Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia!

ha esetleg nem kapsz sehol nézd meg külföldön.
pl itt:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
köszi a tippet zz-r1100, lehet, hogy rendeződik a sárvédő gondom. a motorrad is a szatunától rendel,de nem biztos, hogy van nekik.
Sziasztok,

Sajnos nincs ZZR 600-ra turaplexijuk. Azt mondta a holgy hogy "utannaszabjak" yamaha, suzi vagy vmi ilyesmibol. Haaat egyenlore nem szeretnek utanszabottat :( Uj Zizi kapjon "rendes" turaplexit, neki valot. Neztem a nemeteknel van a: http://www.mra.de/ de viszont ha jol emlekszem olvastam hogy nem passzol az uj Zizi-re. Tud nekem ebben tanacsot-tapasztalatot vki ? (mar mint MRA plexit vett-hasznalt mar vki ? olavsott vmit rola ?). Elore is kosz!

Bukogomba "szerelot" Zizi-re tud vki ajanlani ?

Udv,

tHUNder
Szia!

Én is jobbulást kívánok Telok83!

A váz csavarodását meg tudod úgy nézni, hogy a kormánynyakcső és a segádváz vége közötti távolságot méred meg, mindkét oldalon, a kormánynyak tetején is, és az alján is átvezetve a spárgát. Tehát áthurkolsz egy spárgát a nyakcsövön, és kifeszíted a segédváz végéhez, mindkét oldalon.
A mociról ajánlatos mindent leszedni, tehát telók ki, kormánykiflik szintén, valamint minden, ami útban van a méréshez(tank, oldalidom, ülés, ülésidom stb.)
Miután kifeszítetted a méréshez használt spárgát, már szemre is látod, hogy mindkét oldalon ugyanolyan távolságra fut-e a váztól, és bárhol megmérheted.

Remélem segítettem.

Üdv,
Zsolt
rosszul írtam nem festett a váz . de az biztos, hogy az esetleges repedésekkel vigyázni kell, bár nem tűnik vészesnek a kár
jobbulást telok83! ha már látni lehet a váz csavarodását szerintem dobhatod ki. a festék lepergése esetleg mutathatja, hogy csavarodott-e a váz vagy nem, de csak akkor fog igazából kiderülni mi az ábra ha ráülsz és több sebességtartományban fékezgetve próbálod ki. persze csak alapos átvizsgálás után javaslott
Sziasztok!
Telok83, még egyszer jobbulást, szegény motorod egy kicsit szépséghibás lett, de remélem minél előbb használható lesz.
Thunder, én tudok egy magyar céget, aki gyárt motorplexiket, és ajánlom mindenki figyelmébe.
Postai utánvéttel lehet tőlük rendelni, vagy személyesen Balatonfűzfőn lehet vásárolni tőlük.
http://www.szatuna.hu/
Én már vettem tőlük egy légterelőt a 205-ös Peugeot-unkhoz, és az nagyon bejött. Szerintem a plexik is hasonlóan jó minőségüek.
Szia majdmen.

Nekem is volt ilyen gondom.
Keresd fel a budapesti motorradot (nagykőrösi út),ők tudnak szerezni utángyártottat.
7800 forintért vettem ott három éve,de telefonon is felveszik a rendelést,kb egy hét alatt megérkezik a cucc. persze utána még fényeztetni kell.

széles utat....
Udv mindenkinek,

Ratalaltam az elfelejtett forumra, szegyelem magam, igen, de meg tudom magyarazni: baleset, total karos 3 honapos zizi, depreszio stb ... (nem, nem en voltam a hibas), de "i"m back" :) uj zizivel !
Turaplexit szeretnek venni hozza, segiteni tud vki hol talalhato (atlatszo kellene)?

Kiprobaltan tokeletes oldaltaskak a zizihez, most akcios aron a louis-nal:
http://www.louis.de/_30c731261...

tHUNder
Köszönöm a jókívánságokat, én már a gyógyulás útjára léptem, egy kéztöréssel, térdproblémákkal, de a motorhoz még nem fogtam hozzá. Hát akkor íme a mocim újra:
Helló telok83,dobospeti!
Mielőbbi teljes felépülést neked, és a motoroknak is!Ez a mai második amit olvasok.Mindenki vigyázzon magára!Gurultam a napokban Győr és környékén.Öröm egész nap integetni annyi a 2 kerekű,hogycsakna.
Milyen visszajelző van az 500-as zizin?Kislámpa a benzinórában?A 400-asban anno és a mostani 600-asban csak benzinóra, aztán ha piros zónába ér és befullad gyorsan el kell tekerni az üz.anyag csapot tartalékra hadd szaladjon tovább.
Üdv: GOmbi
Hali!
Sajnálom a történteket, de remélem te megúsztak könnyebb sérülésekkel.
A képeket szívesen megnézném.
Azt sajna nem tudom, hogy a váz mennyire tud elcsavarodni, de szerintem ha csak szemből kapott ütést, annyira nagy baja nem lehetett a váznak. Mennyivel mehettél?
Jobbulást neked és a motorodnak is.
Sziasztok ZZR-es barátaim, már hetekkel ezelőtt tettem fel képet a mocimról, de sajna azóta már nem úgy néz ki, csúnyát buktam vele múlt vasárnap. Csak azért írok most, mert nemrég engedtek el a kórházból. Mindegy. Arra lennék kíváncsi, hogy azt lehet-e látni valahol, ha a váz csavarodik. Melyik a váznak a leggyengébb pontja, ahol esetleg megroggyanhat, mert azért a ZZR váz nagyon merevnek tűnik. Ja, a lámpával találtam el a szalagkorlát lábát, amikor nekimentem már feküdt a motor (meg én is, de szemtanúk szerint átrepültem a korlát felett) Képre kíváncsi esetleg valaki? Csináltam már róla a haveroknak, de én is rajta vagyok................
sziasztok! égre-földre keresek a 95-ös 1.1-es zizimhez első sárvédőt. aki tud, kérem segítsen!
Sziasztok!
Hát, tényleg élményben gazdak lehetett a túrázásotok.
Peti, sajnálom a történteket, de remélem ez nem szegte kedved a legközelebbiből. Tudom, egyelőre mint kívülálló szólok hozzá, de majd ha én bukok esetleg, akkor már kvittek leszünk. Lekopogom, hogy inkább ne legyen senkinek semmi baja az ilyen összejevetelek alkalmából.
Szép vasárnapot mindenkinek!
Osztom dobospeti minden szavát! Gyönyörű tájak, szép idő, fél zónaadag kaja. Bejártuk a Börzsönyt keresztbe-kasul, majd egy kis szlovák tekergés, végül Duna-kanyar, 12-es út. Szegény Petinek tán nem ez volt élete legszerencsésebb gurulása, de legalább neki idénre már megvan a csussz... Mi még izgulhatunk...
Számomra hihetetlen adat: 4.6 l-es fogyasztás (1100). A tempó 90 és 120 között mozgott, igazi kellemes, tájnézős, menetközben ultizós haladás.
Legközelebb tán sikerül többeteknek megfelelő időpontot választani. Merthogy lesz ám legközelebb!
cézé
Hali!
Nagyon jó kis gurulás volt! Katarzis élmény: fejjel landoltam egy betonlapokkal kirakott árokban :) A vicc az, hogy nekem az égadta egy világon semmi bajom nem lett és a motoromon a tükrök és a plexin kívül gyakorlatilag semmi sem ment szét. Az idom itt-ott megrepedt. Ennek ellenére jót mentünk, az idő gyönyörű volt, csakúgy mint a táj, amit bejártunk és ettünk egy jó ebédet párkányban, ami még féladagnak is viccesen kevésnek mondható volt.
Újabb vicc, hogy nekem az otthonomtól kb 100 km-re elkezdett villogni a FUEL jelző és még így is bőven hazaértem (és maradt is benzinem). Tehát ez a korágbi szériás ZZR eléggé korán jelez :)
És a hab a tortán, hogy az autópályán haladva hazafelé még egy rendőrmotoros lecsekkolt. Az autópályamatricát is elfelejtette kérni (ami nem volt persze), mikor meglátta a széttört motoromat. Aztán miután elmeséltem neki a történetet, szomorúan útnakengedett, hogy vigyázzak jobban :) Talán föl sem tűnt, hogy kicsikét elmaradtam a csapattól hazafelé, ezúton bocsánat, meg aztán más úton eljutottam a célhoz.
Összefoglalva nagyon zsír volt, legközelebb majd valahová máshová zuhanok be a motorral, hogy érdekesebb legyen.

Üdv

Peti
Szevasztok!
Na, milyen volt a mai gurulásotok? Sajna nem tudtam eljönni, mert csak hétfőn lesz kész a mocim. :((
De legközelebb ott a helyem!
Király! Köszi akkor szombaton tali. Jó lenne ha gyünnétek még ám!

Üdv

Peti
Sajnos én most kihagyom,
de mindenkinek jó gurulást!
majd tán legközelebb...
MINDENKINEK, AKI JÖN SZOMBATON GURULNI!

A találkozó pontos helye: BP. XIII. Váci út 95. - OMV kút. Árpád-híd után nem sokkal, kifelé. (kösz, dobospeti)
Hűha! Jó, hogy kérdeztél! Ha mész kifelé a Váci úton, az Árpád híd után van pár utcával jobbra. Rákerestem a neten, a cím XIII. Váci út 95. Egyébként - ha ez mond valamit - ez az a kút, ahol a citadellás felvonulás meg szokott állni, ha túrázni is mentünk utána. (legalábbis jó pár éve; amióta szezonban 8-900+ motor gyűlik össze, azóta csak a téli hónapokban megyek föl...)
Szevasz!
Nos megyek veletek gurulni. A kérdésem csupán az, hogy ott van-e az OMV kút, ahol még nem értük el a Megyeri utat, azonban elhagytuk az Árpád útra való lekanyarodást is?
Amúgy meg az én motoromnál is hangos az 1-esbe váltás, de mondhatnám zene füleimnek :) Egyáltalán nem zavaró, bár ha 17 évvel fiatalabb és modernebb lenne, bizonyára már idegesítene, de így... még élvezem is (minden autós tudja mikor már majdnem indulok a pirosból... már ha egyáltalán tudja mi ez a hang) :)
Na üdv akkor szombaton.
helló tavaly óta van meg a zzr400-asom eleinte kicsit zavart a fokozatok hangos kattanva való vétele de mára megszoktam és induláskor segít ha az 1-be való betétel előtt minnél jobban meglököm a gépet, a pici gurulástól halkabban veszi az 1-es fokozatot a többinél meg a kellő fordulat eltalálásával tökéletesen finom a kapcsolás , persze előfordul hogy elmérem a gázfröccsöt vagy túl későn kapcsolok fel ekkor persze csattan kattan de ez van sokat kell menni aztán már rutinból megy mindenkinek,ezek nem buta robogók,hogy csak húzom oszt megy,ha valakinek okossága van váltás ügyben kérlek ossza meg üdv ,Kukacmarci
Valakinek nincs véletlenül tapasztalata dupla nyitott dobokkal kapcsolatosan? 1100-esre kellene, csak a hang miatt, persze ugy hogy a motor nyomatékviszonyai lehetőleg ne változzanak, meg a fogyasztás se túl sokat. Én ugy képzeltem el, hogy a gyári dobokat levágatnám és a helyükre kerülne egy külsőre megegyező kinézetü de nyitott dob. Raptorba tudnának csinálni ilyet de jó lenne tudni valami bővebbet előtte. Mindenesetre egy komplett rendszerem van plusszba, hogy a gyári is megmaradjon.