Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vajon melyik a kedvenc videód
2
Meghót andy vajna Egyperces néma vigyáz mindenkitől
nÁLAM A RÖNŐNÁL AHOL DÍSZLÉC VAN ALATTA MINDENÜTT ROHAD
Na az ilyen mögött hogy rohad a kocsi?
Mondanám, hogy majdnem mindegy , de ajánlott lehetőleg szagtalan olajat használni, hogy nem legyen az autó gépszagú. Lehetőleg ne legyen tűl sűrű, hogy eljusson mindenhova de azért legalább legyen egy 15-ös viszkozitású, hogy le se pörögjön felhordás után. Én mol-os ipari fehérolajat használok ( már amikor még egyáltalán érdekelt az autó alja ) szintelen, szagtalan, víztiszta Mondjuk a vitara meg fog érdemelni egy ilyen kezelést azok a rozsdák fénysebességgel tünnek el majd róla
Oszt milyen olaj?
Anyám swiftjét lefújtam új korában. 2018-ban nepper ára fölött megvette. Nem repedezett szét rozsda nem volt Sehol pedig legendásan rohad. Olaj se folyt belőle.
Az a baj, hogy meg vagytok győződve az alvázvédő mindenhatóságáról. Az a gyantás polimeres szar mint ahogy már leírtam a legnagyobb ellensége az autónak. Egy műanyag réteget képez az alján és az első sérüléstől szétreped. Nem lepörög mint egy festék, hanem rendesen rések keletkeznek rajta A víz meg gyönyörűen szétterül benne kfelé meg nem olyan jól folyik szétrohadt tőle az egész alváz Nálunk időtlen idők óta ezt az olajos módszert alkalmazzák az kb. örök élet meg egy nap.
Lehet rajta kacagni Aztán egyszer kipróbálod az rájössz, hogy mégsem a szomszédod a hülye
De alvázvédőzzetek. A lákátosnak is kell a kenyér
Itt a bűnös Az egyébként is gumírozott taposókárpit ilyennel van bélelve gondolom a hang ellen. Na ez szépen tartja a vizet amit a hátsó ajtótól kap, a kárpit meg nem engedi elpárologni belőle
Na ennek az autónak így néz ki az alja azt rohadtúl szarok rá. Majd ha megkapja a műszakit kap az aljára olajat az gyönyörűen kihozza a rozsdát Aztán szépen felrakodik rá a potr, kap még egy kis olajat a büdös életben nem lesz rajta rozsda. jelen pill így néz ki, ha így hagyom akkor sincs gond legfeljebb 5 év múlva megint költök rá egy 20-ast
Hát papa kell, hozzá ismerni a megfelelő embert
Ez az autó már egyébként is fót hátán fót. Aztán közbe megvilágosodtam Gyárilag elég fasz megoldás a hátsóajtó tömítés. Asztán felülről szépen folyik be a víz, de amikor nincs kibelelve az ótó akkor nemláccik Amikor a csomagtérben van a víz na az szépen lejt a vezető üllés felé. Gyakorlatilag az egész autó belseje vízben áll, de rajta van a gumírozott szövet + a gumilábtörlők és a pógár mit sem selyt, hogy 1 cm vízben van az autó belseje folyamatosan. A gumi nem engedi kiszáradni szépen elrohad. Asztán ezek alulró sem nagyon védettek a korroziótól hisz nálunk valóban terepen megy aszt van, hogy a hasát húzzuk a fődön
Nos jobb bal oldali taposó lemez, hátsó csomitartó átjukadt dolgai, váznyulvány két oldali átlukadások, hátsóajtó törés javítása, hogy a szélvédő belemenjen 15 pénz volt papa
Igaz a szakinak nem kellett szétkapni komplett a belsejét mert azt megcsináltam
15-ért már csak kis szexet kapsz nem laktolást kis hemüveges ! már megint nem itt élsz !
ennyi ésszel még itt vagy ?
mondanám, hogy kac kac de nem mondom
Fujd be a feket is az se rohydjon!
Hát egy ugyanilyen korú bora sem néz ki jobban amikor soha életében nem volt hozzányúlva
Az öreg passzátomnál annyi volt a szerencs, hogy az valami ónozott vagy milyen nem rohadó anyagból készült az alja.
Most állítottam saját célra talpra egy 25 éves vitarát. Sokkal több baj volt rajta mint amit itt befényképeztél. 15 ezerért kilakatolták Akkor miről beszélünk?

Az alvázvédőzés egy nagy kulmártás Bekened azzal a polimer szarral jó vastagon az alját és öszezár az egész felület. Na ez azt szokta eredményezni, hogy amikor a patkáról lehuppansz és megsérted ezt a felületet már megy is alá a víz. Mivel az alvázvédő igen jó bent is tudja tartani a vizet szépen kirohad az alvázad
Nálunk itt tanyahelyen ha van aki akar a kérdéssel egyáltalán foglalkozni az befujatja az egész alját olajjal. Az olaj gyönyörűen hozza ki a rozsdát. Nem beszélve arról, hogy a rátapadó por képez egy olajsarat az egész alján az autónak. Ha igényes vagy évente kétszer ezt megcsináltatod ha nem akkor egyszer. 3 év múlva az autón lesz egy olajsár film réteg, az életben nem rohad szét az autó, mert ez az olajsár eljut mindenhová ahová a víz is eljutna.
nem tudtam gyorsba rázoomolni, de volt nevetés ! opel quatro
kb ez a magyar hozzá állás, bezúzatom veszek másikat .
milyen másikat, hja egy magyar ugyan ilyen szart ! ha egy normális állapotút le alvázvédőzöl esetleg találsz olyat aki üregvédelmet is tud amit el is végez, tél végén lemosatod vagy akár közben is, időközönként kiszereled a dobvédőt és kitakarítod a kerékjáratot, vagy néha alá mégy és még idejében megfogod a kezdődő rozsdát akkor jó pár évvel túltolod a bezúzatamot. én sima homokfújó kütyüvel fogtam meg kívül a rozsdát, alul lakatolni is kellett, a üzemanyag tank lukas volt az elintézte hogy a középtől hátra felé nincs rozsda .