Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A pilkotokra gondolsz ? Mindjárt nézem !
A karbi apró O gyűrűire van valami beszerzési forrás azon kívül hogy bemegyek a kawa kereskedésbe? Csak mert a gyerek cbr 125 motorjába most vettem a soproni kawa(meg honda meg yamaha) szervizben 3db 5mm-est 12.000 jó magyar forintokért, hát 4 karbinál az már konkrétan rablás.....
Megvolt az első gurulás! Gyönyörű idő volt ma rá! Kicsit nehezen akart beindulni az őszi leállitás után, de 4. inditásra sikerült!
Szétszedés előtt működött rendesen ? Távgyógyításba nem is akarok belemenni , de kár hogy nem erre laksz , mert kíváncsi lennék rá mi fáj neki ! Azért írd meg mi lett a megoldás !
a 400 99%ban ugyan az . kipucoltam ennyire nem volt koszos mint a képen . minden a helyén és mégse.
még a levegő csavaron töröm a fejem lehet az miatt pörög .
Az 1100 asnak nem lehet felcserélni a fuvókákat , a 400 asét nem ismerem , de gondolom tudod melyik hova való ha már vállalkoztál rá hogy szétszeded ! Nincs tovább ötletem , látni kellene , jó néhány sort szétszedtem , volt ami igazán szar volt , eddig mind jó lett ! De hogy azt írod minden fasza és mégis 9000-rel üvölt ?! Nem is értem kristály tisztán !
Itt van a legutóbbi , és ez is fasza lett , pedig 9-évig ált pajtába a Kawa !
természetesen
Mikor nem jár a motor , a sibereket ha feltolod , visszanyomja a rugó mindet ?
üdv.
a szívató alaphelyzetben indítás után , de a vákuum membrános tolattyúk majdnem félig felcsúsznak . pillangószelepek alap helyzetben .
Nagyon valószínű ! A membránok nyugalmi helyzetben vannak indítás után ? Szivató dugattyúk a helyükön ?
Sziasztok!

Szükségem lenne egy kis segítségre .
Végre sikerült beindítanom a motort , de 8-9e fordulaton pörög folyamatosan . Karbit szétszedtem kipucoltam . Esetleg valamit rosszul raktam benne össze ?
Köszönöm a segítségeteket .
Nincs mit , de ha még is ez mellet döntesz nézd meg miért 22 , és 2015-óta merre járt , ill. hol tárolták ?!
Köszi mindenkinek a gumis infókat!
A contimotion felejtös, én több roadattackot elpusztitottam, sok panaszom nem volt rá.
Ismerős a hely.
Igen jó a felnidre , mivel 5,5 colos , a 190-est is ráteheted a mérete szerint . Nekem most egy 200-as metzeler K3 van fent ! A márkával kapcsolatban már vannak fentartásaim , nem azt mondom hogy nem lehet vele motorozni , de csodát ne várj tőle ! Nézd meg ezt a vidimet , az egy Continentál contimotion 180/55 !
https://www.sportmotor.hu/vide...
Erről a gumirol nincs valami infod?
Egyáltalán jó az én mocimra?
Köszönöm szépen a sok hasznos infót!
Mondjuk egyszerűbb lett volna ha aztmondod ez a két fajta olaj jó bele, így most agyalok hogy mit is vegyek!
A gyár által semmi különös előírás nincs , nem kell nedves kuplung szabvány , nem kell se fél se egészen szintetikus sem , ez a te precizitásodon , és pénztárcádtól függ csak ! A polcról bekötött szemmel levett bármilyen olaj jó bele , mert a kapható olajak bármelyike tudja a követelményeket ! Van aki a Motulra esküszik , van aki a Castrolra , ha kuriózumot akarsz lehet kimondottan Kawasaki olajat venni , nem is olyan drága , és ebbe senki nem tud belekötni , mi lett volna jobb !? !
https://www.olajlerakat.hu/elf...
A te blokkod ! És a két leeresztő ! / zöld pöttyel / Aztán ha preciz akarsz lenni le lehet venni az olajhűtőt mert abból máskép nem jön le , mert felül vannak a hollandik !
Kiváncsi leszek !
Köszi!
Akkor gyakorlatilag 10-40 től 10-60 ig mehet bele bármi közép kategóriátol felfelé?
A szerelomtol kipuhatolom mennyire van tisztában a leengedessel.
28 éve Kawasakikkal csapatok , mindegyik Castrollal etetve ! Régen a 10-60 as Racing syntech , aztán az megszünt és amióta mindenki majmolja a nedves kuplungos besorolást azóta a Power 1 10-50 et kapják ! Maga a motornak a gyári előirásnak bármelyik motorolaj megfelelő minősítéssel rendelkezik , így szerintem az olajcserén van a hangsúly ! Teljesen mindegy minegy van jaso minősítése vagy csak api , az olaj miatt soha nem csúszott meg kuplungom ! Inkább a részletekben van a hangsúly pl a hútőből nem jön ki az olaj , csak ha csövet bontasz , vagy pl az 1100 nak két helyen kell leereszteni az olajat , plusz a szűrőház ! Sajnos sok tanult , magát szerelőnek nevező balfasz ilyen alapvető dolgokkal sincs tisztában !
Sziasztok!
Egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy zzr 1200 nak!
Most akarnék olajat cserélni. Van esetleg valakinek olyan olaj ami már bevált neki?
Köszi előre is!
Valaki még bejáratós zzr-t ?

https://www.willhaben.at/iad/g...