Sziasztok! Nem rég vásároltam egy Cagiva AR 350 est 1990 es évjárat. Segítséget , tanácsot szeretnék kérni mert valamiért a gyorsításnál ha koppig odarantom akkor se kép se hang de nem le hörög hanem csak meg torpan. Szóval csak óvatosan lehet vele motorozni kb félgázon, ami nem olyan fasza. Gondolom karbi gond lehet de már szétszedtem kitakaritodtam es ugyan az. Dellorto 32 dd karbija van.
50es gilerám van, elől nincs idom, csak egy km óra. most fogok fejidomot venni rá, de nem biztos h a mostani km óra aláfér. szólnak érte ha nincs km órám?
Próbáld meg felvenni a kapcsolatot a főforgalmazóval,vagy a moi. vezérképviselettel! A véget éréssel kapcsolatban:
-Olvasd el a jótanácsok,segítség rovatban amit leírtam ugyanezen a nicknéven és a HONDA FMX 650 fórumon írtakat és vigyázz motorvásárláskor.....!
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni tőletek... ?!...
Vettem egy 2004-es Kawasaki ZX/RR Ninját. Természetesen vásárlás után jött elő a (hiba) . A gyujtáskapcsolóm nem hajlandó ON állásból OFF-ba kapcsolni csak (jobbra) a Parkolóra... félóra kinlódás után talán sikerül 1x átugorni de utánna kezdődik minden elölről... Szükségem lenne egy hozzá értő emberre vagy alkatrészre, ha valaki tudna valamit ajánlani örülnék neki! Köszönöm!..
Ha tényleg alu-darálék van benne, akkor az eléggé gubanc! Vagy megforgott a helyén a házban egy csapágy pl!?
Nézd meg nagyítóval, (ráöntesz papír zsebkendőre valamennyit és az olajat felissza, a hordalék meg fent marad) de ennek azt hiszem szétszedés lesz a vége!
sziasztok. véleményt szeretnék tőletek.... van egy 96os yamaha dt 125r-em... papirok nélkül. felújitva. cserélni szeretném egy keeway exceed 200-ra...tavaly lett felujitva, papiros, müszakis... félek tőle hogy gyenge lesz, meg hogy mennyire kell szerelni. nem kell hosszú távra... 5-6km...telekre kijárni, meg 20-25 km-re... munkába néha...lényeg hogy keveset fogyasszon,tartson valami elfogadható utazó tempót.és ne keljen sokat fizetni rá. Ne mondjátok hogy vegyek nagyobbat meg jobbat. majd lesz az is. idővel,yamaha fzs600 van tervben... ez csak második motornak kellene amolyan játszósnak...
nem tudom milyennek kéne lennie ha grafitos az olaj, de ebben rendesen mintha nagyon apró alu darabok lennének. de ha leengedem pontosabban megvizsgálom...
Sziasztok!
Fontos kérdésem lenne...mért van az, hogy leengedtem a motorbol olajat és van benne hát nem mondom, hogy sok, de van benne rendesen apró aluminuium darabkák. Ez mitől van? (2T verseny enduroról van szó)
Illetve milyen olaj kellene a váltóműbe inkább? Repsol 10W40 transmisiones vagy Repsol 10W40 sintético?
Az eladó srác ma igen csak földhöz vert a mondókájával...inkább a ti véleményetekre vagyok kíváncsi, mert szerintem nincs ő tisztába a dolgokkal.
82-83 felé gyártották
tegyél már pár képet róla nekem is volt ilyen
torpanással 3 napig kínlódtam mire sikerült beállítani
WD40-el is próbálkozhatsz...
-Olvasd el a jótanácsok,segítség rovatban amit leírtam ugyanezen a nicknéven és a HONDA FMX 650 fórumon írtakat és vigyázz motorvásárláskor.....!
Vettem egy 2004-es Kawasaki ZX/RR Ninját. Természetesen vásárlás után jött elő a (hiba) . A gyujtáskapcsolóm nem hajlandó ON állásból OFF-ba kapcsolni csak (jobbra) a Parkolóra... félóra kinlódás után talán sikerül 1x átugorni de utánna kezdődik minden elölről... Szükségem lenne egy hozzá értő emberre vagy alkatrészre, ha valaki tudna valamit ajánlani örülnék neki! Köszönöm!..
Nézd meg nagyítóval, (ráöntesz papír zsebkendőre valamennyit és az olajat felissza, a hordalék meg fent marad) de ennek azt hiszem szétszedés lesz a vége!
Fontos kérdésem lenne...mért van az, hogy leengedtem a motorbol olajat és van benne hát nem mondom, hogy sok, de van benne rendesen apró aluminuium darabkák. Ez mitől van? (2T verseny enduroról van szó)
Illetve milyen olaj kellene a váltóműbe inkább? Repsol 10W40 transmisiones vagy Repsol 10W40 sintético?
Az eladó srác ma igen csak földhöz vert a mondókájával...inkább a ti véleményetekre vagyok kíváncsi, mert szerintem nincs ő tisztába a dolgokkal.