Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez sem mérvadó , mert a versenysportban is sokszor változott már , és volt hogy a sok dugattyúsról kevesebbre váltottak , vagy a betétet darabolták !?
Féke-féle, buzi teló.
Nekem kicsit más a véredényem. Talán nem véletlen, hogy a versenysportban nem divik az úszó nyereg. Meg a tuning cuccoknál sem. Van annál jobb is. Rexikének pl 12 dugós féle van elől.......
Én amondó vagyok hogy az ABS mentes rendszerekből. Mert ugye a hülye maradi agyam továbbra is ellenzi az ABS-t. Szóval ezen rendszerek közül szerintem a mai napig pariban van a legjobbakkal. De az is igaz hogy én ugye elvakult vagyok a saját gépem miatt. Ti akik reálisabban látjátok a kérdést igazat adtok ebben ?
Én is ezt hittem a xx-ről, amig nem mentem a zzr 1400 al... a vfr 1200-ról nem is beszélve. jó az xx fék, korának egyik csúcsa volt.. hangsúlyozom egyik ,mivel a fazerek fékei(R1) is brutálisak voltak. Tény ,hogy sokkal jobbak voltak az első generációs hayabusa és bandit fékeinél.
Na szóval összességében írom. Nekem nincs semmi állítási lehetőségem csak ez. XX-en asszem elöl ugyancsak semmit de hátul hozó nyomó csillapítást lehet állítani. Tervezem is hogy kicserélem a rugóstagot hátul XX-re ha befér.
A Duál CBS fékrendszer meg áldás. Elül hátul 3 dugattyús úszónyergek vannak tenyérnyi méretű betétekkel. Olyat harap hogy iszonyat. Nincs ABS és iszonyat hogy ezt a nagy tömeget milyen rohadt gyorsan nyekegés nélkül megfogja. Nincs orra bólintás. Semmi. Ugye a Bal nyereg egy amolyan torziós karon csücsül. Azt ha megfékezem képes előre elmozdulni ami egy 3. fékmunkahengert nyom meg ami hátul fékez. Első fékre torziós karral elöl a két szélső munkahengereket fékezi és hátul ugyancsak. A hátsó fék pedig fixen dolgozik minden nyereg középső munkahengerén. Nagyon frappáns és szép megoldás. Viszont féket légteleníteni elég macera. Főleg ha az a franc tudja milyen szelep az ülés alatt beszarik vagy leragad. Akkor horror.
Olyan sosem volt hogy az első fékre teljesen összeült volna az első teló. Nagyon frankó. És harap is olyat mint az állat. A Honda Fékben nagyon de nagyon jó. Sokan mondják hogy a váltó is ilyen meg olyan. Szerintem nem jobb mint más. De a Fék az verhetetlen.
Dehogy hiányzik , a nyomócsillapítást rácsettinted , és ugyan azt kapod szinte !
Nem mindegyiken van dual, de viszont az hiányzik a kawáról.
Nem azért nincs mert szar , de ott a dual fék sok mindent megold fékezéskor pl. nem bólogat , vagy egy gyors kanyar elötti fékezést elengedve nem lentről kezdi a teló ! ? csak úgy gondolom !?
De viszint jól eltalálták néha:)
Köszi, igy lesz valahogy. Ezt a terhelt terheletlen 25mm rugoutat kötegelőzgetve olvastam de letettem hamar rola középállvány hijján.
A csirkeszárnyas motorok mindig is a műszaki analfabétáknak készültek.
Elöl sincs ?
Látjátok itt a baj. Itt a sok beállítás aztán tekergetitek hangolgatjátok. A bőség zavara. Nekem sokkal egyszerűbb. A hátsó tagon a rugó előfeszességét feltoltam majdnem nakig. Asszem kettő van még a legfeszesebb beállításig de ugye én nehéz vagyok nagyon. Olyan mintha mindig utassal mennék. ÉS KÉSZ. Nincs se hozó se nyomó csillapítási állítási lehetőségem meg semmi. Olyan szép az élet nem kell ilyeneken gondolkodnom. :-D
A helyzet az , hogy egy gyári széria gátlót nem lehet egy kihegyezett sport -racing holmihoz hasonlítani ! A mocik nagy része a japán vegetáriánus 30kg traktor orsúllyal együtt mérettől a magyar pörkölt huszárig kell hogy megfelelő legyen és olcsó ! Minél nagyobb az intervallum annál nagyobb sajna a kompromisszum ! A gyári beállítás be van lőve legtöbbször 70 kg alá , és normál vezetési körülményekre . Jön Jóska Pista , felbaszódik 100kilkóval küldi a vasat , egyenes úton még még csak valahogy , de lejtmenetbe szerpentinen hajlítaná , a vas meg egyszerűen szétszéled , megállapítja hogy ez tök szar ! Bemegy ZS-vel teli megveszi a racing WP-t Öhlit berakja , na ez volt a baj ! Aztán elgurul a fagyizóhoz , ahol megismerkedik Hanna Szuhocskával akit meginvitál egy körre , ami alatt ki is veri a szart belőle ! /a tökéletes futóművével/ megkérdezi Szuhocskát , na milyen volt ? Jó jó , de a futómű tök szar ! Nyilván , mert ő nem tudja a miértet ! Szóval csak így kijelenteni hogy szar relatív , és ne gondolja senki , hogy pl. a Kawasakik Kayaba gátlói szarok lennének , vagy hogy nem tudnának drágábban jobbat csinálni akár az Öhlnél , hiszen repülőgépekbe is készítenek futóműveket ! De szériánál az olcsóság és a széles spektrum a lényeg !
Az én szemem előtt a Balf-Fertőrákos út van ilyenkor, hepehupás, kanyargós, dimbes dombos, egy pillanat nyugta sincs ott a futóműnek és 1km-re van tőlünk. Amikor ott már úgy érzem hogy nem lesz jobb, akkor haza és ott általában mindent egyel feszesebbre veszek, mert a sima osztrák utakon akkor lesz jó. Nem annyira tudományos, de az a lényeg hogy én jól érezzem magam rajta. Mikor megvettem, én is a szakkönyvek szerint fellógattam, kábelkötegelő meg méricskélés negatív rugóútra, aztán mégis ez lett a vége. Én motorom majd azt én tudom. Ez a kép még a vásárlás után készült, a telón még látszik a rajta felejtett kábelkötegelő a méréshez.
Azért ez sem ilyen egyszerű , Ha a " nem annyira egyenes " nél a kanyargósra is gondoltál , már jobb egy kicsit , aztán legyen balból- jobbos majd visszafele , mert ugye az sem lesz egyforma , aztán emelkedőbe kunkor , majd lejtmenetbe kunkor , stb. Nem egyszerű dolog , és nem két perc !
Keress valami nem annyira egyenes de ne kátyús utat, írd fel honnan indultál és egyszerre csak 1-et változtass aztán próba hogy érzed. Az állítás mindig a teljesen betekerttől kifele számolandó. Vannak ennél tudományosabb beállítások, negatív rugóút meg ilyesmi, ezernyi leírás elérhető, én azt alapnak használtam, meg amit a zrxoa oldalain mások már kikisérleteztek, aztán még ahhoz tekergettem magamnak amíg jól éreztem magam.
Ha elmulik a hó, elkezdem basztatni a beállitásokat, hátha kijön valami belőle
A gyári alap nálam ebben a sorrendben elől 6/7/7, hátul 5/2/2 de ez is ilyen 70 kilós karácsonyfa díszekre vonatkozik utas meg csomag nélkül.
Elől előfesz 8 csík, nyomó/húzó 12 klikk, hátul elő 5 fokozat, nyomó/húzó 4 állás tekerővel.
Na jó hogy itt van egy "hozzáértő" , várjuk hogyan , és miértet ?
Kawa 70 erről beszélek !
Akinek írom,az még válaszolni sem mer.Kotorék patkány!

Nem ismered a sztori hátterét.Ez a versenyliba nagy fába vágta a fejszéjét.
A gyári futómű progressive rugóval is gyenge fos, csak úgy, mint a fékek.