Most kezdünk afelé kanyarodni amikor hajlandó vagyok leülni beszélgetni!Nem akartam belemászni,de képtelenebbnél képtelenebb válaszok jöttek vissza a levelezéseimre és ezzel hergeltek fel! Egyre jobban úgy voltam vele ok,de akkor játsszuk le úgy és ahogy Ti akarjátok,kár hogy a bírói indoklást nem hallottad,de jelezném hogy a használttal még könnyebben át bírnak baszni,mert használt és az árkorrekció is másképp alakul! Ennek ellenére Te abban bízol meg akiben akarsz,egy biztos én ezek után kereskedővel szemben nagyon aljas leszek,már ha lesz rá példa! Az öreg anyuk farkát finoman fogalmazva!
én megértelek........ akinek van kedve az ilyesmihez csinálja
én meg leszarom mert nekem többet ér a nyugalom
inkább veszek egy lepukkant gépet ami tuti szar lesz aztán ha mégsem akkor örülök neki
így nekem teljesen mindegy mennyit áll(vagy éppen használták) a kereskedésben
amúgy rendes helyen mindig olcsóbb az előző évjárat, a tesztmotorok meg még olcsóbbak, a beragadt gépek meg annál is olcsóbbak
Most megint Te? Nem ezt írtam neki csak azt hogy nagyon figyeljen,valamint a jogi kiskapukra hívtam fel a figyelmét és hidd el itt mikor látták hogy kampeca akkor már az adás-vételi mindennemű megfogalmazásába próbáltak kapaszkodni SZAVANKÉNT! De azért én jogászkodok ugye,hiszen én csak magamat védtem ( Ügyvéd nem volt velem!) ezen durrantak be hogy nem bírnak velem!
Az a helyzet ez már egy ellenőrizhetetlen cselekedet,de ha nem hajlandó adni az adásvételi szerződés mellékleteként egy km-ó állás garanciát csak egy óraállás tényállásra (Vagy még arra sem!) hívja fel a figyelmedet és a javításról nincs számla akkor az előzőekben leírtakra figyelve hagy ott,mert utána mindent neked kell bizonyítanod a bíróságon súlyos ezrekért és ez már nem kacsamese! ( A mkp. vezeték kötegén is szokott lenni gyártási azonosító szalag,ha ez nincs akkor vagy az időjárás tehát túl sokat használták ,vagy túl öreg! Km-ó állásra,gpj-mű állapotra végig figyelj,mert ezeket használják nem csak ott áll,de azt egy korrekt eladó tudja bizonyítani !
Nagyon figyelj mindenre,ja és még egy:létezik műanyagtank,de akkor hol a gyári?! Ha nincs vagy nem adják oda,akkor felejtsd el a gyalupadot-kuka! A km-óra hátlapján kell lennie egy biztonsági gyári matricának,ha az nincs akkor megint gáz! Miért nincs és hol van?Ehhez azonban már egy pici tükörlap kell!Széles utat!
Nem akarom folytatni, de ez a motor eredetvizsgán is átment,okmányirodán,vizsgabázison is és ez lett a vége! De épp most hívott fel valaki és majd lehet hogy jelenkezek még ez ügyben, addig is tartalmas Széles Utat kívánok Neked és a testvéreidnek is!
Tegnap engem is felmérgeltek,ezért csak most tudtam nyugodtan végignézni a fotóidat,mivel Te tudtad magadat tartani a gúnyolódásmentes társalgáshoz,ezért fogok szólni ha valami újságcikk megjelenik! Az előbbihez külön köszönet és ha én bosszantottalak fel akkor azért elnézést kérek! Sajnálom!
Még mindig az a véleményem ha ez valós adat,akkor a három 000 után lévő 1-es szám 2001-et jelöl meg gyártási évként! De ha ez valós akkor ez is beszorult motor volt és mint ahogy írtam 11 hónap után már használtnak kellett volna minősíteni,melyet az árnak is tükröznie kellett volna!
Üdv! Ez egy jó kérdés és mint ahogy én is jártam valamint az előzőeket elolvasod: Ma Magyarországon még (most) van egy jogi kiskapu a kereskedőknek! jelenleg egy használt motort megvehetsz nagyon drágán és gyanúsan kevés km-el! Erre persze a vásárlás után jönnél rá és lehet hogy ha magánszemélytől veszed akkor ő sem tehet róla viszont a kereskedők nagyon is tudják mit adnak el, csak adják az értetlent! Én ha őszintén kérdezed nagyon szívesen elmennék veled,de az adataimat érthető okokból nem adtam ki senkinek,mert egy kereskedő extra profitját rontanám le ha a tudnivalókkal szembesíteném.Engem biztos nem vernek tát mert részemről átlátható az ügy! Leírni nem fogom a részleteit,mert az ilyen ini nevű blogozók csak kárörvendeni tudnak, de most nekem a kereskedőn sikerült az extraprofitot leverni! Az ügyvédjük teljesen kiakadt! Ami tanácsom van: zseblámpa,egy jó haver,kormánycsapágy( Ha nagyon poros az sok használatra utal! A por lemosható,de a kiöregedett kenőanyag ami sárga színű nem nagyon lehet hozzáférni hogy letakarítsa! Burkolt motornál nehéz!)felnisérülés.ha van módod utána járni hogy milyen gumival szerelték,de már nem az van rajta,akkor...!Jellemzően a hátsó gumi 8-10 e km-t bír ki és általában minőségi! lábtartó,de különösen a hátsó,azon jobban látszik sok minden! Vihetsz egy db mágnest is és ha a tankhoz tapad akkor az már sérülésmentes lehet nincs gittelve! végezetül a gyári színkód az egész vázon egyforma-e,a színkódmatrica megvan-e? Az első teló mennyire fényes,füstöl e a motor és a kipuffantónál van-e égéstermék kicsapódás(Hidd el ez is látszódik pláne olyan vasnál amivel rendesen gyalultak és ha van egy pici tükröd akkor ezt még a belső oldalon is láthatod!Sok sikert és a kereskedőkkel vigyázz!
Én személy szerint itt a lakhelyemen csak három nénit tudtam aki szimóval is és váltós géppel is tudott menni, egy még kerekezni is tudott,de egy 400 gépet kordában tartani hm.....!
amúgy teljesen egyetértek amit te mondasz.