Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyertyapipat is ki kell mérni mert ezek a zsivány ok abba is tettek ellenallast
Jeladó tekercs ellenállás mérés, csatlakozó ellenőrzés.
Trafó ellenállás mérés csatlakozó.
Gyertyapipa leteker a kabelrol, ellenállás mérés.
Gyertyát megcserelni, lehet hogy az a szar.
Gyújtás doboz csatlakozó ellenőrzés.
Lehet hogy szikra probléma.
Alaposan meg kell minden csatlakozót nézni.
Gyertyapipa is lehet hogy szar
szinkron, fals levego vagy egyeb okbol szegeny keverek
Ja és nagyon kicsi gazhuzasra vissza prüszköl az egyes karbi. Az mitől lehet ?
Most az a jelenség hogy hideg motornal szivatoval elindul felpörög 1 2 mpnig utánna vissza esik a fordulat 1000kb és be is fullad. Most már melegebb a motor de viszont az 1es henger később melegszik mint a többi három. A pilot 2 kicsavarason van. De nem is nagyon akarja elkapni az egyes henger.
A legszuro nyilvan kicsit beleszol, de a befolyasa magas fordulaton hangsulyosabb.

allitsd 2 fordulatot, dobd fel a szurot es hallgasd meg, javult-e az alapjarat. Ha rosszabb lett, meg mindig elindulhatsz az ellenkezo iranyba es probalhatsz 2 es 3/4 fordulattal, 3 es fel fordulatig nyithatod elmeletileg (de eselyesen annyit nem fog kerni)
Nyitott dob van rajta és valszeg akkor a szerelő erre lőtte rá mert akkor már rajta volt. Csak 100 as benyát rakok bele pont az etanol miatt, hogy ne bassza szét. Akkor így csavarjam vissza egy fél fordulatot? Furán jár még alapjáraton. Gondolom ez lesz a baja. Magasabb fordulaton már jónak tűnik. Ha nincs rajta a levegő szűrő az mennyire befolyásolhatja az állítást? Gondolok itt arra, hogyha rajta van akkor azért valamennyire vissza fogja a levegő áramlását nem? Csökkenhet a levegő mennyisége? Ha fent van a levegő szűrő arra kellene belőni a pilotcsavart? Vagy az nem befolyásolhatja vagy csak nagyon minimálisan amit észre se veszek?
BEcsavarod utkozesig (finoman) es onnan vissza. Oreg karbinal lehet tobb a gyarinal, mert ahogy kopik es tobb huzatot ereszt at, kompenzalni kell.

Az allitgatasat sokan fulre, egyesek uvegytestu diagnosztikai gyertyaval, masok pedig kipufogoba dugott gazelemzovel csinaljak. Ha az embernek se fule, se szerszama hozza, akkor a motorkazni kell vele es ha pl. motorfeken durrog vagy alul rangat, avagy alacsony fordulatu hasznalat utan a gyertyakep tul sapadt, akkor lehet rakorrigalni. En olyan 2 fordulattal kezdenek. A 2.5 se irrealis ha pl. a gyarinal nyitottabb a dob vagy sportszuros. Az E10-bol is tobb kell a motornak, ami szinten jobban kitekert csavart eredmenyez.

A szinkron foleg a pillangoszelepek allasatot fugg, igen kis mertekben befolyasolja a pilotcsavar.
Az alapjárati keverék csavart (pilot screw ha jól tudom) mi alapján szokták belőni? Oké a manuálba van írva, hogy kicsavarni 1és3/4-et ha jól értelmeztem. Nekem 2 és félre van kicsavarva valszeg az utolsó szerelő ennyire csavarta ki, gondolok arra, hogy kimérte ezt valahogy hogy így a jó. Ennek a pontos beállítását egy karbi szinkronnal lehet látni? Vagy a szinkronnal csak a pillangók pontos állását lehet beállítani és ennyi?
Ez az, amit korábban mondtam. A szekunder levegőrendszer, a PAIR.
Ahogy Sandork írta, ki lehet iktatni. Az 1. és 2. karbi közötti vákuumfittingre mehet egy dugó, minden más lejön. A szelepdeklin a két vastag csöves csatlakozást kösd össze egy csővel, a légszűrőn levő csatlakozását meg szintén le kell kupakolni.
Ez a rendszer lenne. Erre nem tudok rájönni mit csinálhat. Össze függ azzal amit múltkor kérdeztem ami kijön a szelepdekliből. A karbiban a benya szint ránézésre egyformának tűnik. A karbin való jelölést nagyából tartja, benne van a +- ba sztem. Szemre nekem egyformának tűnik.
Nem tudom, mirol van szo, de ha az egyes es a kettes karbi osztozik azon es csak az egyik porlasztonal van tunet, en kizarnam az a csovet.

Az uszoszintet sikerult egyformara es manual szerinti ertekre allitani?
Igen de meg is van számozva a gyertyapipa 😁 kivettem az 1es gyertyát és a 2es gyertyát szemre ugyan olyan volt a vége. Fel cserélve vissza raktam de maradt a hiba a 2esben. Ami a vákuum szelepen van a pápa szemnél megy hátra egy cső ami két felé elágazik és bele megy az 1es2es és a 3mas4es karbiba az nem lehet a hiba oka?
A gyertyakeprol pl. A hengereket balrol jobbra szamolod, ugye?

A szegeny keverekkel jaro motor valoban magasabb homersekleten uzemel, mert a kevesebb uzemanyagnak kisebb a hutohatasa.
Szerintem a szegény keverékes módban járó motor jobban melegszik amúgy.
Honnan tudom hogy dús vagy szegény a keverék. A 2es henger elég betegesen jár. A leomloje nem melegszik annyira mint a másik három.
Megvan. A tuszelepnek a tetején van egy kis rugó amit nem lehet benyomni.... Defelbasz
Mit lehet ezzel csinálni? A bal feljebb van. A tuszelep zár.
Hello.
Emissziós célokat szolgál.
Ki kell belőle dobalni.
Szelepfedel tetején lévő csöveket osszekotod egy csővel, a légszűrőn lévő csonkot ledugozod.
A karburátor tulfolyokat kell pontosan elvezetni.
Már nem emlékszem, hogy mit csináltam velük.
Asszem csak szabadon kell hagyni, hogy ki tudjon egyenlitodni a nyomás.
Fuvokazni se lehet, ha ez a cucc rajta van a motoron.
"Kleen air mod" vagy "clean air mod"
hozzászólásokat keressel a neten.
Sok infó van.
"a 4 karbiból egybe az úszó fejjel lefele állítva nem megy el a karbi tetejére de a tűszelep elzár rendesen. Lehet ezzel lesz a baj?"

Ehhez nem kell videó. Az úszó olyan, mint a WC tartályban az elzáró szelep. A magassága határozza meg, mennyi folyadék lehet a tartályban. Ha az úszót lejjebb ereszted, előbb zár el és kevesebb víz lesz a tartályban, amivel öblíthetsz.

A porlasztó ugyanez. Az úszó magassága határozza meg, milyen magasan áll az üzemanyag az úszóházban. Minél alacsonyabb a szint, annál szegényebb a keverék, annál nagyobb szívóhatás kell a henger irányából, hogy a fúvókán át felhúzza a benzint. Ha túl magas, akkor meg túl dús lesz a keverék, mert túl könnyen beszívja.

Értelemszerűen a négy úszónak koppra egyformának kell lennie, mert négy egyforma hengert etetnek.
Az úszódobok magassága a manualban le van írva. Olyan szögben kell tartani, hogy az úszó nyelve a fészekbe teljesen besülyedt tűszelep rugós "pöcséhez" már hozzá kell érjen, de azt még ne nyomja össze. Asszem ott 13mm az előírt érték a karbi házának a pereme és az úszó dobjának a teteje közt mérve, de este 11 van, már nem venném be rá a ciánt.
Videót akartam berakni de nem lehet.... :)
Lehet ez a baj?
Ha nem egyformák, akkor igen.
Az AC vel most már minden rendben van. Fel tölti a karbit rendesen. De viszont most azt találtam, hogy a 4 karbiból egybe az úszó fejjel lefele állítva nem megy el a karbi tetejére de a tűszelep elzár rendesen. Lehet ezzel lesz a baj?