Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
A bukócső érdekelne
Mennyibe kerül?
'98-as Kawasaki er5 alkatrészek eladók. Minden, ami a képeken látszik. A motor Németországból behozott ténylegesen 50000 km-t futott hibátlan volt. A hiányzó alkatrészeket a saját motorom javításához használtam fel. A motor meglepően könnyen indul látszik/hallatszik rajta, hogy német szervízben kényeztették. A képen látható hátsókereket is átraktam, ami eladó az ugyanilyen, csak fekete a felni, és nagyon jó állapotú Dunlop Arrowmax gumi van rajta 130/70-17. Árakban nem vagyok a toppon, ezért előre is elnézést kérek, de ha kell vmi. utánanézek/megegyezünk. Bp XXII.ker, vagy Tárnok.
Nekem is 300 km múlva cserélnem kellene, de én tavasszal fogok.

Ma délben motorral mentem vissza ebédből a munkahelyre, tök jó idő volt. Erre nem szarrá ázok este?
500 km és 36000km hez ér a mérő
Szerintetek tél előtt vagy után cseréljem le az olajat?
A gyáritükör kerek,kawasaki felirattal.Én a balodalival vagyok úgy hogy félig a vállam látom.A jobboldali viszont jó,de joboldali tükör a tartó kivitelezése miatt kb 4cm-rel kifele van mint a balodali.Ha a baloldalon a tükörtartó helyét kifele gyártották volna nem a műszerfalfele akkor elég széles lenne ugy mint a jobb oldali.
Melyik a gyári? Nézegetek eladó 97-eseket, azokon kerek tükör van, az enyémen meg négyszögletes, de én sem látok túl sokat hátra, éppen csak eleget.
Nem ponyva alatt, hanem egy zárt helyiségben, de bármikor kitolható.
Viszont polírizást tervezek itt-ott, ezért majd szétkapom pl. az első villát, meg leszedem a hűtőt védő díszt. Majd, ha tényleg hideg lesz.
Vakaki közületek hátra lát a gyári tükörbe mert én csa a saját gyönyörű és széles vállaimat látom.Segítséget várom és köszönöm.
Ugye nem ponyva alatt figyel a gép?
Hamar tavaszt
Don Q
Nem lehet, hogy még hideg, amikor elindulsz?
Én indultam úgy reggel 7 fokban, hogy egy kicsit még rajta volt a szivató. Aztán menet közben nyomtam vissza.
Már nálunk is befelhősödött.
de csak ez esö indulásnál van baj elmegyek vele 50métert megálok de aztán szépen megindul ugy mint szokott és ezt nem értem?h ez mitöl van mert ha kuplung csuszna akkor minden indulás nehezen menne de csak a legelsö indulásnál csinál ijet.
Jó neked:) itt olyan köd van, hogy 2 méterre sem látsz el,de remélem változni fog
Az is gyanús, ha nem csúszik a kuplung, hogy bemelegítés után csak nagy gázon indul...mintha nem kapna elég naftát...
Én gyanakodnék a karburátorokra is, lehet, hogy ki kellene pucolni őket!

Én még ma előszedem az enyémet, gyönyörű idő van, muszáj gurulni egyet. Aztán majd téliesítem...
szerintem nem csúszik de lehet!majd ha viszem szervizelni akkor majd megkérdem h mi is a bajköszi a válaszaitokat
nem csúszik a kuplung?
hi.nem a gyujtással van baj hanem az elindulással. begyuladd szépen azzal nincs baj 5perc melegités után egyszerűen nem akar álló helyzetböl elindulni csak nagy gázon mert ha kisgázon akarok vele indulni egyszeűen le akar álni,és 4-5 ezerrel kel megindulni h ne áljon le és ez mitöl van?
Lehet, én csak a tapasztalat alapján csinálom, mert próbáltam indítani így is, úgy is és ha nem nyúltam a gázkarhoz, akkor nehezebben indult be.
Szia .A gázkar indítás előtti meghúzása sztem ilyen karburátornál
semmit sem jelent.Régi típusú autóknál volt ez nyerő (pl Lada v Skodacsek)
Persze lehet,hogy nincs igazam.
Szia.
Az enyém is Union eddíg.
2010-re 12.254Ft-ra adtak ajánlatot.Bonus 5.
Még nem tudtam megnézni,hogy lenne e olcsóbb,de kétlem.
Jelentéktelen külömbségért meg nem ugrálok.
Rövid telet
Ez van.. mit lehet tenni...
Ezt magamra értettem...
szerintem botrányosan drága a 20 ezer feletti díj, ez is lehúzás, mint pl. az átírás meg a forgalomba helyezés.
még így is húzós neked! A "vén faszoknak" olcsóbb úgy látszik.
Nekem a hideg indítás a következő: szívató csutkára, gázkart 2x 3x meghúzom, gyújtás is indítás. Ahogy felpörög, a szívatót visszanyomom úgy, hogy 2-3000 közés essen a fordulat és így járatom egy kicsit. Ha rajta hagyom a szívatót, nekem is felpörög(ne) 4000 fölé.
Szia!

Én biztos fogok az UNION hoz.Allianznál voltam 36000/év en.U.val most csak 24-28000 vagy ekkörül.Már elfelejtettem
Sziasztok lenne egy kérdésem.hidegbe nemakar elindulni az er-5 felkell pörgetni 4-5 ezerig az elsö indulásnál minden reggel h elinduljon,de ha elindul aztán már nincs vele gond ez mért van?vagy ez mindegyiknél igy van?
Sziasztok! Váltottatok biztosítót?
Én A0-ban voltam (bezzeg kocsival már B10-ben vagyok), 20600 Ft volt az éves biztim. Jövőre sikerült 12700-ra csökkentenem.
Azért ez elég nagy különbség.