Hallo újabb kérdés ( bocs de még csak tanulom a tizest) Mivel arrov dob van rajta egy csöves így két elektromoskábel ( oxygen sensort ír a manual)szabadon van azon a részen ahol még a gyári rész van . Nincsenek bekötve. Az exup pillangószelep sincs rajta így. Ezek jelenthetnek gondot a későbbiekben vagy ne foglalkozzak vele? Köszi előre is.
Szia! A PC-t nyugodtan visszadughatod, valószínűleg be van állítva hozzá ha már benne van. De ha rossz is, azt észreveszed úgy is a motoron és kihúzod ha nem jó.
Hali , tanács kellene . Tavaly vettem egy 2007 es 10 est. Eddig nem volt időm nagyon foglalkozni vele csak motorozgattam. Viszont most el kezdtem szerelgetni szépítgetni és találtam egy power commandert az üllés alatt. Igaz nincs be kötve gondolom az előző tulaj az itteni ( Németország) vizsga miatt ki kötötte. Na már most csak úgy nem akarom be kötni mert nem tudom hogy nem e tesz nagyobb kárt. Esetleg ötlet hogy ez mivel lenne jobb ha vissza van kötve ( Amúgy egy Arrov rendszer van még alatta) vagy mit változtat a motoron? A másik kérdés hogy létezik hogy a válltó villanó az 275km/h nál jelez hogy váltsak feljebb? még ment volna csak nem akartam szadizni így. Bocs a tudatlanságomért de 17 évig zx9rt kergettem.
Szia! Leginkább a szelepekre érdemes figyelni, mert ennél a szériánál könnyen leszakad. Több motort ismerek itthon ami sajnos így járt, sőt ismerősnek nem szakadt le, elvitte szelepházagra és borzasztóan megvoltak nyúlva.
Sziasztok.
2008-as zx10-zel kapcsolatban közismert, hogy van némi vibráció 3500 és 5000 között. Amikor 4 éve megvettem az enyémet ugyanígy volt. A tavalyi szezonban azonban egyre fokozódott a dolog olyannyira, hogy már minden fordulatszámon jelentkezik, és olyan erőteljes, hogy rövid idő alatt lezsibbad a kezem. Volt már valakinek ilyen problémája, van valamilyen tippetek merre induljunk?
A motort "óra szerint" 17000 km-rel vettem, szinte minden kétséget kizárólag pályamotor volt többször törve, sokadik tulaj vagyok. Azóta körülbelül 20000 km-t mentem, a hiba körülbelül 5000 km-rel ezelőtt kezdődött.
Ha két sor fojtószeleped van, akkor jó eséllyel szenzorból is kettő van. A hengerfejhez közelebbit nyitod-csukod a gázzal, a légszűrő felőli sort meg egy szervó mozgatja.
Egy fazon vett teljes rendszert az új 2025-ös ZX10R Ninja-ra, nem tudom mibe fájt pontosan de drága volt. Padon el is érte a 165 lóerőt. Majdnem sírva fakadt, a nagy álom hogy 200 lóerős motorja van, a valódi életben meg 165 LE. LOL. Vett hangot 3000 €-ért.
Persze miután kisírta magát, hozzáértő kezek felcsavarták a lovakat 196-ig. Hihetettlen hogy emberek még mindig elhiszik ezt a kipufogó mítoszt. Eszembe jut a Ducatis gyerek, aki kipufogó véget cserélt, valami Yoshimura dob, és két lóerővel kevesebb lett a motoroja. De hát tudjuk a pályán kanyarok is vannak, nem csak egyenesek LOL LOL LOL
Üdv újévi fejtörő. Adott egy 2007 es tizes. A következőt csinálja. Tartós gáznál teljesen mindegy hogy mennyivel megyek. egy idő után picit vissza esik a gáz. egy picit mozdítok a gázkaron akkor vissza jön. Hiba jelzést még nem adott. Egy ismerős a tps sensort mondta, Valaki találkozott már ilyen hibával? Vagy esetleg ötlet hogy mi lehet. Nem nagy gond még de egy picit zavaró. Köszi előre is ha valaki tud okos dolgot mondani.
itt a párja. Igazi átverős nepper árulja, aki utálja a magyarokat: https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/zx-10_r_ninja/kawasaki_zx-10_r_ninja_garancialis-20188948#sid=63d4705e-b133-47cc-845f-699345523e65
Vennék zx10r-t, de nem ilyen szemetet mint ez:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/zx-10_r_ninja/kawasaki_zx-10_r_ninja-20634331#sid=8d87c03c-d19c-45dd-867a-d2f8d282a006
Valakinek eladó 2011-2015 zx10r esetleg? Mire figyeljek a vásárlásnál?
köszi Balázs
2008-as zx10-zel kapcsolatban közismert, hogy van némi vibráció 3500 és 5000 között. Amikor 4 éve megvettem az enyémet ugyanígy volt. A tavalyi szezonban azonban egyre fokozódott a dolog olyannyira, hogy már minden fordulatszámon jelentkezik, és olyan erőteljes, hogy rövid idő alatt lezsibbad a kezem. Volt már valakinek ilyen problémája, van valamilyen tippetek merre induljunk?
A motort "óra szerint" 17000 km-rel vettem, szinte minden kétséget kizárólag pályamotor volt többször törve, sokadik tulaj vagyok. Azóta körülbelül 20000 km-t mentem, a hiba körülbelül 5000 km-rel ezelőtt kezdődött.
Persze miután kisírta magát, hozzáértő kezek felcsavarták a lovakat 196-ig. Hihetettlen hogy emberek még mindig elhiszik ezt a kipufogó mítoszt. Eszembe jut a Ducatis gyerek, aki kipufogó véget cserélt, valami Yoshimura dob, és két lóerővel kevesebb lett a motoroja. De hát tudjuk a pályán kanyarok is vannak, nem csak egyenesek LOL LOL LOL
2008 zx10r-re keresek rövid dobot összekötővel.Bódis Gp,Akrapovic ezekre gondoltam.Csak szép állapotú.Kinai nem jöhet szóba.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/zx-10_r_ninja/kawasaki_zx-10_r_ninja-20634331#sid=8d87c03c-d19c-45dd-867a-d2f8d282a006
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Kawasaki zx10r gen2 motoromhoz keresnék hátsókerék tengelyt
Segítséget előre is köszönöm
Üdvözlettel Coldrex