Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello, gratula a géphez.
A 3-as hajtókar csapágya tényleg képes tönkremenni A teljes igazság az a történetemben, hogy egy szimmering engedte az olajat és az olajszint emiatt nem volt ideális... (Motor nem fogyasztja az olajat, ugye.) Utántöltöttem 2(!) liter olajat, hogy látszódjék a szint a kisablakban, de már későn, röviddel utána elkezdett kopogni a motor és én már akkor tudtam, hogy mi a helyzet...
Nekem egyszer volt egy ilyen történetem. Nekivitorláztam a szalagkorlátnak, utána betettem az új villákat, de még úgy is érdekesen állt az első kerék. Akkor derült ki, hogy elment a váz is. Eladtam a motort hirtelen - vázjavított motorra nem ülünk jelszóval.

Én nagyon megnézném a motort a helyedben, ha gondolod, tudok segíteni. 3 ilyen motorom volt, mentem velük pár kilométert, ő a nagy kedvenc...
Ja, az engem is érdekelne, hogy mi különbség van a az 1 ill. 2 kipufogósok között. Mert elvileg "93-ban volt modellváltás a ZZR-nél, de láttam már "95-öst szimpla meg dupla kipufogóval is. Nekem speciel 1-es van, de mindegyik nagyon tetszetős. :)
Hogy mivel lehet jobb az egypufogó? A válaszom:passz. Állítólag a 4:1 kipuffal jobban megy, átrendeződik a fordulat-tartomány, talán alacsonyabb fordulatról indul meg igazán és tovább tart az ereje, de én személy szerint nem tudok erről beszámolni. A fogyasztásom: itthonról mentem Debrecenbe, ugye közben városok, falvak, de ahol lehetett mindenhol csutkagázon(természetesen a 200 körüli csúcssebesség megállított, de általában a 170-180at mindenhol tartottam), így lett az átlagom 5,5. Kevesebbet még nem mértem, a múltkor pedig a Mátrában és környékén (szintén jó tempóval és két személlyel) 6.5 liter/100km. Elég jól fogyaszt mostanában. Nem tudom, hogy mennyit lehetne legkevesebbet kihozni hosszú távon, nyugodt tempóval és nem pörgetve. Az a baj, hogy én ezt sosem tudom lemérni..................
Hali!

szazs: Köszönöm a segitségedet! Köv hónapban megvan mire gyüjtök:-)

telok83: Nekem is igy néz ki a vas, amit vettem, szine is ez, csak a tieden két kipuff van, ahogy nézem, enyémen meg csak egy. Mi lehet a különbség?
Neked mennyit fogyaszt hosszútávon?

Üdv. mindenkinek

Motorra fel+!
Persze, rakok fel, de ez a kép van a névjegyemnél is.
Sziasztok!

Peeter: igen nagyon jó a 600-as blokkal. Mint írtam, én ilyet szerettem volna, csak nem volt eladó....
De azért ennyi idő után már mehetne jobban is
Raksz fel képet a mocidról?

zzr: Én csináltattam mindkettőt. 20 e Ft volt+korongonként 2000,- , 2éve. Sárkány Gábornál csináltattam, az elérhetősége: Bp. XIX. Jáhn Ferenc u. 71. Tel: 280-2521 Hívd fel, biztosan megmondja a jelenlegi árakat.
Nekem Allveer ajánlotta. Sajnos nálam rossz passzban volt, kicsípte a szelepfedél tömítést a vezműtengelynél, dőlt az olaj, illetve én karbi keverékállítást is kértem. Az sem lett jó, torpant. DE!
Miután hazaértem hívtam, és másnap átjött hozzám, és a helyszínen orvosolta a problémát. E miatt nagyon ajánlom, mert nagyon korrekt volt a hozzáállása, és végül a porlasztót nagyon gondosan beállította, mindig tesztkörre küldött. Pedig ahhoz mindent vissza kell rakni...

telok83: Én úgy olvastam fórumokon, hogy csak a gyári jó. 120/60 V(Z)R 17. A 120/70-nel billegős lesz. Nekem Dunlop D208 van fent. Nagyon jó a tapasztalatom ezzel a gummal, még nem hagyott cserben vizen sem(ellenben a hátsó Bridgestone... ).
Sziasztok ZZR-esek! Nekem egy 400-as gépem van, tavaly szeptember óta. Most jött el a gumizás ideje és szeretném kérdezni tőletek, hogy milyen méretű gumit koptattok elől. Válaszaitokat előre is köszönöm.
Hali!
Érdeklödnék, hogy csináltatott-e, v csinált valaki karbi szinkront és szelephézag állitást? Elsösorban azt szeretném megtudni, hogy mennyibe kerülhet.
Január óta van meg a 400asvas és gondoltam igy tavasszal ezt be kéne állitani.
Olajcsere nemrég volt Valvoline Durablend 20W-50 est raktam bele.
Már csak ezt a két dolgot szeretném megcsinálni, mielött eljön az igazi motoros szezon.

Üdv.

Motorra fel+!
ja, és egy kis gurulásra általában kapható vagyok...
Szevasz FL!

Nekem is egy 2000-es évjáratú 1100-es zizim van, ha gondolod valamikor "mintát vehetsz" róla, egyeznek-e. Szerintem amúgy furcsa, hogy a kereked bármibe is beleérjen, fékezés meg kanyarodás ide vagy oda...
Többieknek: ez az első beírásom, elolvastam az eddigieket. Végre egy fórum, ahol egymásért vagytok, nem pedig a fikázás megy. Tetszik, úgy szakmailag, mint emberileg...
Sziasztok!
cézé
Hali!
Szép kis motord van, és ezzel végre megtaláltam a sajátom ikertesóját! :)
Gondolom jól megy az új 600-as blokkal is!
Sziasztok!

Most talátam rá a fó³rumra. Végigolvastam, gondoltam regisztrálok.
Magamról:
2002-ben vettem egy ZZR400-ast. Sajna még abban az évben, egy olajcsere után, csapágyas lett a blokk. Mivel a javítása szerintem nem volt gazdaságos, illetve amúgy is 600-ast szerettem volna, csak nem volt éppen eladó, hoztam egy 600E blokkot Németo.-ból. Nos röviden, a 600-as blokk minden gond nélküll beszerelhető, természetesen a hozzá való porlasztósorral. Egyedül a légszűrőház felső részén kell egy furatot fúrni a kartergáz szűrő csövének, de az is be van jelölve gyárilag. Az áttétel is megfelelőa blokkhoz, a 600-as hátsó lánckereke 48 fog, a 400-as 49. (Az első lánckerék meg úgyis a blokkon volt).
Még kilométerórátt cseréltem, mert a 400-ast kiakasztotta, s nekem í­gy jobban tetszik. Természetesen az eredeti órában levő gyújtástiltást ki kellett kötnöm, mert mint tudjátok 190-nél elveszi a gyújtást....

Olajat 6000-ként cserélek, mindig Castrol GP 20W-50 -et hasznáok. Van egy apró trükk, amit kinti fórumon olvastam és alkalmazom is:
Mivel az olajozás megoldása miatt a 3. hajtókarcsapágy szokott tönkre menni (ugye Allveeer ), egy picit túl kell tölteni olajjal, úgy a max. fölé 5mm-el.
Én azóta így használom, az eltelt évek és a 25.000 km alatt nagyon meg vagyok elégedve.

A ram-air témához fűzném hozzá, a porlasztósorhoz csatlakozik a ram-air gyűjtőcsöve, a légszűrőház jobb oldala alatt. Megfelelő levegőnyomás esetén, a porlasztók több üzemanyagot adnak. (Tehát be van kötve, és működik)
Semmi nem vezérli, csak a sebességed Viszont ezáltal kevesebb energiát vesz el a motortól a levegő beszivása, mintegy mechanikus turbóként müködik.
Üdv! Ha ez segít, adatok amiket kérdeztél:
teljes hossz 2165mm egyes modeleknél 2180mm
teljes szélesség 730 mm
teljes magasság 1205mm
tengelytáv 1495mm egyes modeleknél 1500mm (EU, UK stb)
Ha érdekel még vmilyen adat tudok segíteni, esetleg angol service manual van.
Váz nem hinném hogy elment, ahhoz sztem elég massziv, de mivel egy brutál nehéz motorról van szó, kissebb ütés vagy hasonló sérülés is a telók elhajlását okozhatja ha nincs szerencséje az embernek.
Egyébként gratula a géphez, nekem egy 99-es UK modellem van
igen,össze van kötve,de ha jól tudom,nem vezérli semmi.
Szevasztok.Azt szeretném megtudni hogy a ZZR-en ugye a menetszél megy a karbiba,ls hogy ezt vezérli valami?vagy hogy működik?Help
Sziasztok.

Ha valaki tud kérem segítsen!

94"-es ZZR 1100-hoz keresek bontott váltót. Lehet egyben is,de igazából csak a kettes fogaskerekek kellenek.
Hi!
Tudna esetleg vki nekem segíteni? Vásároltam tegnap egy zz-r 1100at 2000 évjárat, viszont nem tünt fel agy aprócska bibi a géppel. Túl közel van az elsőkerék a hasidom aljához, ammi azt illeti bele is ér ha elfordítom a kormányt és fékezek. Mi lehet a gond? Gumi rendben van, esetleg a teló görbült vagy a váz is? Nem találtam eddig semmi adatot róla, tengelytáv, magasság stb...
Köszönök minden információt!
Lajos
Teljesen igazad van! Elvégre a legjobb motor mindenkinek a sajátja! Már alig várom, hogy használatba vagyem a saját kis motoromat!
Voltam én is a kiállításon és hát legalább olyan szépek a motorok, mint a lányok :). Csak azt sajnálom, hogy nem lehet őket kipróbálni. Mármint a motorokat...
Szinte az összes kiállított motorra ráültem, de teljesen más csücsülni rajta, mint menni vele. Aztán a sok csillogó-villogó drága gép után, magamban elmosolyodtam és boldogan jöttem haza az én kis ütött-kopott vasparipához.
Üdv mindenkinek!
Volt valaki a motorkiállításon? Én kinéztem, és naggyon jó volt. A Kawasaki kisebb motorarzenált sorakoztatott fel. Felültem az új ZZR-ekre is, de meg kell hogy mondjam, nekem úgy törte a fenekemet, hogy azzal nehezen tudnék elképzleni egy hosszabb túrát. De kinézetre nagyon ütősek. Rakok fel róle egy képet, aki még nem látta volna. További jó hétvégét mindenkinek!
A közös túrák titka, hogy nem a többiekre kell várni hanem beírni ide, hogy ki mikor merre megy motorozni mindenképp és akkor majd csatlakozik, aki nyitott erre, jól
Gázbowdent a Kawasaki kereskedésekben vehetsz, a ZZ-R 600 bowdenjével jó eséllyel egyezik, úgy kérjed. Elvileg a Kawasaki honlapján megtalálható a kereskedőlista, de három napi hideg élelem legyen veled, mikor nekikezdesz a böngészésnek
Sziasztok

Esetleg tudja valaki közületek hol lehetne venni gázbowdent ZZR400 -hoz ? (pösten) minap elszakadt:(
esetleg melyik tipusé lehet kompatibilis ?


köszönet előre is.
S.