Kawasaki ZZR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://www.sportmotor.hu/bike...

Szia!
Írj a barátomnak privátban tuti tudja a megoldást!
Sziasztok! Egy 1993-as ZZR1100am van amiben kicseréltük a kuplungot mert már kezdett meg-megcsúszni (lamellákat, fém lamellákat, rugókat). Összeraktuk, de azóta hiába rakom be sebességbe nem mozdul. Közèpsztenderen próbálva meghajtja a kereket. Ami még tapasztalat hogy álló motornál sebességben kézzel tudom forgatni a kereket nem túl nagy erő kifejtéssel. Találkoztatok már ilyennel? Előre is köszönöm a válaszokat
Aliexpresz! A gyári fejidom durván 700 euro.
Szia, igen, van ott tömítés, de nem annak a tömítetlensége lesz a fő bűnös, valószínű el van kopva a pillangó tengelye, hiába cserélsz ott a gyári tömítést csak részben lesz megoldás... van rá mód, fel lehet újítani, de ahhoz látni kell mennyire van kopva tengely, illetve a ház.... " bontott karburátor sorral ugyan ez lesz " ... ráadásul az alapjárat is ingadozik, darabosan jár a motor, a szelepeknek sem tesz jót. ...
zzr1200 hez csutkakormány magasito érdekelne ha valakinek van ne tarcsa magába érdekelne,
Sziasztok!

Adott egy zzr 600 D modell, aminek a front idoma törött volt (előző tulaj összetákolta, de csak kicserélném szépre).
E körben a kérdésem, hogy tudtok oldalt ahonnan lehet rendelni? A google minden találatát végigzongoráztam már...

Jó fórumozóként rákerestem már itt a keresőben, de ennyi találatot végigböngészni lehetetlen :)
Az indexem adta meg magát a napokban.
Rövid keresgélés után kiderült, hogy a relé rommá van rozsdálva. Kicseréltem a belét és persze tökéletes lett, DE!
Felmerült bennem a kérdés, hogy nem kellene ez ellen védekezni valahogy? Más nem járt még így?

Van ugye egy relé az ülés alatt _fejjel lefelé_ beépítve. Tehát ha belemegy a víz, akkor nagyjából benne is marad. Nemisértem.
Nekem a 4-es a gyári 6-os. Ugyanezt tapasztaltam: sokkal nyugisabb lett.
Ha valaki áttetel módosításon töri a fejét. ZZR600 98 LE A gyári hatsó 48 fogas volt tettem fel 40 fogast. A gyári áttétellel 120 km/ó volt 6.000 most 5000. lett. 145-nèl 6000. Szèpen poroszkàl 120-at még 2 személlyel is. Ha előzni akarsz hirtelen akkor 4 be teszed és visszakapod az eddigi nyomatekot 6 ban. Olyan mintha 7.5 fokozatod lenne. 3 tól felfelé kb 500 ford/perc eltérések vannak. Az új àttétellel az 5 -ös eleve kicsit hosszabb mint a régi 6 -os. Kihuzatod es felteszed szèpen gurul tovább csak nem fogyaszt annyit mert nem pörgi szét magát. Lèpni is lehet vele 3 és 4 . 4-ben könnyedén megy 180-at 200-at... és van még 2.... szóval javasolni tudom. Persze ez egy 1000-es motoron jobb lenne de itt sem rossz. Olyan "nagymotoros" a nyúlása... szerpentinezni is lehet vele csak visszább a váltást. Nem zavaró az áttetel növeléséből adódó nxomaték vesztés ha tudod hogy kell kapcsolni.
Szia. Kawa forgalmazóhoz bemész ott tudsz rendelni is.
Sziasztok.
Valakinek nincs véletlenül egy katburátor membránja 92 es ZZR600 hoz? Vagy itthon beszerezhető valahol? 1db is elég lenne...
Sziasztok! Hátha valaki tud okosat mondani. 92 es Zzr600 as motorom van, ami idén feltűnt a teli pihenő után, hogy hidegindítás utan jó egy percig érdekes kattogó hang jön a blokk felől. Lehet csak én nem figyeltem eddig erre. Menet közben melegen egyenletes a hangja és a kattogást sem hallani, üresjáratban sem. Új olaj, akksi van benne.

Felvettem, hangfájlt tudok küldeni, ha segít.

Köszönöm!
Ha leszereled a légszűrő tetejét és indítgattod járatod majd elzárod a csapot a szivattyú amíg van a csőben cucc addig nyomja és làtod hogy ha folyik bele. Sőt ha leállitod a szivattyú utàni körben levő nyomásból adódóan àlló motornál zárt pillangónál akkor is folyik a pillangó megfogja a benzint és látod hogy gyűlik....
Nincs róla fotóm de durván megy befelé. LÁTOD.
http://youtu.be/Wcy5ZON3TaU ez a vesztesègmérés a szelepekre és a dugattyúgyűrűk zárása műszeres vizsgàlat bontás nèlkül. Első körben a szelepre mennèk rá ha ez a módszer problémát mutatott. De ehhez os kell jó szaki.
Persze. Nem folyik a benzin.....
No lett valami eredmény a csap elzárásból?
Oké köszönöm.
Még esetleg a szelephézag lehet. Kis fordulaton az itt ott elillanó nyomás okozhat teljesítmény csökkenést. Nagy fordulaton ez a tünet csökken mivel maga a keverék okoz "tömítést" a tehetetlensége miatt. Nincs ideje kiszökni a keverèknek ilyenkor. De ez lehet gyűrű kopás is. A repülőgèp modellekben a dugattyún csak körkörös nútok vannak a zárást a dugattyúfal es a gyűrűk helyén a változó térfogat okozza.. szóval van több ok ugyanarra a tünetre. De ezt magad is egyszerűen ki tudod zárni a benzincsap zárásával. Ha elzárod megjavul akkor sokat kap azért fullad erőtlen. Ha nincs változás akkor nem kap sokat. Hanem szökik sajnos a kompresszió . Annak oka gyűrűkopás vagy és szelep. Ezek vannak.
Azt próbàld ki hogy zárt csap mellett ahogy fogy a benzin javul-e a tünet? Ez lenne a legelső próba.
Huh esetleg valami egyszerűbb megoldás??
A gond az hogy az elektrika nem az én asztalom.
De valahogy csak lenne más megoldás is.
A kormànyoszlop nyakára es a tank közé lehet tenni a kapcsolót kicsike elfér egy kis gyártott burkolt konzolban. Aztàn ha nullába teszed messzire sem mennének vele mert elfogy a nafta és leáll.. nem gondolja hogy kell kapcsoló külön. Így még lopásgátlónak is jó.