Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÁÁÁÁÁÁÁ, basszus!
Az én mocim még mindig szervízben van, átnézetésen. Remélem hétvégére kész lesz, és a hétvégi talin ott a helyem. De félek, hogy nem lesz kész!
De remélem nem először és utoljára szerveződik közös tali és gurulás!
Szevasztok!
Jó lenne, ha most szombatra (márc. 31) mindenki összerántaná, kimosná, felpolírozná, visszavásárolná a gépét! Én fél 11-kor a Váci úton leszek az OMV kútnál, egy fasza kis gurulásra készen. Hívom mindannyiotokat, aki jön, jön, aki nem az otthon ebédelhet. Felmennénk a 2-esen, majd kanyarognánk egy kicsit a dimbek-dombok közt, megyünk, amerre jól esik. Egy ismerősöm az ER6-os fórumon is hívja a játszótársait. Ha senki nem jön, megyünk ketten. Azért remélem a ti hátsótokban is ott van a rugó, és jöttök. Bármi kérdés, válaszgép: vodafone ötötvenhárom-nullakettőnyolcvanhat.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁ! Vazze, ma voltam az Euro-ringen! Életemben először megkaristoltam a lábtartót! Aztán másodszor, meg harmadszor, meg negyedszer... A végére másfél centi elkopott mindkettőből. Aki ezek után azt mondja nekem, hogy az 1100-es zizi nagy, és nehéz a kanyargáshoz, amellett bambán elnézek! Akkor szombaton!
cézé
zsoo777!
A fogyasztása a 400-as gépnek mindig 6,5l körül volt(2 személlyel kicsit óvatosabban megy az ember).DE!2 extrém példa:Ausztriába mentünk, és volt velünk olyan társ, akinek csak a 100-110-es seb. volt jó,az eredmény 4,5l.Ha nagyon forgattam párszor csináltam vele 7,5l-t gyári áttétellel és kipufogóval.
A 600-nak még nemtom, most tesztelem,de kíváncsi vagyok.Győrt még alig hagytam el vele.

Üdv mindenkinek:Gombi
sziasztok!

Egy karbitisztításra lenne szükségem egy 250-es ZZR-re valahol a belvárostól nem túl messze. Azért nem mennék messzire, mert nincs stabil alapjárat a karbi miatt, így meg elég gáz közlekedni... :(
Márkaszervíztől sem fázom, de a nagyobb baj, h 2-3 hétre előre tele vannak.

Ha valaki értene hozzá maszekban, kérem jelezze.
Szia!

Hát a fogyasztás sajnos kipufogófüggő is
Én mikor megvettem, 5,5 L-el jártam. Mikor rákerült a Raptor, sajna megugrott a fogyasztás... Az igazsághoz hozzátartozik, mikor felrakta Csaba a dobot, útközben megálltam, és levettem a sisakot, pörgettem, hogy halljam a hangját. Most a 600-as csak város, 7L Viszont jobban haladok mint kocsival

Üdv,
Zsolt
Üdv Mindenkinek!
Köszi mindenkinek a tanácsokat, remélem a szerelési könyvre nem nagyon lesz szükség.
Ismerkedem a kicsikével. Fogyasztásról mi a véleményetek, azon kívül hogy bovdenfüggő.
Van egy jó hírem!
KIRÁLY az idő úgyhogy sisakot fel!
Mindenkinek széles utat!

Üdv:
zsolesz
Üdv mindenkinek! Újból gurulhatok!
Felcsavaroztam végre a rendszámom!(külföldről jött a vas).Nagy mosoly volt a 400-as zizi után amit egyébként imádtam, csak 4 éve el kellett adnom(lakás beette az árát).Az a szerencse, hogy minden ugyanott van a 600-as vason is,csak bazi erős.
zsoo777! A 400-as motoromnak mindig hangos volt a váltója, különösen az 1-es, de mindig problémamentes.A mostani kicsit váltóhibás volt, most minden új benne(nem bontott új),de ugyanazok
a jól megszokott,(valakinek hangosnak tűnő) hangok jönnek belőle.
Többieket is kérdezem, de szerintem ez normális Kawa sajátosság.

Szép időt: GOmbi
Szia!

Gépkönyvet a 600-asét tudod hasznosítani. pl. a Haynes manualt. A Maróti könyvesboltban kapható:
http://www.maroti.net/products...
Kicsit húzós az ára....

Üdv,
Zsolt
Hali!
Persze, hogy közénk tartozhatsz, és szerintem ezt mindenki nevében mondthatom.
Gratulálok a mocivásárlásodhoz, és kíváncsian várjuk a képet is. :)
Gépkönyvem sajna nincs, és jó kérdés, hogy hol lehet venni. Lehet hogy valaki tud segíteni, de én sajna nem.
Sziasztok Kawások!
Most vettem egy 400-as ZZR-t. Akkor mostmár én is közétek tartozhatok?
Lenne néhány kérdésem.
- valakinek esetleg nincs leírása a motorról, vagy nem tudja hol lehet ilyet találni?
-az 1-es kicsit nagyot szól(ez normális)? kezdek parázni hogy nem....

Egyébként nagyon tetszik a "kicsike", alkalom adtán megmutatom nektek ha érdekel vkit.
Mindenkinek yó időt, yó mocizást és kevés h...ét az utakon!

Üdv:
zsolesz
Hali!

Köszi a felvilágosítást, így már világos a kipufogós dolog. Az én mocimon is Sebring dob van. Az átszereltetést nem én csináltattam, már így vettem. Ha érdekel, a névjegyemen van róla egy kép. Gondolom az enylmnek is hasonló hangja lehet, mint a tiédnek volt.
Szia!

Az én gépem is 4 a 2-ben volt eredetileg!
De én már 4 az 1-ben vettem a mocit és 2006-ban eladtam sajnos.
Általában a kinézet miatt alakítják át 1-re de nagyban érdekelt az adott kipufogódob.
Az enyémen egy Sebring "duruzsolt".Ugye minden kipufogódob-ban van folytás(van kivehető stb..).Ha 4 a 2-ben lenne ez akkor valószínű,hogy fulladna a motor nem úgy menne ahogy kéne.A lehetőség adott.Azt viszont te sem csinálnád(gondolom),hogy az egyik oldalon széria dob lenne a másikon meg tuning.Meg marha drágák a dobok is.Hozzá teszem az enyém 6000-es fordulaton ha visszaengedted a gázt úgy visszapufogott,hogy ha elvittek volna bemérni sztem lelőttek volna.:)De imádtam!
"Meg akkor mit csinálnak a 2. megmaradt helyével?"
Ezt módosítják 4 az 1-re.Magyarul a négy leömlő 1 db-ban végződik.

Remélem most már érted:)
Sziasztok!

A fájó szívvel megváltam a gépemtől 2006-ban.
Kawasaki zzr-500!
Remélem tetszik mindenkinek!:)
Szép a bordó jószág.Gumi téren a válaszokat megkaptad.Jó volt látni a régi mocim hasonmását.Én 4 idényt használtam ilyent teljesen hibamentesen!Adatlapomon vannak fent képek.
Üdv minden zizisnek.
Én már totál elvesztettem a fonalat a kipufogók terén. Ha minden ZZR 2 kipufogóval jön ki gyárilag, akkor miért alakítják át őket 1-esre? Meg akkor mit csinálnak a 2. megmaradt helyével? Nem nagyon értek hozzá, de szretném megtudni.
Az én sportkipufómnak is nagyon tetszetős hangja van, olyan jó kis mély duruzsolós. :) Nekem nagyon tetszik, és ha egy kicsit gyengébb is lesz tőle a motor, a hangja kárpótol. :)
Hali!
Köszönöm a segitségeket, hozzászólásokat.
Nem is tudtam, hogy alapból 2 kipuffogó van a zzr-en. Akkor az ennyémen 1 sportdob miatt még lehet gyujtást is meg porlasztót állitani, mondjuk lehet jól van beállitva, de nem tom. Menni megy. Mondjuk nem tudtam még összehasonlitani másikkal.
Fogyasztásban meg 230km mentem el 13l böl az 5,6l/100km apropó hány literes a tankja?
Ebben volt a hegyekben 70-80al város, meg néhol 150-el mentem. lehet vegyesnek mondani.
A karbi szinkron és a szelephézagállitás ügyben hétvégén beszélek 1 ismerösömmel mennyiért válallná.
A szelephézagot én is be tudnám löni, csak sokbakerül a hézagolólapka. A karbi szinkron beállitása nemtom hogy müxik.


Üdv: mindenkinek
jajjj, de szar idö van
Na Ausztria meg Németország valóban nem ugyanaz és én sem értem miért írtam Németo-ot, de má" mindegy. Talán mert mindkettőnek ugyanolyan borzasztó a nyelve :)
allveer: szívesen. a héten már nem fog összejönni, holnap megyek egy hétvégi hábébe, ahol csak annyi biztos, hogy kapunyitás délben... de jövő hét közepe felé mehet.
cézé
Az utolsó kérdés jogos, bár én most lemaradok róla.

Az 500-as ZZ-R-t Ausztriában forgalmazták az osztrák törvények miatt. (Nem értem, mi köze lenne Németországnak az osztrák előírásokhoz.)

A sportkipufogó tényleg mindegy, mert a legtöbb tulaj elégedett vele a hangja miatt és nem érdekli a teljesítményveszteség a középtartományban, a magas tartományban meg azt hiszi, erősebb lett a motor, mert üvölt, mint a sakál :)
Hali!
Na nekem is 4:1-es kipufogórendszerű motorom van. Azért rossz, mert ezáltal nincs középsztender a motoron :) Amúgy meg remek sportkipufogó, de szerintem teljesen mindegy. A hangja így is úgy is gyönyörű. Ja és az a rendkívüli kivétel tárgyát képzi a motorom, miszerint 500-as :) Ha jól sejtem, csak Németországban forgalmaztak ilyen motort a 90-es évek elején az osztrák biztosítási előírások miatt, illetve voltak nagyon csúnyán lefojtott: 50, 34, meg 27 LE-re lefojtott változatok is...
Na de ezt gyorsan és könnyen lehetet korrigálni aztán máris egy remek masina az eredmény.

Kinek van kedve vasárnap gurulni egyet?

Üdv:
Peti
Minden ZZ-R kettő darab kipufogódobbal látja meg a napvilágot, nem egész véletlenül.
Az utólag felszerelt 4:1 kipufogó előnye a hanghatáson túl akkor mutatkozik meg, ha a porlasztót, légszűrőt és a gyújtást is a megváltozott áramlási körülményekhez hangolják, jól. Egyébként csak hörög/pörög a motor. Magyarországon a sportkipufogós motorok kb. 2%-a ilyen

A fogyasztásnak az ilyen átalakítások SOHA nem kedveznek, gyári kipufogóval 5 litert fogyaszt a ZZ-R (1100), a kicsik nyugodtan fogyasztanak egy literrel többet.
Elöl: 120/60 ZR17
Hátul: 160/60 ZR17

Metzeler ME-Z4 volt a császár, amíg meg nem szűnt, az ME-Z6 van helyette, állítólag jó, de nekem nem jött be kanyarodásilag (ZZ-R 1100), a tartósságra viszont nincs panasz, a közepe keményebb, mint az oldala és a profilmélység is elég tekintélyes.
Persze, hogy csináltattunk már karbiszinkront meg szelephézagállítást. Ezeket együtt érdemes megcsináltatni (egyébként pénzkidobás) és szerintem 30-40000 körül mozoghat az ára. Ha kell, tudok rendes szervizt mondani.
Mutasdmámeg egyszer, hogy néz ki egy 2000-es évjáratú 1100-as közelebbről :) A Chagall Cafeban szoktam üldögélni néha, 1065, Hajós u. 27. Te?