nem ész nélkül motorozol akkor az 56le sem lesz gond,mindenkinek más a zsánere remélhetőleg egy páran majd leírják a tapasztalataikat azt eldöntheted hogy mit is,annyira nem rágtam bele magam a témába nagyon amatőr vagyok de szerintem ebben a kategóriában a nevesebb mocik közt nincs már nagy különbség de ha nem így van remélem kijavítanak!
Pedig nemrég mondtad, hogy nincs vele gond mert minden problémát megold ami nélküle nem lenne
na de nincs igazam?

az asszony helyett is jobban jártam volna egy xr4-el
minden topicba minden kérdésre jön a válasz initől: legjobb az XR400 vegyél azt. csopper helyet, simson helyett XR400.
ha most azt mondja valaki hogy ez príma ötlet akkor szaladsz venni egyet?
ha meg nem akkor szimó lesz helyette?
csak neked kellene döntened

amúgy szerintem érdemesebb egy endúrót venni aztán ha jól teljesítesz jöhet a cross
pl xr400
Sziasztok!:)
Segítséget szeretnék kérni...Nagyon szeretnék krosszozni és most egy 250-esben gondolkozom kezdő vagyok még egy 70-es endurom van jelenleg és szeretnék egy krossz motort :)
milyet ajánlotok? szerintetek jó ötlet?
A válaszokat előre is köszi :)
Köszi az elsőből lett kikövetkeztetve hogy 77-es a vas.
Nem sok,de a semminél több!
http://www.suzukicycles.org/GS...
Szia gy suzuki gs550-ről.De úgynézki kiderült a pontos évj. mert ami nekem van azt csak egy évben gyártották.77-es de azért ha van valami evvel kapcsolatos infód azt szívesen várom.
Milyen motorról van szó?
Valaki tudna ajánlani egy oldalt ahol megtudhatom mettől-meddig gyártottak egy motortípust.
Szia LauRol!

Az okmányirodában kellene szerintem érdeklődnöd, mert ott történik a forgalomból történő kivonás. Egy próbát megér.

Üdv!
Sziasztok! KIs segítséget szeretnék kérni. Van-e valakinek arra vonatkozóan információja, hogy totálkáros motorkerékpáromat a kárrendezés - mely a baleset miatt folyik melyben vétlen résztvevő voltam - ideje alatt véglegesen kivonathatom-e a forgalomból. Valamint a végleg kivont motoromat egyszerűen értékesíthetem-e valakinek ha esetleg vevőt találnék a roncsra. A válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok! Még nem vagyok 18 éves és van a nevemen egy honda nsr 125 típusú rendszámos motor. Tavaly az okmányiroda azt mondta, hogy amíg nem töltöm be a 18-at addig csak úgy tudom eladni, hogy gyámügyi papír meg ilyesmi papírok kellenek hozzá. Nem tudjátok, hogy ez változott e vagy valami?
HELP! Vadbaleset motorral! Segítsetek.
Kedves Motoros Társaim!
Szeretném Veletek megosztani egy szomorú baleset és az azt követő bírósági per kálváriájának történetét.
2010. 05. 23-án este, szürkületben tartottunk feleségemmel hazafelé kedvenc HONDA VFR 400 R NC 30-as motorkerékpárommal az M2-es autóúton Vác irányából Budapest felé (pontosítva a helyszínt, hátha valaki ismeri a terepet: Sződliget és Göd között), amikor megtörtént a baj. Menet közben azt láttam, hogy a velem szemben haladó sávban egy autó kikerül valamit és utána már csak azt éreztem, hogy valami az első keréknek ütközik. Szerencsére a motort meg tudtam tartani és szép lassan le tudtunk gurulni az útról az útpadkára. Mint az később kiderült, egy kb. 20kg-os őzgida volt – a vadásztársaság képviselőjének elmondása alapján -, ami felszaladt az útra és nekiütközött a motorunknak. Szerencsére nem történt személyi sérülés! Az Útkezelő Társaság munkatársa éppen arra járt, aki a továbbiakban segített biztosítani a terepet és kihívta a rendőrséget. A rendőrség kiérkező képviselője ezt követően helyszínelt. A helyszínelés során a rendőrségi jelentésben megállapításra került, hogy én vétlen voltam a baleset bekövetkeztében és rendeltetésszerűen használtam a motort. Égett a lámpa, megfelelő volt a sebességem. Kb. 80-85 km/óra sebességgel haladtam. Az őz elhunyt, gyakorlatilag kettészakadt. A motorunk az működésképtelenné vált. Egy barátunkat kértük meg, hogy szállítsa haza a motort. Idő közben megérkezett a Vadásztársaság képviselője is.
Az első sokk, a felismerés, hogy egyáltalán élünk, megúsztunk épségben, élve egy ütközést motorral egy vaddal! A rendőrség képviselője nem egyszer megkérdezte, még a helyszínt elhagyva is rám telefonált, hogy biztosan jól vagyunk-e. Aztán jött a második sokk: rommá tört a nemrégiben felújított, megszépített motorom, amire gyerek korom óta vágytam!
Ezek után biztosítót kértem fel kárfelmérésre. Ebben megállapításra került, hogy 480.000 Ft volt a motor akkori értéke, 360.000 Ft a kár és 120.000 Ft a maradványérték. A valódi károm valójában bizonytalan. Mint azt bizonyára tudjátok a káresetben érintett motor belpiacos japán motor, igazi ritkaság, alkatrészt nehezen, vagy egyáltalán nem találok hozzá. Ráadásul azzal nem vagyok tisztában, hogy idomokra felszámolható-e amortizáció? Felkértem a kárszakértőt egy javítási kalkulációra is. Az összes javítási költség ÁFÁ-val új alkatrészekből 2.034.009 Ft-ra jött ki 2010-ben!
A biztosító nem fizet, hiszen az őznek nincs kötelező biztosítása. Tehát hogyan is oldjam meg a javítást? Vagy dobjam a kukába és hagyjam az egészet? Na nem, ezért valaki felelős! Nem ezért dolgoztam rajta ennyit. Feleségemmel a balesetet követő másnapon kimentünk a helyszínre körülnézni, hátha maradt még valami alkatrész, amit előző este nem vettünk észre, meg úgy egyébként is szétnézni a terepen. Döbbenten tapasztaltuk, hogy a kint lévő vadkerítés több helyen sérült. Fényképeket is készítettünk ezekről. Volt, ahol egyértelműen vadállat szőre látszik a kerítésen levő lyukon. Ja, azt elfelejtettem leírni, hogy vadveszélyt jelző tábla nem volt az útszakaszon kihelyezve. Ezt egyébként a rendőrségi jelentés is rögzíti. Megpróbáltam a Vadásztársasággal és az Útkezelő Társasággal egyezkedni, de süket fülekre találtam, így kénytelen voltam perre vinni a dolgot.
2010 májusa óta húzódik a dolog. Azóta a motorom üzemképes, de közelében sincs a kész állapotnak, hiszen egyszerűen nem kapok hozzá alkatrészeket (főképp az idomokkal van gondom), másrészt a per miatt a lendületem is megtört. Másrészt a „maszek” úton készített hűtő és egyéb alkatrészek javítása nem biztos, hogy beválik, illetve nem bíztató ez a megoldás. A perköltség is „hozzásegít” ehhez, ami kb. 300.000 Ft plusz a kamatok. Jelenleg igazságügyi szakértői véleményre várunk. A Vadásztársaság már elismeri a dolgot, ugyan saját magát vétlennek mondja, de a helyszínen járva, látva a lyukas kerítést, megerősített minket a Bíróságon. Egyébként a lyukas kerítésről többször, több tanúval készítettem felvételeket, amiket a Bíróságon bemutattam. Az Útkezelő Társaság eleinte még a lyukakat sem ismerte el, azt sem, hogy egyáltalán őzet ütöttem el, sőt azt sem, hogy a helyszín az-e amit megadtam, meg azt sem, hogy nem volt kinn vadveszélyt jelző tábla. Pedig ezt a rendőrségi jelentés mind tartalmazza!
A mai napon kaptam meg az igazságügyi szakértői véleményt. Gyakorlatilag leírja a jogszabályi hátterét az út kialakításának és módosításának, többször ismételve ugyanazt. Kivonatolja a bírósági per során beadott dokumentumokat. Legalább másolni tud… 10-20 centiméteres lyukakat állapít meg a per során leadott fényképek alapján. Ezt többszörösen nem értjük, miután a képek magukért beszélnek, több képen is az ember derekáig érnek a lyukak. Másrészt a helyszíni szemle során- ami ugye átlagemberként számunkra azt jelenti, hogy végignézzük a helyszínt -, meg sem nézte a kerítést, sőt! kifejezett kérésünkre megtagadta ennek végignézését. Véleménye szerint az éjszakai sötétségben az útellenőr elemlámpával fél óra alatt képes végigellenőrizni a jelzett útszakaszt. Nekünk ez fényes nappal több, mint egy órába került, de mi sajnos találtunk is lyukakat bőven, nem úgy mint az útellenőr. A jelentés fénypontja, hogy véleménye szerint a kerítés, a baleset időpontjában az őzek távoltartására alkalmas volt! Hihetetlen. Száz szónak is egy a vége, kifizettem 250 000.-Ft-ot, amiben azt írja le a szakértő, hogy a kerítés megfelelő, azon őz át nem tud jutni. Akkor hogy került oda?
Hogy miért is osztottam meg Veletek ezt a szomorú történetet? Tanulságképpen és segítségkérésül. Ugyan 100%-ig biztos vagyok az igazamban, mégis nagy az esélye, hogy akár még 2-3 évig is húzódhat az ügy. Jó-jó, lehet mondani, hogy az óra ketyeg és majd megkapom a kamatokat, ez engem azonban nem vígasztal. Megosztom Veletek és várnám véleményeteket, ötleteiteket, illetve ha ne adja Isten de van, akkor tapasztalataitokat ezzel kapcsolatban. Szóval a következő kérdések forognak a fejemben:
1. Az idomokra, illetve bármilyen alkatrészre van-e amortizáció ebben az esetben?
2. Hogyan, mi módon kérhetünk – ha egyáltalán kérhetünk – kárpótlást az ügy tudatos elhúzására?
3. Hogyan lehetne a per menetét gyorsítani, hiszen objektív bizonyítékok állnak rendelkezésemre az igazam bizonyítására (képek, rendőrségi jelentés, tanúk)?
4. Másrészt ott motoszkál a fejünkben az, hogy csodával határos módon nem sérült meg egyikünk sem, arról nem is beszélve, hogy akár ott is maradhattunk volna, vagy maradandó sérülést is szenvedhettünk volna. Ez pedig nem meríti ki a gondatlanságból okozott veszélyeztetés fogalmát?
5. A kár rendezését mi módon kell, vagy szükséges-e igazolni? Ugyanis azt veszem észre, hogy vagy „maszek” úton tudom megjavítani és javíttatni a motort, vagy pedig olyan áron, hogy az nem fedezhető a biztosítói kárfelmérés által meghatározott összegből. Már ha megnyerem a pert valamikor.
Mindenkinek előre is köszönöm építő jellegű hozzászólását, észrevételét, javaslatát, ötletét! Csatolok képet a baleset napjáról, amikor még épen és egészségesen egyben volt a VFR és olyan képet is ami a balesetet követően készült és a lyukas vadkerítésről is.
Számítok rátok, bízok a motoros összetartásban.
Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv! Soma
Jó tanács, tipp azoknak, akiknél már a mocik téli álmot alszanak, viszont szeretnének száguldani egyet, pl. a fővárosban! Eljött a kanapé-pilóták ideje! :D
https://www.facebook.com/budap...