Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ottt alázás lesz !!!!!!
Csak egy ki füst és a Mito már ott sincs!!!

Na joh nem bántom én a Kawásokat kinek a pap kinek a papné!!!!
az nem elképzelhető de inkább tartózkodok ha nem gond
És az jó, hogy süketülsz megfele attól a TL-től is hangosabb magas pattogó hangtól?
meg a vegen osszebaratkozunk
De pontosan az a lényeg!
De 1eseknek csak egy dolog a szent...
NSR-nek elfolyt a vize es meg lusta voltam feltolteni. :D
CR-en nincs rendszam,mert elhagytam
NS-t meg meg epitjuk.
quss má próbálok békülni vazze kül leszarom majd felteszek vidit Mito ellen majd meglássuk mi elsz
V2-re odakapjak a fejuket,de sor 4-re nem...bar lehet,hogy te vmi faluban voltal
Az en NSR-nek erosebb hangja van,mint a fater TL 1000-senek Finster nyitott dobbal,pedig az sem piskota!Es az NSR-en meg gyari kipufogo van (dob mar ki lett belezve )
kawaz mensd a menthetőt!!!!!!
125 ccm es 2t ellen kiállok szivesen szimpla versenykedvéért és nem izgat hogy nyerek e vagy sem a verseny a lényeg meg hogy motorozunk nem ez alényeg?
A motorjaiddal, meg mivan? Tén széthullottak, vagy mindegyik beadta az unalmast?
Persze, hogy megnézik, hisz hírtelen nemtudják mi ez az írgalmatlan nagy pattogás, még azt hiszik, hogy valaki kukoricát pattogtat a közelben
Mondjuk érdekes, az én személyes tapasztalatom, és észrevételem, hogy még motoros találkozón is, ahol ugye bár nem egy motor van, de ha mégis egy motor gurul a tömegben legyen az akár sor4, akár V2, egy jó kis gázfröccsre mindenki odakapja a fejét
az is jobb a 125-os NSR-nel.
Nyaron varom a kedves ZXR tulajokat a 2T talira.lesznek ott 125-osok es 250-esek...meg lehet nezni a gyorsulasokat,vegsebesseget,hangot,stb...
Remeljuk addigra Dadis is felepul,meg az en motorjaim is!
Az RG egy játékmotor felejsd el lusta gép!!!!!!!
most RG 125 re akarok
neis mond,, mitogeri cr jének milyen hangja volt.. iszonyat hogy veszi a gázt..
ne NSR 125-re uljel ra,hanem egy RS 125-re.Ott megjobban vigyorognal.
A CR-men meg elelveznel. :)
Ja,ha turazni akarsz,akkor 4T-et vegyel,ha motorozni,akkor 2T-t.
Azert tetszik a hangja,mert te sem ertesz a motorokhoz.
Az emberek hulyek,foleg a tobbseg...nem is ertenek hozza + nem hallottak 2T hangot.
Viszont az en motoromat megnezik es meg is fogjak nezni...a tietek mellett meg elmennek,mert mar megszoktak...azt hiszik egy auto.
pl ültem már nsr 125 ön de addig míg nem nyitott a power szelep irtó unalmas ETZ jellegű motor naná mikora power szelep nyitottelkezdtem vigyorogni teljesen más mint egy 4t de 4t hez jobban hozzászoktam és kényelmesebb én itt befejeztem a vitát és kész nekem mind 1 milyen motor mert motor örökre befejeztem ezt a vitát értve mr? akármit írhat ön de nem érdekel legalábbis engem igaza van magának is meg mindenkinek
Egy NSR250-en azért megy ám rendesen és nem kell hozzá 19 e-ig pörgetni, elég csak a 9-13 e-s tartományt használni, ott azért érnének meglepetések!
Mentem már 250-essel igaz chopper volt, de ez most nem számít, a sport csak jobban mehet!
Ja, és nem mindenki szaggatni akar egyfolytában lórugás szerű efektusokkal!
Álltalában az utcán motorozunk és nem a pályán a pályára biztos jó egy erős 2T! Én egy szóval nem mondom, hogy rossz a 2T, de nyugodtabban indulok el egy hosszabb túrára egy 4T-vel Amúgy pedig nekem a 4T hangja jobban tetszik mint a 2T-é A statisztika szerint is az embereknek hangra jobban bejön a 4T-hangja legyen az sor4 vagy V2-ő, ja és kb 90%-nak a 4T hang jobb, sőtt lehet, hogy 95%-kának nem mindenki van oda a pattogós hangokért....
Kis genya az a motor és nagyon bírja huzni a seggét!!!
nem is beszelve a hangjarol!
ha felenged ra ulni...mert felti,hogy osszetorod a gepet...ez nem ZXR,hogy huzod neki es nem megy.
Az biztos hogy rávernél a kanyarokban mint az állat!!!!!!!!!!!!
Kurva könnyü az a kis gép!!!! Én már probáltam egyszer egyet be akartam dönteni de szinte ment magától és olyan könnyen mintha egy bmx-en ülnél!!!!
Ja és azon is polini henger volt gyári kipuffal és kurva jol mennt!!!