Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Peeter!

Holnap (mármint péntek) délig leszek netközelben utoljára, utána csak hétfő este. Lécci addig adj meg egy találkahelyet, -időt a hétfőre, vagy egy elérhetőséget, felhívnálak hétvégén, hogy egyeztessünk. Köszi!
Vagy az én számom: voda ötötvenhárom-nullakettő-nyolcvanhat.
cézé
Én is csatlakoznék a 12-ei túrához, csak épp nem mennék fel pestig hanem valahol a mátrában vagy a bükkben összefutnánk, persze előtte valamilyen módon leegyeztetnénk a találkát. Ha megoldható. Meg persze ha addig nem születik meg a lányom, mert 16.-a körül óhajt érkezni.
Széles utat mindenkinek!
Végre sikerült lecserélnem az öreg GPz-t, így ha lehet belépnék a klubba.
Belépőként egy 91"-es 600-as zizit tudok felajánlani
Bár már jókat tekertem a géppel, azért még vár rám némi javítanivaló, ami nem gond, babrálni is szeretem nem csak nyúzni.
És bár a szerelés sem idegen tőlem (az öreg vasban cseréltem már főtengelyt is), azért az okosabbak tanácsát szivesen meghallgatnám,biztos vannak itt akik jobban otthon vannak már zizi témákban.
Ha van valaki kupplung, és hátsokerék menesztő gumi hibafelismerési gyakorlattal, akkor szivesen kérdeznék konkrétakat is.
Volt már szó itt letölthető manual-rol, letöltöttem, de azt irja megnyitáskor hogy a file hibás. Ötlet?
Elsőre ennyi, nehogy túl mohónak tünjek!
Nekem ezek tök tartható szabályok, de inkább erről tényleg akkor beszéljünk, mielőtt elindulnánk.
Sziasztok!

Sikerült fényképet készítenem a legújabb szerzeményemről! :D
2001-es évjárat, szinte hibátlan. Már régóta vágytam egy Kawasaki ZZR 400-as gépre, és végre itt van, megérkezett...
Csatlakoznék a túrákhoz, a gond csak az, hogy iszonyat messze vagyok a fővárostól.
Na mind1, szép napot mindenkinek!

Üdv: Krisz
...túravezetőt senki nem előzi meg...

Nem folytatom, inkább élőben, ha úgy állnak a csillagok.
Kell mondani, hogy egyenletes menetben nincs előzgetés, csak a kanyargós szakaszon megy előre a tapasztaltabbja? Őket utána a megelőzöttek NEM előzik vissza. Így kialakul az ideális felállás, a biztonság jegyében.
A másik alapszabály, hogy a csapat nem szakadhat szét, mindenki a mögötte lévőért felelős (tükör használata...). Ha bárki mögött lévő motoros eltűnik a tükörből, meg kell róla győződnie, hogy minden rendben van-e az illetővel, akár visszafordulással.
A túratempó 90 és 110 közé esik, egyenesben, kanyarban egyaránt. Ezt bármilyen motorral lehet tartani, aki csak 60-nal tud bekanyarodni, az egyenesben nagyon hamar utoléri a csapatot.
Az "A túratempó mit jelent?" kérdésedre a hozzászólásodban meg is adtad a választ. Pontosan ezt...
A dragstarosok: Bors, Zsuzsi. Szólok nekik. Meg aztán bárki, aki jön, nyugodtan szólhat ismerősnek, szerintem a jó társaság a lényeg.
cézé
A túratempó mit jelent? Csak mert ez ahány társaság, annyi féle. De nagyjából a 80-120 közé esik nem?
Csak mert nem mondanám magamról, hogy nem tudok motorozni, mégis lemaradtam múltkor Cézééktől a szerpentineken. 120-al csapatták, az tény, hogy oda már komolyabb skill kell, amiből - korábbi más stílusú motorok birtoklása miatt - hiányt szenvedek, de idővel én is beletanulok (meg mindannyian, akik hasonló cipőben járnak) a dinamikusabb döntögetésbe.
Ennek ellenére nem biztos, hogy tudnám élvezni a nagy tempójú csapatos túrázást (értem ez alatt a 120 és afölötti sebességet), mert elveszíti azt a jó kis tájnézegetős, együttmotorozós feelinget. Persze jó ha vannak szakaszok, ahol kicsit ráhúzza az ember, de az út nagyrészét tekintve nagyon nem szimpi nekem, amikor szétszakad a brigát és akiknek nagyobb motoroja van, azok elhúznak előre, mint a vadlibák. Én már csak toleranciából sem száguldanék el, ha tudom, hogy sokkal jobb motorom van és simán mehetnék. (Volt már rá példa.)
Múltkor Cézé is megtehette volna, hogy elhúz, hisz a motorja, meg a skilljei is megvannak hozzá, mégis együtt mentünk. Már csak azért is jó volt, mert aztán a bajban tudott segíteni.
Jut eszembe Cézé: mindenképp hívd majd el megint 2 hét múlvára a WildStar 1100-es chopperes barátodat a barátnőjével, ők is jófejek voltak :) A fene belém, nem jut eszembe a nevük...
2 hét múlva elkészül a motorom, jó csúnya lesz, tele fekete hegesztésekkel, meg javítással, de ez csak optikai. Aztán majd jön a fényezés kicsit később, de a lényeg, hogy egyben lesz a gép!
Egyébként kiderült, hogy miért ereszt az első kerék. Nem volt jelentős az eresztés, de azért pár nap alatt lepuhult eléggé... egy apró kis szöget szedtem össze...
cézé, allveer duhajkodásról szó sincs, nekem is az első szezon, kb. úgy vagyok vele, mint Peeter.
bocs, tényleg félreérthető volt, sajnos most nem tudok menni.
Következő alkalommal szívesen, remélhetőleg 1-2 héten belül már rendben lesz a gépezet.
Igen, valóben egy kis ismerkedős túrának szántam. Nekem ez az első szezonom a motorommal ezért gondoltam egy kisebb túrára, hogy még hadj szokjam a mocimat városon kívül is, meg arra, hogy összejöjjünk, arra szerintem tökéletes.
A hétfő nekem teljesen jó, úgy hogy felőlem mehetünk. Többiek? Gyertek!
És reméljük Cézé, hogy a Május 12.-i túrádra már kész lesz a Dobospeti és a többiek mocija, úgy hogy arra is mehetnénk. Én vevő vagyok minden túrára. Addig meg még szokom a gépet!
hoppá, szűkült a lehetőség, hétfő lenne jó, máskor sajna nem érünk rá.
cézé
A túratempót még a 250-es is bírja. Ha valaki lemarad, nem azért marad le, mert kicsi a motorja, hanem mert nem tud motorozni.
duß, túrán nincs duhajkodás, csapatás, arra ott az euroring vagy lepence. szerintem...
peeternek azt írtad, nem lesz egyedül. most ez azt jelenti, hogy jössz?
Jó-Jó, valóban nem egy telitankos túra, de ismerkedősnek szerintem pont jó lenne. Gondolom Peeternek is ilyesmi a szándéka.
Hanem mit szóltok ehhez:
Pár héttel ezelőtt már felvetettem, hogy menjünk együtt mocizni. Az akkori túrán még nem voltatok túl aktívak, de ha úgy gondoljátok, május 12-én megint örömmel venném, ha összejönnénk egy gurulásra. Az még több, mint két hét, addig talpra állíthatók a vasak, lemondhatók a nemzetközi konferenciák, letehető a nagyjogsi... Nemrég találtunk néhány meseszép utat a Cserhát-Mátra-Bükk útvonalon, szívesen megmutatnám az érdeklődőknek (van egy-két ritka sz*r minőségű szakasz, de összességében az utak is tök jók). Egész napos lesz. Kedvesem felveti ugyanezt az ő fórumán (er6), szóval egész megtölthetnénk az utakat...
Uff!
cézé
cézé, én nagyon szívesen mennék, de sajna nincs még kész a gép.
gumi, szelephézag, vez.lánc?..
remélem mielőbb kész lesz és akkor csatlakozhatom.
Peeter, ne aggódj, enyém is 400-as, nem leszel egyedül, amikor bevárnak a többiek
Gyerekek, ez még egy 250-esnek is kevés
Peeter!

Hétfő vagy kedd jöhet részemről (meg kedveseméről) szóba, bár ő még nem tud róla...
Jó ötlet, menjünk!
Na? Többiek? Még valaki(k)? Na? Naaaa!

cézé
Gyöngy Zoltán, Gyömrő
többet nem tudok, de máshova csak akkor érdemes vinned a motort fényezni, ha biztosra mész
derítsd ki a számát
Akkor én most nem vagyok méltó hozzátok...? :)
Ja, ajánlom, hogy ne essetek a motorral, mert drága a javítás... :( Az a sok műanyag hegesztés, meg fényezés... csak úgy repkednek a tízezresek... Bár, ha tudtok egy jó és óccsó fényezőt, akkor azt elfogadnám nagy köszönet közepette.
Oksi, igaz 1100-es, bocsika!
A mocim állapotával nincs semmi gond, úgy hogy minden oké!
1000-es ZZ-R nincs, a típusismeretre érzékenyek vagyunk ;) Hengerűrtartalom nem számít, a motor állapota jó legyen és akkor emberünk vagy