SZVSZ Ha valaki belenyúl egy megtervezett rendszerbe és így megváltoztatja a gyári (bonyolult képletekkel kiszámolt, kitesztelt) dolgokat, akkor arra is legyen cash, hogy mindehhez hozzá optimalizálod a motort is, mert könnyen megtörténhet, hogy úgy elmegy melletted egy gyári dobos kolléga mint egy lopakodó...
bár ez mind megoldható utólag, de a tankon ott árulkodik a piros kawasaki felirat és alatt a Z1000
és ez csak az amerikai modelleken ilyen
. Aztán rájöttem, hogy csak jobb a városban, ha látok valamit a környező forgalomból. Igaz nem nagy tükrök, de megszokás kérdése. Louis-tól rendeltem egyébként.
nagyon szép ez a fekete-piros kombináció
A tükrök, már rajta voltak, amikor vásároltad a motort, vagy te vetted rá utólag? Ha igen, akkor hol? előre is kössz
, valószínű ez is az oka. Másrészt a sportrendszer sem fojt annyit, mint a gyári.
Érdelelne hogy a Z 750-en teljesitmény sportdobbal hogy változik? Ha valakinek van rola valami infója az irjon!
Köszi!