Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"csak"? Az a belső fehér valami is olyan ritka lehet, mint az egész műszeregység. Nézegettem a romosat, hogy hátha az a fehér még ép benne, de nem tudom levenni az ezüstös karimát, mert tartja az a rúd ami a képen is látható... és nem akar kijönni. De amennyire fel tudom hajlítani, a fehér is törött helyenként.
Ez kell neked. Csak egy belső részt kell hozzá venned, meg a rögzítő fém konzolt nem látom a képen. Ennyit megér, ha eredeti.
Azért ez nem egészen így van. Azt mondtad, hogy a műszerekkel nincs gond. Én 70 ért találtam a sugonál komplett műszerfalat a ZR-re. (az ugyanaz, csak a műszerekben van némi eltérés) Amúgy egy belső rész (fehér műanyag) huszon x-be fájt anno újonnan. Be lehet szerezni, csak menni kell utána. A szerviz nyilván nem fog bontott alkatrészekkel ügyezni és egyszerűbb nekik azt mondani, hogy rendelnek egy komplett műszerfalat, ami viszont tényleg ennyibe kerül. Már említettem wapsubarinak is, de egy fordulatszámmérőm van tarcsiba nekem is. Gyakorlatilag ha jól emlékszem van tarcsiban egy komplett műszerfalam is műszerek nélkül, amivel annyi a bibi, hogy a belső fehér műszertartó eléggé kókányolt, mert törött volt, de használtam én is gond nélkül (ahelyett vettem gyárit), illetve a melltartók feketék, mert a ZR- hez valóak, illetve a belevaló csavarokra nem esküszöm meg , hogy mind megvan. Ha érdekel beszélhetünk róla, képet tudok küldeni. Amúgy 1-1 ben kompatibilis az ER-el.
Igen, ezt megtaláltam nézegettem, de zsákbamacska. Ott írják hárman is, hogy nem illeszkedik jól.
Hát az enyémnek nem ilyen alakú a visszajelzős része, és nem is fekete az órák körüli karima, hanem ezüst.
Szia!

Ha megelégszel az utángyári házzal is, akkor ez megoldást jelenthet: [L:http://www.aliexpress.com/item...][Link][/L]
Nem sikerül, ez ugyan is olyan mint tűt keresni a szénakazalban...
Nehogy már valamelyik bontóban (illetve magánszemélynél, aki ER-t bont és árul Vaterán, Képesmotoron, stb.) ne sikerüljön már egy működőképes használtat szerezni néhány tízezer forintért......
új motornál is vetekszik az ilyesmi új alkatrészek ára a motorral... jó persze egy 3 millás motornál nem tűnik olyan durvának egy 300 ezres műszeregység, de attól még ugyan olyan pofátlan árú.
300 ezer egy új műszer... annyit így összetört műszeregységgel épphogy ér.
miért ? olyan csotrogány hogy 100 at se ér ?
Nem javíthatatlan, csak annyiba kerül mint a motor teljes ára...
javíthatatlan ? ezért ennél szarabbul kinéző gépeket is össze lehet hozni , műszerburkolat 78 ejuró a gyári tehát van , a horpadt tankot kihozza egy jó bádogos a festés meg műanyagjavítás se megoldhatatlan dolog nem kell mindjárt leadni a méh telepen
Azt ugye te se képzelted, hogy egy minimum 10 de inkább több éves motorhoz az új alkatrész nem lesz drágább mint maga a motor mostani értéke?
Még egyet tehetsz. Külföldi Ernőt occoert megvenni aztán arról atrakni a többi cuccot a maradékot pedig kiarulni..
Na nálam anyagi csőd. Bevittem a szervizbe a szarvassal randevúzott ER-5met, lényegében jó. Motor szépen jár, minden működik rajta, váz is jó, fékek, kerekek (hiszen keréken gurultam át budapesten vele a szervizbe). De a műszeregység burkolata szarrá van törve mindenhol, bár a műszerek működnek. Állítólag borítást nem tud a szerviz rendelni, csak új műszeregységet több százezerért. Nyomott kicsit az első fényszóró, bár nem esik szét és világít. Görbe a kormányrúd, ütődött a fék és kuplung kar, horpadt a benzintank, karcosak, és néhol repedtek az idomok.
Szóval van egy lényegében tökéletes motorom, javíthatatlan, vagy aranyáron javítható külsőségekkel.
A szervizben gyak amit összeírtak (új alkatrészekkel), az többe kerülne mint az egész motor. Javasolták a bontós vadászatot, de nem látok sok esélyt, lehet, hogy eladom így...
Ne keseredj el. Lassan összeáll végre a gép.
Magamból indultam ki....
Valószínű, de van megoldás. Én a ZR-en ezt úgy hekkeltem meg, hogy egy régi videokártyából kivettem egy csavart, ami eredetileg arra szolgál, hogy monitorcsatlakozót rögzítse a kártyába. (remélem tudsz követni) . Szóval annak az egyik vége menetes és pont olyan átmérőjű, amit szépen be lehet tekerni arra a helyre, ahonnan kitört a rögzítő pöcök. kis ragasztóval megspékelve örökre benne is marad. A másik vége meg pont olyan átmérőjű, ami pöpecül illeszkedik a kormányon lévő furatba. Remekül szuperál, meg sem mozdul azóta a konzol.
Akkor tehát azt a műanyagot kitörték a költségvetés őrök...
kB egy 4 mm-es furat a kormanycsöben, egy muanyag stift a felso reszeben a kapcsoloszektornak.
Az mitől van, hogy mindkét kapcsoló ház a kormányon, amin az index kapcsoló, távolsági-tompított kapcsoló, vészleállító, lámpakapcsoló, indítógomb, stb van, forog a kormányrúdon, és kicsit csúszkál is jobbra, balra? Minek kéne helyben tartani?
Koszi mindenkinek a fontos infokat! Sajnos ez megint tanulopenz lesz... Sikerult mar mindket csavart eltekergetni. Igazad van tenyleg nem feszegetem nem az en mufajom ez sajnos
Tenyleg koszi a segitseget!
"De ha van affinitásod hozzá"
...szerintem ezt nem kéne feszegetni...
Nos, a menesztőgumi műtét sikerült. Sokkal finomabban reagál, mikor motorfékről gázt adok.