Ja, 168 cm vagyok, és 65 kg, szinte elveszek az FZR1000-en, de nagyon kényelmes, ültem a k5-ös gixin, az meg tök kicsi volt, nem volt jó érzés, amúgy más negatívuma nincs!
Nem bíztatlak, nekem Es125-ös MZ-m volt, ripityára törtem, úgymint az előtte levő Verhovinát ( ja! BEPXOBNHA ) Bácskában lakok, itt 30km-es körzetben csak a határ melletti elkerülő (5km) megfelelő minőségű, ahhoz is 20km.t kell menni életveszélyben. MZ-vel mindig jártunk nyélgázolni, meg döntögetni, egyszer le is akadt a lábtartóm(merev, hegesztett)! És könnyű motorra soha többet nem ülök, azért vettem ezres FZR-t mert bazinehéz (full szárazon, no akksi 239kg), de egy 300kg-os pedig nagyon lengésbe jöhet(CBR1000F, ZZR1100). Ha eszednél tudsz maradni akkor vegyél nagyot bátran, mert kis tempónál biztonságosabb, mint egy vézna kis motor. És az összes 250-es meg még 400-asok nagy része is gányolt, vagy széthajtott. Én úgy csinálom, hogy csak annyival járok az FZR 1000-rel egyenesben is, amennyivel előtte, lapra tettem meg megingattam meg minden, nem érzek késztetést végsebességezni. A kis motorral (600-as alatt) csak elégedetlen leszel, futóműben ég és föl d a különbség, ha döntögetni jársz majd vele. Ha nem tudod kontrollálni az ösztöneid, semmiképpen ne vedd meg, vagy fojtasd le, nem az a szégyen
Szia. Ha nemzavar hogy automata akkor mindenképp Yamaha majesty 400 vagy suzuki burgman 400 nagytestű robogót ajánlom. kényelmes megy is ha elkap az eső az idomzat elég jól véd .azt vedd meg amelyiken kényelmesebben ülsz. Ha váltósat akarsz akkor Yamaha fazer 6 suzuki sv650 amelyik szimpatikusabb mindeggyik jó gép csak mindenképp kérjél hosszabb próbakört ne 5km.
184 vagyok és nagyon kényelmes. miután megszoktad nagyon jól be lehet bújni. hosszú az ülés, ki tudod tolni magad hátra. Azt hinnénk, hogy egy 1000-es sportmotor a legrosszabb választás a városban, de nekem semmi rossz tapasztalatom nincs ezzel, kivéve a hőgutát. Az R1-ek nem a leghűvösebb motorok...
én meg r1-el nem mentem, de van a baráti körben, és nagfyon tetszik...messziről. Az én 194 cm-em nem erre tervezték. Na meg a városi forgalomban járok 90%-ban, nem oda való
Ha újat akar vegyen 650-es SV-t (csak mert új 400-as nincs), vagy vmi 600-as naked-et, ha meg használtat akkor 400-ast. Mínél kisebbet. A fokozatosság a lényeg. Amúgy a legjobb egy SM lenne - mondjuk egy DRZ400 kezdésnek, de ahhoz cumi a 165 centi.
Szerintem is vmi 100ló körüli 600-ast vegyél ha megteheted.....a 250/400-at nem érdemes...már csak azért sem mert abból többnyire összelegózott és szétgyilkoltakat kapsz.
ültél már r1-en? És gixeren? Pont a 165-re találták ki. De kezdőként GS vagy GSR, a GSR-t nem növöd ki gyorsan, és nagyon jóindulatú motor, alacsony fordulaton békés, magason vadállat.
Én a Suzuki GS 500-at ajánlanám. Van csupasz és fejidomos is. 110-et lazán tuja, de a 140 sem gond. Sokan ezt választják kezdő motornak, aztán egy év után próbálják eladni mert kinőtték. Én egy ilyet választanék ami jobb állípotban van, mert nem mindegyikkel estek el, kezdő motor lévén könnyű kezelhetőség baráti dinamizmus és fékerő. Olcsó fenntartani, a régi konstrukcióju blokk már kiforrta magát, ezért ez is egy megbízható darab mint maga az egész motor. Tulajdonképen csak ráncfellvarrást végeznek rajta évek óta... Alkatrész biztosan van hozzá mert rengeteget eladtak (nem véletlenül) és még mindig gyártják.
HAli mendenki!
Eladtam az Aprilia rs80asom, mert kicsit többre vágyom.
Szeretnék venni egy 1-2 fokkal erősebb gyorsaságit, ami alacsony, és relatíve könnyű.
Elég apró termetű vagyok(165cm), így a nagy dög szerelmeim(r1, gsxr) sajnos kizárva :(.
mit ajánlotok?
előre is köszke!
már reszketek, hogy újra két keréken üljek...ilyen lehet az alkoholistáknak az elvonón...
sziasztok
10 éve nem ültem mocin (simson, ts125, etz 250, jawa 350) de most úgy hozta az élet, hogy megint nyeregbe teszem magam
munkába járáshoz használnám (40 km) fele főút fele rossz aszfaltos mellékút kora tavasztol késő öszig ,vagy ilyen gyenge teleken :-) heti 5 napban.
fontos lenne az alacsony fogyasztás a min 100-110 km/h könnyen tartható sebesség( ne elözzön meg minden kamion ) alacsony fenntartási és szervízköltség
nem fontos a dinamizmus, a kinézet
mivel már rég kiestem a témából szóval a kérdés:
szerintetek milyen az ideális munkatárs?
6. GEOMETRIAI LÁTHATÓSÁG
6.1. A rendszámtábla elhelyezésének láthatóságát abban a tartományban kell biztosítani, amit két lapszög határoz meg: a lapszögek egyikét, a vízszintes lapszöget, az a két sík határolja, amelyek a rendszámtábla felső és alsó peremén futnak át, és a vízszintessel az 1. ábrán bemutatott szögeket zárják be; a másik lapszöget, a függőleges lapszöget az a két sík határolja, amelyek a rendszámtábla bal és jobb szélén futnak át, és a hosszirányú felezősíkkal a 2. ábrán bemutatott szöget zárják be.
1. ábra
A geometriai láthatóság szögei (vízszintes lapszög)
2. ábra
A geometriai láthatóság szögei (függőleges lapszög)
Helló!
Van valakinek tapasztalata Honda FT500-al kapcsolatban?Elég vagány kis DIRT-TRACK gép,de mivel öregecske(1982) kérdés a megbíhatóság és alkatrész ellátás(a Maxxpowerék nem is ismerték,pedig eu modell)...
"haza" már nem is jársz...?
nem szeretnék olyan emberrel fordulni rá egy kanyarra aki egy 80-asról ült át az 1000-es GSXR-re, ennyi.
túl sok filmet nézel.
Én a Suzuki GS 500-at ajánlanám. Van csupasz és fejidomos is. 110-et lazán tuja, de a 140 sem gond. Sokan ezt választják kezdő motornak, aztán egy év után próbálják eladni mert kinőtték. Én egy ilyet választanék ami jobb állípotban van, mert nem mindegyikkel estek el, kezdő motor lévén könnyű kezelhetőség baráti dinamizmus és fékerő. Olcsó fenntartani, a régi konstrukcióju blokk már kiforrta magát, ezért ez is egy megbízható darab mint maga az egész motor. Tulajdonképen csak ráncfellvarrást végeznek rajta évek óta... Alkatrész biztosan van hozzá mert rengeteget eladtak (nem véletlenül) és még mindig gyártják.
W.
Eladtam az Aprilia rs80asom, mert kicsit többre vágyom.
Szeretnék venni egy 1-2 fokkal erősebb gyorsaságit, ami alacsony, és relatíve könnyű.
Elég apró termetű vagyok(165cm), így a nagy dög szerelmeim(r1, gsxr) sajnos kizárva :(.
mit ajánlotok?
előre is köszke!
már reszketek, hogy újra két keréken üljek...ilyen lehet az alkoholistáknak az elvonón...
10 éve nem ültem mocin (simson, ts125, etz 250, jawa 350) de most úgy hozta az élet, hogy megint nyeregbe teszem magam
munkába járáshoz használnám (40 km) fele főút fele rossz aszfaltos mellékút kora tavasztol késő öszig ,vagy ilyen gyenge teleken :-) heti 5 napban.
fontos lenne az alacsony fogyasztás a min 100-110 km/h könnyen tartható sebesség( ne elözzön meg minden kamion ) alacsony fenntartási és szervízköltség
nem fontos a dinamizmus, a kinézet
mivel már rég kiestem a témából szóval a kérdés:
szerintetek milyen az ideális munkatárs?
Segítene nekem valaki abban, hogy mekkora szelephézagot kell egy Yamaha Xt 550esen beállítani?
köszi
6.1. A rendszámtábla elhelyezésének láthatóságát abban a tartományban kell biztosítani, amit két lapszög határoz meg: a lapszögek egyikét, a vízszintes lapszöget, az a két sík határolja, amelyek a rendszámtábla felső és alsó peremén futnak át, és a vízszintessel az 1. ábrán bemutatott szögeket zárják be; a másik lapszöget, a függőleges lapszöget az a két sík határolja, amelyek a rendszámtábla bal és jobb szélén futnak át, és a hosszirányú felezősíkkal a 2. ábrán bemutatott szöget zárják be.
1. ábra
A geometriai láthatóság szögei (vízszintes lapszög)
2. ábra
A geometriai láthatóság szögei (függőleges lapszög)
Van valakinek tapasztalata Honda FT500-al kapcsolatban?Elég vagány kis DIRT-TRACK gép,de mivel öregecske(1982) kérdés a megbíhatóság és alkatrész ellátás(a Maxxpowerék nem is ismerték,pedig eu modell)...