Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GS500: dögivel van a használt piacon, megbizható gyakori motor (ha gond van nem kell egy hónapot várni méregdrága alkatrészre mint egy japán belpiacos 400-asnál).
Itt is van egy gésás fórum, nézz be oda.

Teljes mértékben eggyet értek az elöttem szólóval!
És sok sikert a vizsgákhoz!
sztem vmi naked bike-ot vegyél. tégy rá bukógombákat, és ha elcsúszol (ami elég valósznű, mivel ez mindenkivel megesik az elején) annak nem lesz semmi baja. meghát jobb indulatú is mint egy sportmoci. a banditot nem nagyon ismerem, talán nézd még meg a yamahába a fazert, bár az asszem nincs 400as... véleményem szerint hülyeség friss jogsival ráülni egy modern 600-as sportmocira...
Fogaskerekes vezérlés,kazettás váltó,kőkemény versenygép.Láttam is pár SUPERMOTO futamon(asszem nemzetközi futamon).1-2 éve a Discoveryn egy motoros műsorban volt a gyárról szó.Ja,és a Vetermati tulaja a Vor tulajának a testvére.Asszem valamin összebalhéztak(lásd:Adidas-Puma)
Sziasztok!
Van valakinek VOR endúrója(v supermotója)? Milyen motorok ezek(verseny használatra szánt, vagy alkalmas hétköznapira is)?
Ha valaki hallott vmit a márkával, ill az 530-as típussal kapcsolatba, az legyen szíves megosztani velem!
Előre is kösz!
Jó motorozást a szünetre!
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni tőletek, bízom hogy sok tapasztalt motoros van köztetek. Én egy kicsi robogó után vettem rá magam hogy elmenjek nagymoci jogsira, kevés tapasztalattal........szóval elkezdem a jogsit....vezetek egy 400-as bandit-ot ami az oktatójé.......meglesz a jogsim. Ezekután szeretnék vásárolni egy gépet. Ez legyen 400-as fölött vagy alatt vagy ugyanannyi. Mégegyszer hozzáteszem h szinte semmi tapasztalatom. Erre légyszi írjatok véleményt.......köszi
veletek is előfordul h a sisak plexije elvágja a kezeteket?mert nekem tegnap 2szer is sikerült vagy direkt az egyémet kihegyezték?lehet valami célzás ez,h az életemre akarnak törni?
Én 18000-et tettem egy év alatt a Honda Spacy-be! Mondjuk az se volt eltéve télire...
Ha odafigyelnek a 25-ös 4T-re akkor 50-60ezerig tuti problémamentes.
Ez tuti futármotor volt.Én kerűlném.
egy éves és 340 az ára?és 16ezer ment bele egy év alatt téllel együtt...azér ment akkor a géppel rendesen
Tessék! Fiatal, szép YBR:

http://www.hasznaltauto.hu/ker...

Szerintem jó kis mocc és tényleg alig csipeget.
szia w1ll1

elöször is köszi a válaszodat
nos sajna nincs egy millám erre a célra
max 600 000 szánok rá és újban gondolkodom
Yamaha YBR 125 ?
szerinted?
tudom nem egy őserő...de tényleg csak dolgozni járnék vele és állítólag 2.2 l/100 km a fogyija
érdemes külfökldről behozatni?
GSR fórumba írj be sztem, ott baromi sok embernek van és vannak olyanok akik már jó sokat beletekertek.
Én ha használt motort vennék betolnám egy kereskedésbe, hogy nézzék át.
Az "oltás" az egy szleng. bár nehéz lett volna megfeljteni. de nem azért írtam, hogy kötöszködjek.
Visszatérev: Eddíg a Gsr tetszik a legjobban az ajánlottak közül. Ha használtan veszem, akkor mire érdemes odafigyelni?
Ne haragudj! Pont a szövegértés órán nem figyeltem, elaludtam és a nagy vasakról álmodoztam. Taníts még kérlek mester!
"nem pedíg a oltásokat!"
Ki is hiányzott a nyelvtanról zsenikém?
Zema! először is: az, hogy rs80-asom volt, az nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem mentem már nagyobb vassal is. Elsősorban építő jellegű hozzászólásokat vártam, amit köszönök is, nem pedíg a oltásokat!
De ha NYelvtan órán figyeltél volna, amikor a szövegértést vettétek, akkor láttad volna, hogy pont NEM gsxr, vagy R1 érdekel, mert az nagy. Valami kis fürge motor kellene.
Szia Tomi!
Nyomtok valami túrát, a hosszú hétvégén?
Oksi, Tomcat
Ja, összes haverom Bepixonának hívta! Mindig mondták, vigyem azt majomparádé ezerrel, bírja 3 személlyel az egykerót, csak a kerék itt 80 fokot zár be a tengellyel! Látom Te még tanultál oroszul, én csak lengyelül csajozni
Nem,
Tomcat cimborától!
Zema, tőlem kérdezted h nem járok haza? Júliusig nem megyek, de tök nem értem a kérdést. Vizsgaidőszakom van
Zema, "(600-as alatt)" negyed oldallal lejjeb , télleg, zxr400 kivétel meg a társai. Amerre én járok a legfontosabb: ne dobja el az úthiba a motort, az FZR-em tök jól elnyeli, nem hintázik, az MZ-n, lapon 110-nél tanultam meg kiülni ezeken a szar, hullámos, gödrös, kavicsos stb., traktoros-kombájnos utakon. Csak az a biztonságos nekem, ha addig ülök ki, ameddig a lábhajlatom (nem ami a betonhoz közel van) engedi, ugyanis +-10 centi körül ugrál a motor ilyenkor, és a lábam hajlása ezt kompenzálja mint egy rugó. Most egy FZR1000 vagy egy 250-es közt itt van a különbség, FZR1000+- jó ha egy 1cm. Remélem képben van mindenki mire gondolok, tudom, hogy elavult a motorom, meg minden
Hehe most értem haza én nemvagyok éjjeli bagolyigazgató aki délután nyitja a bótot és 21.00után még fenvan korán fekszem korán kelek
167 vagyok 76kg és R-1 el hasítok nagyon kényelmes és kezes motor tolerálja ha kicsit hibázol . a gixxerr csak gyakorlott motorosnak ajánlanám mert már nagyonkis gázagásra is idegesendobálja a hátulját