Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alaposan nézd meg az azonosító számokat , nehogy meglepetés érjen.
Az új rendszámról az okmányirodában tudsz tájékozódni, az "információ" ablaknál.
Sziasztok motor vásárlás előtt állok. meg is van a motor. de azt mondja az eladó hogy elhagyta a rendszámot a napokban. de miden papirja oké. műszakis. mennyibe kerűl egy uj rendszám?
Sziasztok!
Szeretnék megtanulni rendesen motorozni és ebben szeretném a segítségeteket kérni.
Idági csak robogóztam a kertek alatt, de most szeretnék felülni egy rendes váltós motorra. B kategóriás vezetői engedélyem van, ezért csak az 50-es jöhet szóba (félek mutyizni a 125/50-es motorokkal, nem akarok galibát ebből) de nem tudom hogy mivel is kéne kezdenem. A sportmotorok vonzanak, viszont 186 centi vagyok és 92 kiló. Nem tudom hogy mondjuk egy 50-es TZR elvinné-e a testem úgy ahogy kell, és nem lógok-e le róla. Lehet egy alternatíva valamilyen túra vagy enduró, na de mi ?
Az A2-es jogosítványt nem szeretném még lerakni, mert szeretnék rutint szerezni és nem elcsapatni magam a városban egy 50 lóerős motorral 2 év múlva úgyis jön az A korlátlan, de addig szeretnék motorozni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv: Rob
nemigen
vedd le a karbit, húzz egy kövér gázt aztán egyből látod mekkorát spriccel
Hello! Kicseréltem a Cagivaba a fúvókát és sajnos nem lett tökéletes...még mindig megtorpan de már kevésbé mint elötte.
Arra gondoltam hogy a gyorsító pumpája lehet rossz.....vagy van annak valami beállítási lehetösége?
Túrázgatnék meg valószínű is hogy autópályázni is fogok. Szóval kilométerben több lesz az egyenes mint a kanyarodások. Nekem is az xt meg az mt is tetszik bár amire én használnám arra az mt lenne jó csak fura érzésem van felőle
Hello!
Nyilván sok minden függ attól is h, hol fogod használni az a motort amit választasz...Nekem az XT 660 X tetszik a legjobban. Ezzel nagyon jól lehet boldogulni városban is,na meg ha úgy tartja kedved, dobsz rá kicsit körmösebb gumikat és endurózhatsz is vele.
Hali

Valaki tudna pár tanácsot vagy érvet, ellenérvet, hogy melyik a jobb, szebb, megbízható motor? 4 motort néztem ki és mind a 4 nagyon bejön.
Aprilia Pegaso 650 Strada
Suzuki GS500 E
Yamaha MT-03Yamaha XT 660 X
motorokat néztem ki és ezekről kérnék egy egy vélemyén, jó dolgot meg rossz dolgot. köszönöm
sziasztok
tudna valaki segíteni abban, hogy lehetséges-e egy papíron 40 kW körüli motort 35 kW-ra vizsgáztatni? hogy működik eza játék? köszi előre is
haverom honda civic autójából kidobottat használtam hozzá
nem tudom mi a gyári ajánlás bele
ja és ha olajcsere van akkor alul is szedd ki a szűrőt, ott is van egy fémhálós, le kell mosni benzinben ha olyan
Te milyen gyertyával használtad? Mit ajánlasz?
először meg kellene mérni mekkora a mostani, mert ki tudja mit csináltak vele.
gyertyát megnézni milyen színű, ha már kint van mérni egy nyomást, enyémbe 9 bar fölött volt de nem volt egész 10
nekem csökkenteni kellett a fúvóka méretét
Postázod vagy hogy jut el hozzám?
EZ nekem benyomott olyan 7 liter körül Akkor szerinted mivel probálkozzak kisebb mérettel vagy nagyobbal?
faszaa! érdekel.... csak még nem tom mekkora kell...
jó ár én valami 700ért vettem sok éve
enyém olyan 3-3,5 között 3 az olyan 70es tempóval aszfalton
de 3,5 felett terepen sem evett sosem, de mint írtam eléggé le volt fojtva, tök csendes gép volt max 120al tudott menni de 100 felett már alig gyorsult
ellenben a testsúlyom 120 felett volt, szóval ha így nézzük a 3,5 se sok fogyasztás ám

enyémben mintha 130as fúvóka lett volna nyitottabb véggel
3-4 éve volt nem emlékszem mindenre
Tudok adni tetszőleges méretű és mennyiségű főfúvókát Dellbe.
350 darabja.
Mailban megtalálsz.
de mire törekedjek, kisebb legyen a lyuk kevesebb anyagot kapjon? a tied menyit evett?
lehet már fel is fúrták......
fúrd fel másfelesre forraszd be aztán lehet dörzsárazni
nyugtatót vagy egy kanna bort készíts magad mellé

ha esetleg baj van a futóművel van egy komplett vázam, nem lóg semmilyen része sem
Ha jól látom a képen,ebben 118 as van...gondolom ez nagyobb. Akkkor a túl sok üzem anyag miatt torpan meg? egyebkén sokat is eszik sztem
az lesz az
sok bolt árul ilyent, kb mind egyforma csak dellorto hoz legyen
én 3x feküdtem neki mire nem torpant, képes volt lámpánál gyorsításkor olyant torpanni hogy majd lefejeltem a kormányt
a másik hiba amit észrevettem hogy ha nagy vízbe megy a motor beszívja a vizet mert oldalról szív, és egyből leáll(ha nem csapja fel elmegy karbiig érú vízben is)
ezt úgy küszöböltem ki hogy egy spray dobozt(pont passzolt a légszűrőházba) úgy furkáltam ki hogy alul és a belső feléről szívja a levegőt
nagyon tuti lett utána egyszer sem állt le nagy vizekben se
Kössz a gyors választ! Hát ja az olajszüröt elég nehéz volt beszerezni, 2500 ft -ért sikerült hozzá való kinait talalni. :) A kipufogot miröl mondojam meg hogy fojtott-e? a hangja az eléggé csattogó de ezeknek sztem alapból nagy a hangja. Fúvókát hol tudok hozzá beszerezni? Az a fö fúvóka amit megnyilaztam? :)
olyan mint az enyém
az olajszűrő nehezen beszerezhető és drága, de az xt600 szűrője pont jó hozzá csak le kell vágni az egyik felén lévő peremet

a torpanást meg csak kísérletezéssel lehet megszüntetni, fúvóka méret függ mennyire nyitott a kipuff
nekem eléggé fojtott volt így le kellett kicsit fojtani a légszűrőnél is
7-800ft egy fúvóka, de ha tudsz dörzsárat szerezni akkor be lehet forrasztani és úgy kísérletezni, és ahol a jó olyan méretet venni
ha jól emlékszem nekem 110es volt a főfúvóka