Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv szétszedném a hátsó telót kicsit tisztogatni meg a rugót lefújni,a visszarakáshoz kell-e vmi célszerszám vagy kézzel is visszarakható?
Az az. És valóban ha valaki túrára akarja használni annál jobb minél halkabb a dob. Egyszer egy egynapos ilyen killer nélküli motorozástól majd fél este fájt a fejem. A Ze dobja gyárilag az egyik leghangosabb és örülök hogy nem esik szét. Pár haver bactatott eleinte folyamatosan hogy hű erre sportdob kell. Nem lett. És örülök is neki!

A másik!
Sokan elfelejtik hogy ha sportdob akkor illik a blokkot hozzá lőni! Anélkül nem sok értelme van..
Az a db killer lesz szerintem.Az összes sport dobhoz van ilyen szerintem.Nekem is van.Egy csavar tartja a helyén mindössze.Egy métert se motoroztam nélküle.Nekem így tetszik a hangja nem bömbizve.
Amit az előbb megosztottam képeken, az új dobot direkt úgy csináltattam, hogy legyen benne egy plusz hangtompító. Karakteres, markáns hangja van de nem hangos. Ha megnézitek a végén a szűkebb csövet az az. Ha az nincs benne akkor hangosabb de azt én sem szeretem.
Nyilván. Elsődleges szempont a túra lesz. Csak jó lenne némi visszajelzést hallani. Semmiképp nem az üvöltő dobot választanám :)
Nem tudom, hogy pl. Handó úr csinál-e ilyet, de több helyen is olvastam, hogy meg tudják oldani, hogy a gyári dobot szétszedik, kicserélik a belsejét (többnyire nyitottabbra, hogy meglegyen a "sportdob feeling"), aztán összerakják. Mivel az eredeti gyári palást megmarad, kívülről semmi különbséget nem lehet észrevenni, és megmarad rajta a Kawasaki jelzés, cikkszám, "e" jelzés stb. "Csak" a hangjában lesz különbség (meg persze a fojtásban).
Érdemes akár itt az apróhirdetésekben is szétnézni, szerintem ott is találkoztam vele, ha nem bukkansz nyomára, akkor meg érdeklődj a kipufogós topikban, ott tuti tudnak ilyenben segíteni. Meg ugye fel lehet hívni az ezzel foglalkozó embereket, mint Handót, és megkérdezni tőle, vállal-e/tud-e ilyet.
Szerintem semmilyen kárt nem okoz. A dob belsejében reped meg a hangtompító, ha jól tudom, de ez minimális, gyakorlatilag semmilyen változást nem okoz a fojtásban, gázlengésekben. Kárt nem tud tenni a motorban.
Az nagyobb változást okoz, hogy felraksz egy sportdobot. ;)
Mondjuk ez nem biztos, hogy hátrány, attól függ, hogy használod a motorod. Egy hosszabb úton, ahol több órát töltesz a motoron, kifejezetten jó, hogy nem kapsz fejfájást a hangos kipufogótól.
Én is nagyon agyaltam / agyalok a spordobon. MT bukóm van, 60-70felett már csak a szelet hallom :(
Gyárilag ciripel úgy hogy szerintem gondot nem okoz csak idegesìtő. Az enyém 97 es. Eddig gyárival ment. Tavaly került hozzám és rögtön tudtam, hogy a gyári dob az megy a levesbe a hangja miatt.
Teljesen laikusként kérdezném, hogy ez a ciripelős hang okoz bármi fajta " kárt " a motorban, kipuffogóban, vagy simán lehet vele így közlekedni. ? Jönnek a közepesen jó idők, lassan elővenném, és nem tudom azt, hogy mennyire égető dolog elvinni megcsináltatni / cseréltetni...
Nekem meg pont az tetszik benne hogy nem olyan snassz mint a gyári. Remélem a hangja is jó lesz.
Szép. Bár nekem épp ez volt annak idején a halálom- a keresztbe pántos meg alul sok cső össze dugós. AMikor csináltattam a gyárival szinte totál megegyező hurkatöltőt készített nekem a Handó Peti.
Kész a nem ciripelős.
Erről. Ez az egyetlenegy nagyobb típus hibája van az Er5 nek..
http://youtu.be/oqWxXyr9guY

erről a ciripről beszéltek? :)
Van egy gyári végdobom! Írj privit!
Azt viszont l ne feledjétek hogy a sportdob után illik a blokkot hozzá lőni fúvókázni!
Handó Mester dobjaitól nincsenek jobbak keress vissza sokat írtunk róla!
az enyémbe is beleköltözött a tücsi. én szétvágnám megnézném mi baja van hátha javítható. ha valaki olcsón megválna a ciripelős dobjától amit lecserélt megvenném. igy azt vágnám szét, és ha javítható akkor venném le az enyémet.
Nekem is ez a gondom és heteken belül cserélek. Valami hasonlóban gondolkodom.

http://youtu.be/YdT8xulByqE

Van egy kecskeméti maszek cég http://motor-sportdob.hu/ .
Most az Ő ajánlatukra várok. Van a galériájuk ban ER 5 dob. Felszereléssel együtt 62 ezerért dolgoznak.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni infó vagy kontakt tekintetében, kipufogó ügyben. Gondolom, lerágott csont az ER 5 kipufogójának ciripelése. Ez nálam is állandósult. A szezonra készülve szeretném a zajt kiküszöbölni. A motoromban 16e km van, és mindenféle tuningtól, és típusidegen alkatrésztől mentes. Ezért most is ebben gondolkodom. Úgy látom, házilag nem igen bontható a kipufogó. Ismertek-e olyan szakit, aki a ”tücsköket” el tudja távolítani, de a gyári kinézetet, és hangot meg tudja őrizni? Előre is köszönöm a hozzászólásokat: Ádám
Nekem is Yuasa lett a Zeben kíváncsi leszek mennyit bír majd!?
Ez a második.Az első több mint tíz évet bírt.
Ráadásul ebben már alig van zöld..