Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.

Ha valakinek kell van er-6n-hez való givi túra plexim,givi oldaltáskám és givi oldal táska tartó konzolom.Újszerű állapotban vannak.Egyben 40 ezerért vihető.
Sziasztok!

ha vki tud nekem Er-6f 2006-ra vmi erős fényű ledes indexet az kérem, hogy szóljon!

Köszi
sv-n.
de már régebben is nézegettem , kiváltani a gyári bumszlit....
Hol láttad amúgy a Kosot? Az SV-n, vagy az enyémen?
Kosznom Ferenc
Nekem is ugyanez a Koso Db01R van a gépen, és ugye az is er6 egy kicsit...
28 körül lehet most itthon kapni, nézegettem ebayen, de ott sem találtam olcsóbban. Nekem nagyon bejött ez a kis óra, mindent mutat ami alapvetően szükséges: fordszám, sebesség, napi-és összes megtett km, index-távfény-üresfokozat-olajnyomás visszajelző, benzinszintjelző. Viszonylag könnyű installálni a kawa csatijához, de itt egy muksó le is írja:
http://www.kawiforums.com/ninj...
nezegettem az sv-t, es gartula.
de lenne ket kerdesem . az a koso kuszerfal mibe faj? es nehez lenne rafaragni er6-ra?
Sziasztok!
Eladó:
Kawasaki ER 6n/6f 650 (05-08) Givi T262. Táskatartó vas tökéletes állapotban 5eft.
tel: 06 70 672 0215
szia!
megadtam a számom, de nem kerestél, érdekel az ülés?
Zoli
Jaja, eléggé összepocsékolták itt-ott.
Sziasztok!
2006 ER6n re keresek bukócsövet akinek van eladó az kérem jelezze

+36/205777334
06 70 672 0215
elérhetőséged meg tudod adni?
atyam azok a varacskok a vazon
Holnap valaki túrázni Szlovàkba?
szia!
igen, megvan és arra való.
Zoli,
szia az ülés megvan és jó lenne 2008-as er-6n re köszi
Fene a pofáját.
De valami másik őrültről is hallottam



Biztos ez a nyomorult lehetett...

http://www.motorpasionmoto.com...
Köszönöm a válaszokat, teljesen pozitívak.
Gyorsulással/nyomatékkal sose volt gond vele.
Nekem a súlya és a testtartás volt gond meg néha az eleje.

Ezért volt aki jól csinálta, blokk ki, bele egy sm vázba=
Könnyebb súly, nyomaték/lóerő maradt, testtartás egyenesebb, futómű frankóbb.
Csak tudnám ki volt ez a nagy tudású
Szia Phase-R_OneT!

A 160 cm határeset (saját tapasztalatból mondom). Előtte GS500-am volt, attól szerintem jobb kezdő motornak. Az ülése keskenyebb, de nekem kényelmes, a kormány közelebb van mint a GS-en, tehát alacsonyabbaknak mindenképpen előnyös és némi rutin után szerintem nem lesz gond. Illetve létezik hozzá alacsony ülés, vagy lehet ültetni is, bár az nem olyan egyszerű/olcsó, mint mondjuk a GS esetében 2 db kutyacsonttal.
Lehet vele lassan is menni, bár ez nekem ritkán jön össze , szerintem ez a videó (0:37-től) elég meggyőző gyorsulás , nekem ettől (egyenlőre) nem kell több...
Kezdő motornak kiváló.
Nekem is ez volt. Igaz én 185 cm vagyok és néha összehúzta a görcs a lábamat bizonyos szituációkban de a 160 az perfect!
Kezes, nyomatékos, fogyasztás jó, utasnak szintén van hely ha arról van szó.
Csak ne gyári gumi legyen mert az kalap kaki. Nekem elől az volt, néha meg is csúszott oszt leizzadtam rendesen
Teljesen tökéletes lehet első motornak, egy motoros lány ismerősömnek is egy ER6n volt az első gépe robogó után, 160 körüli magassággal is biztosan leért a lába, és a motor is eléggé barátságos, tehát ha van agya a vezetőnek hogy ne tekerje fel azonnal az injektort a kormányra, akkor kellemes kis kezdőmotor lehet!
Sziasztok!

Mit gondoltok, 160 centis magassághoz és első motornak milyen választás egy ER6N? Egy percig sem akarom alábecsülni, csak ahogy én láttam, lehet kezesen is vezetni.