Kawasaki ZX-7R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyere, majd beszélünk !
Szia!

Rendben, akkor ez így négy szabad hétvégét jelent, ezt mondjuk tovább szűkítve szombati napokra: július 22, 29 illetve augusztus 5, 12 jön szóba - de találkozhatunk vasárnap is.
Aki jön jelezze mely a időpont lenne legalkalmasabb a számára. Helyszín nem fix, de kaja lesz az tuti.
Pont azért :) ezt a nappaliba kell tenni ;)
Sajna nem A többivel se nagyon motorozok
Sziasztok! Én is elmennék, igaz nekem sincs 7-s! De a volt gépet megnézném milyen. Mi újság a régi csapattal?
És akarsz venni egy zxr750 L1-et?:))
Én benne vagyok. Kaja mindig jöhet, Balatont utálom, de étteremig elgurulok
Nekem spec júl 15-16, és aug 20-ai hétvége nem jó, de különben sincs már 7R-em
Akkor ketten már vagyunk. De a többieket is megkérdezzük újra!
Az időpontja legyen mondjuk július vagy augusztus valamely hétvégéje, hogy mindenki rá tudjon készülni, a helyszín meg valahol "középen" az országban. De a Balaton se rossz nyáron :) Írjatok és egyeztetünk.
Pedig jó lenne
Sziasztok!

Idén (sem) tartunk találkozót ?
a zx7r retró sbk gép, nagy önsúllyal ami jó úttartást ad, mint írták erős szélben is, viszont küzdeni is kell vele alkalmanként. alkatrész mindig van hozzá, hogy arany árban azt nem tudom eldönteni. műanyag elemei ritkán van bontottban szép és jó, plexit csak mra és fabriban kapsz hozzá kínai nincs, futóműve kemény és teljesen állítható. hengerfeje störcnis ami jobban bírja a magas fordulatszámot. féke jó, sőt beton. sok alkatrésze donor a zx9r B szériával. sport motor ami az ülés pozíciót illeti, alacsonyan vannak a kormány csutkák, araszolva városban fárasztó ezt mondták akiknek ilyen van. hiba lehet hogy van : benzinpumpa megszakító vagy maga a test szivárog, víz szivattyú csepegés, azonos a zx9 b modellel 60 e ft felett van az új ára, bontottan csak garanciával vedd meg. lengővilla csapágyak kormánycsapágy és első fék igényel komolyabb karbantartást. 6" a hátsó felni 190-es gumi is felmegy rá, viszont sport végdobot nehéz jót márkásat találni rá.
mivel van pár gixeres ismerősöm így annyit tudok róla mondani hogy önsúlyban verhetetlen az akkori kategóriában, 135 LE az injektoros, a karbis 125 de az is lendületes, ha nem volt törött a váza akkor remek lehet, ha a blokk is megkapta a maga karbantartását. no, ott van gond, 750-es hez főtengely nincs, és amit észre vettem hogy mivel oda bukott árban hogy azok is meg tudják vásárolni akik csak hajtani tudják így messze sok a lepattintott darab, van esztétikai hibás is, de ezeket is elérte az hogy ha nem állították a szelepet rendesen akkor a komplett hengerfej oda van róluk. nem rég volt nálam egy csákó srad 750-el, kissé habogott a motor, azt mondta megmérték a kompresszíót ami 2 hengerben kicsi volt, kellet volna rá egy hengerfej a szerelője szerint, no azóta is húzza neki a gázt javítás nem volt így majd akkor lesz gondolom cserélve ha megáll és az új tulaj rászánja magát, erős pörgős blokk de ha nem ápolták akkor komplett blokk kell bele,amit hallottam egy K sorozatúba bontóból garanciával 250 + beépítés volt az ára. jót is ki lehet fogni meg rosszat is, az hogy a vezérlés 30-0 ezrenként -ha ütöd korábban- eszi a vezérmű láncot az alap, + kell hozzá feszítős is mert az többségében kerreg rendesen. a gixer 600 a srad-tól kezdve állóképesebb, csak -20-30 le hiányzik belőlük. ülés pozíciója sportos de nekem 180 cm is kényelmes. ami még jöhet köretnek azok a féktárcsa szegecsek amik hajlamosak ki kotyogósodni, az csere vagy javítás.
r6 2003-tól jöhet szóba addig problémás a blokk , 2003 -tól igazi pálya motor, alkatrész van hozzá, igaz ritkán kell, viszont rövid és sportos az ülés pozíciója, nézegetős parádézásra kényelmetlen, a mátrában és a pályán kapaszkodnak utánad.
Bizony a zxr- nel nekem is igyanez volt es vettem 2000ftert egy masik hutosapkat. Ennyi
sokszor előfordult már hogy a hűtő sapka miatt forrt fel a vize valakinek. mivel a tied a műanyag termosztát házon van így ott macerás próbálni. hengerfej tömítés ki vagy át éghet az produkál még ilyen esetet, nekem is forrt fel már víz a motoromba, de eddig hibáját nem találtam. mivel melegebbek a nyarak érdemes a motul moto cool folyadékot bele önteni vagy ha van khemionos vonalad akkor azt azok kb 125-130 c fokon forrnak fel.
Sziasztok.

Aggódom. Múlt héten meghajtottam a gépet, jó meleg volt vagy 32 fok.
Ahogy visszaértem és leállítottam a gépet arra lettem figyelmes, hogy a kiegyenlítőtartályban bugyog a víz.
Lehajoltam megnéztem és tényleg "forrt" a hűtőközeg. A venti is ment, menet közben viszont nem érte el a pirosat a hőfokmérő.
Ha teljesen zárt a rendszer, termosztát is működik akkor nem kéne hogy megforrjon a hűtőközeg elméletileg nem?
Valami ötletet adhatnátok. Termosztát lehet a baj, esetleg hengerfejes a gép? (Azt mondjuk kizártnak tartanám).
Erő van benne, indul hidegen - melegen szóval kompót is van benne... (29 ezer km - az semmi )
Sziasztok.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
Helló.
Kurva jó motor ha már beleszerettél,ha még nem akkor nem biztos hogy örömöd lesz benne! Gondolj arra hogy ez nem egy mai technika így nem egy könnyű vas(kb 232kg),de ellenben kijössz minden nyomvályúból meg a szél sem dobál annyira mint a 180kg-os gépeken! Jah és persze az erő ami 126 ló,ez sem egy mai sportgép teljesítménye! De szerintem az egyik legszebb superbike ezek tudatában is! :-D A SRAD-ot nem ismerem,de kinézetre sem rossz így gondolom az is tökéletes választás lehet. Az R6-ról semmit nem tudok!
Minden van hozzá de szerintem arany árakban,tehát ha lenne egy 2015-ös motorom ahhoz is annyi lenne minden mint ehhez!
Ha van lehetőséged akkor próbáld ki mind a hármat és dönts Te magad hogy melyik jött be jobban!
Amikor az enyém kész lett és egyik motoros barátom kipróbálta akinek annó egy 1999-es R1-e volt azt mondta idézem: "Ha az R1 blokkját bele lehetne tenni ebbe akkor kibaszott jó lenne! " Gondolom a futóműre gondolt ezzel kapcsolatban hogy az ott van!
Üdv
Zoli
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. A közeljövőben tervezek vásárolni egy kawasaki ZX-7R-t és arról érdeklődnék mennyire jó választás lenne? Első komolyabb motorom lenne, korábban enduroztam (yamaha xt600) de az teljesítményben messze elmarad ettől a kawasakitól :)
Mivel jobb vagy esetleg rosszabb választás egy ZX-7R mint mondjuk egy gsxr 750 vagy egy yamaha r6?
1999-es évjárat körül gondolkodom.
Arra is kíváncsi lennék, hogy milyen az alkatrészellátás és a konkurens márkákhoz képest milyen árban vannak az alkatrészek hozzá?
Esetleg ha valaki tudna írni esetleges típushibákról a ZX-7R-rel kapcsolatban azt nagyon megköszönném :)

Előre is köszönöm a segítséget: Krisztián
Szevasztok.
Kellene egy kis segítség! Nem tudja valaki a karbi pilot csavar gyári állását megmondani?
Kicsit sokat kap a gép! Köszi előre is.
Üdvözlet
Ha valakit esetleg érdekelne,itt hempereg nálam egy pipercross légszűrő szivacs.Kitisztítva csak olajozni kell és mehet is.7ezerbe vihető,kb egy szezont volt használva.
Havertől vettem. Egyszerű, de nagyszerű talan homasitaban vette. Most is rajta van majd lefényképezem. Olyan anyagú mint a tanktáskák. Csak átfűzöd a hatsó ülés alatt.
Milyen tipust és hogy sikerült feltenni?
Szia! Nyeregtáskát használtam. Jó volt.
Üdvözlet mindenkinek!
Próbált már valaki bármilyen táskát felbarkácsolni a hetesre?nem tanktáskára gondolok
Sziasztok! Eladnám a motoromat. Elősorban típust kedvelőnek szeretném. ZXR 750 , 1993
Zx7 eleje eladó
Egyben vagy külön is
Villahidat elvágták!
20/223-1420