Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első dunlop trophyn sokan mentek K0-val!
Na persze egy Talma lenyomta volna őket egy széria 600-al k2-vel!Ezt tartsd szem elött!
Az elég sok! új volt a guma?
Azért nem a kör számára kell rámenni, mert annak csúnya vége lehet! Én is már filóztam az utsó napja elött, de még elbírta! De álatlában 2-3 napot bírtak eddig, ez meg simán 4-et! Az új biztos többet bír, csak kérdés mennyivel?
mennyivel lassabb?
mihez viszonyítod??? mint mondtam nem írtam kawa adatot. tehát?
Gyurkesz, én egy Racetec hátsóba majdnem 200 kört tettem. Persze a végén már nem tudtam rendesen kigyorsítani, mert kezdett olyan Garry McCoy stílusra hasonlítani a motorozáson. (Nem azért, mert annyira gyors voltam, mint a kapafogú ausztrál)
Úgy,hogy ha nekem a pálya elején ennyivel lassabb akkor az összeadódik a végéig!Tényleg szükség lessz arra a matek órára!
Csak a magad nevében!
Én inkább úgy mondanám, hogy másfél év után ez elég jó, és még tudunk fejlődni!
1 ember ment annyit....
Néztem szombaton talmáék kamionja mellett a gumis polcot és csak csorgott a nyálam...
Gergő azt mondta, neki egy gumi kb. 20 percet bír ki. És ahogy elnéztem a Full-Gas boxot, ők se egy gumival húznak végig 4 pályanapot. Nem vitatom Atom és a nagyon gyorsak tudását, csak hát ez is számít azért.
Hát új is volt az érzés! Elsőre azt hittem, széteset a váltóm! Nem is mentem tovább! Mondjuk abba közrejátszott az a 10 kiló többlet is, amit a begyűjtött kavicsoknak köszönhettem!
Viszont a gixerkupa 1.59-2.00 megy az utcai power 2ct-vel.
Ebből látszik milyen szarok vagyunk!
én nem írtam számot az enyémre. csak azt, hogy hol kezdek fékezni.
tehát magyarázd már meg ez hogy jött ki???!!!
ez gyenge duma....
enyém is használt slick volt, pénteken azzal mentem 5-ször
szombaton 3-szor plusz verseny... tehát nem kell mindig új gumi...
s még mindig ki fogja bírni a p.ringes szabadedzéseket!!! ez is k2-es :o)))
Nekem elől hátul k2 van úgyhogy érdekes lessz a holnapi nap!
Nem feltétlen kell annyi! Bár a folyamatos jó időhöz valszeg!
De pl én 120 kört mentem egy használt Metzeler slickkel, és a zöme 2.08-2.10 volt! Mondjuk a végén csúszkéált rendesen, de szinte végig jól viselkedett! Aztán eszembe jutott Sanci esete, és gyorsan lecseréltem!
ha nekem 215-tel 0.9 akkor neked az a 0.6-tal valami baj van!
szívom a véred te kis te.
2 lukat váltani... R6-od van???
Az a baj, hogy mi (én legalábbis) nem vagyok azon a szinten, hogy minden menet után gumit cseréljek.
Ha nekem is lenne napi 4 db hátsóm 1-es keverékkel, amit fél óra alatt széttéphet a motor én is rácsavarnám. De szombaton nem egyszer ment ki a segge kigyorsításnál (Racetec K2-vel)
Nana4 Az enm ua! Először megelőztem LX-et, majd kb 3 kör után visszajött a célegyenesben! A sóder azért jött, mert váltottam 2 lukat, és baromira nem voltam rá felkészülve! De nem azért, mert LX-et akartam követni!
Az lehet, hogy most neki nem ment, de amit tudott menni azt én is, végig rajta voltam! Igaz ez csak 2.15 volt!
Ő már eléggé rég pályázik na meg ugye szerintem yosimurával is elég jó barátok!
végre egy igaz, valós adat, az R6-ról
Na ezt így ebben a formában nem igazán tudom elhinni!
a p.ringen meg kavicságy.... amikor LX után mentél....

szóval, nem a leggyorsabb után kell menni az tény. egy -két sec-es emberrel kell menni.
Na jó legyen 215.
Na én áprilisban csináltam ezt, miután Talmáék megelőztek! Az első kanyarban majdnem elszáltam! Nem volt jó ötlet!
Mocsok azt mondta,hogy atom kanyarból kifelé már teljesen ráhúzza a gázt úgy,hogy a gép még fekszik!Na én ezt nem merem! Inkább csak hobbi szinten motorozok! Ja és nincs pénzem se havonta motorra se pedig új gerincre!