KTM MX - Enduro

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd meg hogy ha annak a vezetéknek a csatlakozóját ami a sebesség jelet adja gyors egymás után össze érint és mit csinál
Ha mér az óra akkor vagy vezeték vagy jeladó hiba
De ha lent széthúzod ott is lehet tesztelni
Az a lényeg gyors egymás után rövidre kell zárni az érintkezőket
Sziasztok
Teljesen kezdő Ktm-és vagyok.2007exc450
Kérdéseim:
1,Kijelző rövid használt után be alszik.
Beállítási gond,vagy egyébb?
2,Sebességet nem mutat,
Jeladó hiba lehet?
3,Esetlegesen tudtok ajánlani kompatibilis multi kijelzőt?
4,Elektromos kapcsolási rajz elérhető valahol nyilvános
oldalon?
Köszönöm ha segítetek!
Sziasztok héten sikerült vásárolnom egy 300 xcw-t 2018. Véleményeteket szeretném kérni milyen váltó olajat, keverő olajat használják? Benzin 95 vagy 100-as?
ÜDV exc világítás kapcsolót keresek 04- 07 ig
Mi a probléma? Amit írsz közel van a gyári setuphoz
Üdv KTM 250 exc 2004 2t pwk 36 karbi van rajta jelenleg 40/162 van benne tű kőzép állásban van véleményt kérnék erről a beállításrol vagy ha van jobb setuo ötlet szívesen olvasnám köszi
Már az elsö válaszánál éreztem...hogy egy lyukas vödörbe engedem a vizet...Erre a bohócra..ráhúztak valami kotlát...aztán itt hisztizik...mert ö okos is ..hogy mi lehet a baj...Azt mondja minden van...kocsik..motorok...moto gp garázs...de 50 ezer..az nincs egy kuplungra...De arc az van...a férfit tudja nyomni..a net mögül...Egy szánalom az ember...Majd a következö ...mi lehet a bajnál...( mert lesz..az biztos )...jobban figyelünk...
Ehez a sajat naplod is elegendo lett volna, leirod a gondolataidat, majd sajat kedved szerint cselekedsz, nem kotelezo kozossegi forumot hasznalni, te paraszt.
Végre egyszer a magad kedvéért cselekszel.
Gyengébbek és gyökerek kedvéért, a témát lezárom. Akármit irkálsz ide, nem fogok válaszolni, leszarom a véleményedet. Pápá
"Kár, hogy ezt a mesét csak most találtad ki az ismerősödről. Ha előbb “megtörtént” volna, akkor elmondhattad volna, hogy mit kell csinálni.." Elmondták előttem többen, azt gondoltam hogy tudsz olvasni és szöveget értelmezni. --Én vagyok ezek szerint az egyedüli aki túlértékelt--
A rugód is szar azt is te írtad.
Szövegértelmezés ennyire nem megy? Mindenki egyben akart mindent cserélni, mert minden szar. Kiderült hogy mégsem. Nehéz felfogni?
Te magad írtad le, hogy, idézem: "Kopó lamellák vastagsága egységesen 2,85mm, gyári érték min. 2,6mm lenne, a gyári új pedig 2,7mm (szerintem itt is elírás lehet)"
Ezután megmondták neked hogy nem belevaló, cseréld ki gyári méretűre.
Aztán azt mondod, hogy senki nem találta el mi volt a hiba :D
Szerintem te amnéziás vagy...
Kár, hogy ezt a mesét csak most találtad ki az ismerősödről. Ha előbb “megtörtént” volna, akkor elmondhattad volna, hogy mit kell csinálni.. De mindegy is, tudod, galambokkal nem sakkozok.. te is nyertél!
Demzsolt lejjeb leírta hogy a KOPÓD SZAR--szerintem ő nyert, --, a rugódat te magad is írtad hogy méret alatt van, --nem kevéssel 4x értéken a gyár által megengedett 0.5mm-hez képest-- erre képes voltál új lamellákat berakni a gyenge megrövidült rugókkal ? Ez nem az igazadat, hanem az igénytelenségedet igazolja. Egyébként ha szettbe veszed a rugót, kopót, meg fém lamellát, az jóval olcsóbb mintha egyenként vennéd. Levetítve a kopó meg a rugó --amit egyébként is kellene cserélni-- árából megvehetted volna kb a komplett szettet. Pont egy ismerőssel történt ugyan ez amit te is itt véghez vittél, csak neki szerelő csinálta és mikor 2 hónap múlva megint szar volt a kuplungja ő --mármint az ismerős-- volt a legjobban felháborodva hogy miért nem egész szettet cserélt a szerelője, amit persze meg kellett venni később. A szett csere után, megint 2 évig volt jó a kuplungja.
Van saját szókincsed is, vagy csak köpködni tudsz? Igazán nincs mit, nagyon szívesen megosztottam veled is a tapasztalatokat, hátha legközelebb nem akarsz majd komplett kuplungot vetetni másokkal, ha épp csak az egyik elemet is elégséges cserélni. Az én hozzászólásaim végén ott a köszönöm, te beszélsz magas lóról, de mindegy is, mert konkrétan leszarom.
Konklúzió: a suszter maradjon a kaptafánál. Ha mégse: akkor a megfelelő szerelési útmutatót használja, vagy pedig tudja azt értelmezni és az abban leírtakat ne vonja kétségbe.
Ha már segítséget kér és néhányan próbálnak neki segíteni (nem magamra gondolok) akkor azt inkább köszönje meg.,a kioktató stílus helyett.
Bevittem az alkatrészeket a szerelőmhöz, ő is megnézett mindent és amellett döntöttünk, hogy csak kopót cserélek elsőre. Két hétre tudott volna élőjegyezni, azért nem ő csinálta. A fémek felcsiszolása kifejezetten szépre sikerült szerinte és az üveglapos ellenőrzés elégséges, mert ha azon nem látható különösebb vetemedés, akkor mehet vissza a mociba. A saját lamellával egyesbe téve lefulladt a motor, az új kopókkal meg a lánc se rezdül meg szinte. Kijelenthetjük, hogy a probléma megoldva.
Konklúzió: lépésenként cserélj alkatrészt, nem kell egyből mindent leszarozni és kidobálni a blokkból
Vettél új kopót ?
Én azért azt mondanám, hogy nyugtával a napot..
Na takarocc el innen!
Aki arra tippelt, hogy a kopólamellák vastagságával volt a gond és teljesen felesleges az egész kuplung szettet cserélni, az nyert!! (senki) A valamelyest elgyengült rugókkal és felcsiszolt fém lamellákkal, az új kopó lamelláknak köszönhetően vaj puha kuplungom lett. Az ötleteket azért köszönöm!
Sziasztok ! Rögtön kérdéssel kezdenék . KTM sxf450 2014 , indítózáskor és néha leállításkor " autónál bendix " hangnak mondanám mellékzörej van ,működése normális . Mire tippeltek szabadonfutó vagy?