vagy direkt az egyémet kihegyezték?lehet valami célzás ez,h az életemre akarnak törni?
bár nehéz lett volna megfeljteni. de nem azért írtam, hogy kötöszködjek.
Mindig mondták, vigyem azt majomparádé ezerrel, bírja 3 személlyel az egykerót, csak a kerék itt 80 fokot zár be a tengellyel! Látom Te még tanultál oroszul, én csak lengyelül csajozni
, télleg, zxr400 kivétel meg a társai. Amerre én járok a legfontosabb: ne dobja el az úthiba a motort, az FZR-em tök jól elnyeli, nem hintázik, az MZ-n, lapon 110-nél tanultam meg kiülni ezeken a szar, hullámos, gödrös, kavicsos stb., traktoros-kombájnos utakon. Csak az a biztonságos nekem, ha addig ülök ki, ameddig a lábhajlatom (nem ami a betonhoz közel van) engedi, ugyanis +-10 centi körül ugrál a motor ilyenkor, és a lábam hajlása ezt kompenzálja mint egy rugó. Most egy FZR1000 vagy egy 250-es közt itt van a különbség, FZR1000+- jó ha egy 1cm. Remélem képben van mindenki mire gondolok, tudom, hogy elavult a motorom, meg minden
most értem haza én nemvagyok éjjeli bagolyigazgató
aki délután nyitja a bótot és 21.00után még fenvan
korán fekszem korán kelek
el hasítok nagyon kényelmes és kezes motor tolerálja ha kicsit hibázol . a gixxerr csak gyakorlott motorosnak ajánlanám
mert már nagyonkis gázagásra is idegesendobálja a hátulját
Itt is van egy gésás fórum, nézz be oda.