Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt sok alkatresz latok, az arak haaaat szinesek, de legyen ez is meg:
http://www.gdlcycles.com/asp1/...
Szia!
Ilyen előfordul, én is találkoztam már alkatrésszel amit a boltban csak egységben lehet megvenni, pedig lehet hogy csak egy apróság kellene. Ezért kell bontókban szétnézni, mert ott egyben is jóval olcsóbb meg a legtöbb helyen szétszednek mindent és csak azt veszed meg ami kell. Ráadásul gyári új horror áron van. Nézz szét minél több bontóban, ha jó a tekercs a tiédben akkor akár még olyat is kereshetsz amin azok tönkre vannak de mechanikailag ép.
Nah igy nez ki egy 2006-os ZZR 600-as feher indexekkel es farok lampaval :)
Kawa70!
Azt írod, Te már cseréltél generátorfedelet 8rugóért. A ziziknél a fedél és az állórész a tekercsekkel nem egy darab?A könyvemben a rajzon úgy néz ki hogy csavarokkal van rögzitve rá a tekercs, szóval külön is cserélhető, de egy helyi kawákkal foglalkozó boltban azt mondták hogy ez egy darabban van és vlami iszonyú árakon, ha van egyáltalán.
Gratulálunk!
Úgy néz ki összejön a 12-i túra, hacsak nem lesz valami bonyodalom. Ma 10:35-kor kissé korábban a vártnál de megszületett a lányom, így a szülés már nem hozhat fordulatot, már csak az kell hogy simán menjen az itthoni nevelgetés
Miért is akarnbál 160/50-et venni ?!
Néztem is, hogy 160/50 hátulra már nincs is. Oké.
McMrue? Ő ezzel foglalkozik?
Egyetértek!
Hello!
A 12-i túrával kapcsolatosan nyugodtan hozzuk előre a start időpontját egy órával, inkább motorozok, mint alszom...
Elsősorban : /60-ASAT ELŐRE ! A gyakoribb/olcsóbb /70-nel sok bajom volt... A márka/puhaság már egyéni ízlés dolga.

Én most McMrue - tól vettem jó áron Diablo Stradat, ez nekem a két személy+doboz túrákhoz nagyon bejött. Igaz ez 600-as de majdnem mindegy.
Hi!
Ti milyen gumit használtok ZZR400-on utcára? Kicsit lehet sportosabb is.
Mi ott voltunk (két grafit/ezüst 600-as) de mivel 9 után érkeztünk, és csak negyed hatra(!) kaptunk időpontot, így elmentünk mátrázni addig.
Ott meg sikeresen elhagytuk a Zsoli ZX10-ének lánckerék anyáját(!) így lőttek is a napnak...
Nekem a 600E-n van. Az oldalsó idom elválasztó csíkjának hátsó csvarja fogja. Metamidból készítettem: nem véd ha 100-zal csúszol el, de nem randa, és feldőléskor sokat segít.
THX mindenkinek!
Szerintem tankolni bárhol lehet (de az utvonal figyelembevételével valamint a kisebb hatótávú gépek miatt célszerü Egerben mert azután csak Miskolcon esedékes), kajálni meg pl érdemes a Kékestetőn, az adótorony melletti étteremben, vagy ha kitartóbbak vagyunk akkor még szintén jó és aránylag olcsó hely Lillafüred után Alsóhámorban a Fridolin vendéglő. Ekkora távon azért szerintem jólesik egy kiadós étkezés kulturált körülmények közt, mint esetleg egy hamburgert begyömöszölni kólával kutyafuttában.
Persze ez csak javaslat.
ja, lakihegyi bontó korrekt, meg van egy Bp. jókai 45 alatt is amit érdemes felkeresni.
Nekem 1100-es van, és tavaly nekem is lezuzták az oldalát. A müanyagot lehet javitani, de ha nagy darab hiányzik akkor csere. Csak bontót nézz, mert az uj megfizethetetlen, a festés javitása szin függő mennyiből jön ki, de a festőt nagyon válogasd meg mert nem olyan a motort festeni mint egy autót.
Bontókban egyébként minden kapható, töredék áron. Irányjelzőt pl 5000-ért vettem, generátor fedelet asszem 8-ért, de az uj egy 20-as, kuplung kar utángyártottba 6 körül, gyári 13.
Ja, olajnak kell ott lennie, ne aggódj. Nekem is elfolyt annak idején
Azé ennyi minden bele szaladhat egy százasba a legolcsóbb verzi esetén is plussz festés, de ha ujjal számolsz akkor akár a triplája is kevés lehet.
ja és nem értek hozzá, ha valami nem egészen konkrét.
mielőbbi jobbulást Neked is és a mocinak.
kawa550, tavaly én is csúsztam a bal oldalán 60-nal. Hasonlóképp jártam:
oldal lehúz, konzol letör, váltókar le, és olajfedél crash, összes olaj el..
Az olajfedél mögött van a generátor, le kell csekkolni, hogy sérült-e a tekercs, nekem nem.
Konzolt, váltókart visszahegesztették, bontóból 2 hét alatt jött meg a fedél. +olaj.
A villa is kapott, de csak lehúzta az alsó csonk oldalát és beszorult a csavar.
nekem kb. 70rugóból lett meg idom nélkül. Lehet, h drágán dolgoztak..nem oda hordom már.
És ha van ötletetek becslésre kb mennyiből jön ki a talpraállítás, azt is irjátok meg légyszi.
Több szem többet lát, biztos volt már más is hasonló helyzetben.
Köszi! Ha bárki tud még okosat, ne kíméljetek!
Hello!

Burmi használtalkatrészek
Csömör, Ady E. 18.
30/9510-644

Motorbontó, Jánoshalma
Kápolna utca 75
30/9643-532

Horváth Motor, Polgárdi bontó
Polgárdi, 7-es főút mellett
20/9450-610

Twin Motor
Kakasd, Ifjúság 538
74-431067
20-9629446

Majosházi bontó
bontó : 24/486-129
spoiler : 24/486-122

Yakomoto Bt
Pécs, Komlói út 229
72/238-994, 20/9806-377

Tarjáni Bontó
34/572-032

Lakihegyi Bontó
2310 Lakihegy, Rádió utca 51
24/475-383

NV Motor
Kistarcsa, Rózsa utca 1.
28/471-350

Csetény motorbontó
70/2055754

itt egy pár bontó cím és telefonszám, remélem tudtam segíteni sok szerncsét
HEllo
SOS!
Sürgős segítség kéne srácok!
Egy hülye osztrák k*rva lezúzta a két hete vásárolt zizim bal oldalát, persze kinn ausztriában hogy még nehezebb legyen.Sürgősen képbe kéne jönnöm hogy kb mennyibe jönne a javítás, hogy még melegében támadhassam meg az osztrák biztosítót, és tudjam mennyivel lehetek elégedett ha fizetni akarnának.
A sérülések:elsö sárvédő törött, farokidom törött, darabok is hiányoznak ,oldalspoiler csúszásnyom+ felsörészen a plekszinél kis darab hiányzik, plekszi törött, mindkét index házastul törött, kuplungkar elhajlott, lábtartó konzol eltört, és a fő: generátor fedél darabokban ráadásul a generátorfedél lyukán keresztül elfolyt az összes olaj(full szintetikus egy hete cseréltem 12 rugó). Az természetes hogy ott olaj van, vagy valami más is sérülhetett? A GPz-mnél a generátor fedél alatt száraz volt, oda nem ment kenőolaj.
Plussz sürgősen kellenének bontó címek, telefonszámok, ahol jó esélyel találok 600-as zizi (ZX 600 D)alkatrészeket.
HELP PLS! Köszi!
Oké, nekem nem gond a fél-10.
Azt a plusz útvonalat amit néztünk szerintem megjárhatnánk. Biztos szép vidék lehet, keresztül a Nemzeti Parkon. Csak ekkor útvonalra egy köztes tankoló-pihenőhelyet majd valahova beiktathatnánk. Pl. Eger