Kawasaki ZX-7R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello nekem van fejidomom lampaval beomlovel helyzetjelzovel plexivel. Ha mindekozben keresel.is ilyen dolgokat a motorodhoz. De van komplett farokidomom is. 2000-es zx7r-bol.
Engem a 131Le érdekelne meg a lengővillapár. Utoljára Trofi MZben láttam elől lengővillát.
Féktárcsáról alkoholos ronggyal letörölhette volna a bontós feliratot :D Bár azok a tuning indexek és hátsólámpák mindent megérnek :D
Ezért erre kíváncsi lennék,hogy mennyi motor kellett ennek az összerakásához:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-7r_ninja-10794601

Bocs ha itt van a tulaja,de ez is vicces! Mert az idomok fele 2002-es,a váz 1999-es utolsó időszaki! A tank az ami szerintem eltalálta az évjáratot!
Nekem akkor jó amikor lesz :-)
Elmennék, 28 vagy 29-én.
Gyűjteménybe??? Ajajjj:)
Gokart elvileg jo. De holnap csinalom a beosztast, gondolom addig nem derül ki az időpont. Szellosre készítem, hátha pont jo lesz.
Szasztok, idén is kellene menni gokartozni, akit érdekel, dobjon be egy dátumot karácsony és szilveszter közöttre.
Bekerülési értéke 1millió
Ez bearanyozta a napomat, rég láttam ekkora esztétikai hulladékot. Ráadásul ilyen áron...
azt hittem aprilis elseje van, de nem...

http://www.jofogas.hu/budapest/Zxr_750_elado_57475076.htm?first=1
Írtam még tegnap
Írtam üzenetet
csak a sztender lába 2000 ft.
Még nem,mi pénz lenne?
találtál már? nekem van
Jó estét :) Mi a bré?
vasárnap 12 es gurulás :-)
olvassatok bele a fórumba és gyertek!
mi is többen megyünk, jön a zöldsárkányom is :-p
Csak ennyi? Akkor Akkor akár ki is lehet iktatni...
Annyi jelentősége van, hogy a porszívócső a fejidom legnagyobb légellenállású részéről indul. Amúgy a hengerfejre nyomja a levegőt, más jelentősége nincs.
Ez nem szep dolog :( Amúgy nem ismerek és van jelentősége, azért dolgoztak rajta évekig!
Sziasztok olyan kérdésem van hogy a J modelleknél mennyire van jelentősége fejidom légbeömlőnek?Valahogy ráakarnám rakni 7R fejidomot mert a miénk körlámpás.Vagy esetleg tud valaki olyan szakít aki gyártanak nekünk fejidomot de ne körlámpás.Előri is köszönöm a válaszokat. Széles utat.
Valakinek esetleg egy sztender elfekvőben?csak a lábra van szükségem,enyémről letört a nyitófül.
Ha nincs baja a gépnek, ne javítsd meg. (mindenre igaz aranyszabály)
Elvben egyes modelleknél a szekunder rendszer miatt nagyobb főfúvókát kellett használni (gyárilag; pl. 180), a kiiktatás után pedig vissza lehetett menni 130-150 közöttire. Nálam annak idején ez nem igazolódott, a 130-assal 7500, a 150-essel 10000 volt a végfordulat. Igaz, full Skorpion (az Akra elődje) rendszer volt rajta, de akkor is. (az indoklás az volt, hogy a szekunder rendszer a karbi úszóház szellőzésébe belepofázva megnehezítette a benzin feláramlását)

EvO0724:
Dúsítani akkor és ott (karbi működési zóna, pl. alapjárati keverék, tű magasság (alátéttel, ha nem bordázott) / forma (másik tű) , úszószint, főfúvóka,...) kell, ahol igényli. Az igényt én abban tudom megállapítani, hogyha az adott terhelési tartományban gyorsítva, hirtelen gázvisszavételnél egy pillanatra megindul, és aztán esik a fordulat = gyorsításnál szegény volt a keverék, de a pillangó zárásával egy pillanatra kevesebb levegővel keveredett az addigi tüzelőanyag-mennyiség.
Persze ez tiszta sor.
Szándékosan lett télen "dúsabbra" a keveréket a régi rövid kipufogó dob miatt.
Tavasszal sikerült venni egy új Martin dobot jó árasítva viszont megtetszett a hangja úgyhogy így maradt :)

Az USA modelleknél még az utas segge alá is tettek valamit.
Van bármi haszna annak ha kidobáljuk ezeket?csak érdekel mert nekem még benne van.