KTM MX - Enduro

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2012 KTM EXC 300
Én ha kérdést tennék fel a nagyérdeműhöz, legalább leírnám hogy milyen motorról van szó pontosan.. Évjárat, márka és köbcenti.. Nem biztos hogy ugyan úgy kell karburálni egy 1991-es 250-t, mint egy 2018 300-at. Ugyan ez vonatkozik a 4t krosszosításra is.. Azt se tudjuk hogy karbis vagy injektoros.. 250, vagy esetleg 525..?? Írhatnám hogy még a kérdés is komolytalan..
Alább írtam fúvókás kérdést. Neked esetleg lenne ötleted, mit tegyek bele?
Szia,
Karbi maradhat akkor de at kell fuvokazni.
Ftg súlya okozza főleg a gazreakcioban a különbséget.
Szia. 450 exc-r.
Cserelj fotengelyt, lendkereket és karbit 41esre ha 520 ,525 van szo
Sziasztok! Tippeket szerernèk kèrni tőletek, hogy mikènt kellene vagy lehetne, az exc 4t motoromat kis gàzadàsnàl harapòsabb, agresszív reakciòra bírni.
Pontosabban mint egy sx-f. Igen, enduròbol szeretnèk egy majdnem, hasonlò crosst varàzsolni.
Sziasztok!
EXC 250/300-hoz van tapasztalat bevált karbi beállításra + fúvóka méretekre? Menni megy a motor rendesen, nincs panasz, viszont lehetne takarékosabb, hogy kibírjon egy egész napot egy tank üzemanyaggal.
Autocorrect nem maradt bekapcsolva?
Ehh
Tűszelepből nem tudom hogy lett túszejtő
Az úszó még drágább mint a "túszejtő" , szóval lehet érdemes akkor inkább azzal kezdenem a próbálkozást...
Régen nekem azt mondtak a husky motornál hogy ha kb 45 fokban megdöntöm a motort ekkor kell folyni a túlfolyón akkor jó a benzin szint

Amúgy a túszejtő ha kopik tud ferdén állni. Fcr karban nem jártam így de egyéb cuccal már igen
Csak túl drága venni egyet tesztnek valami 8 ezer volt legutóbb az sxs-hez
KTM 625 SC, FCR 41-es karbival. Hibajelenség: oldaltámaszon, ha nyitva a benzincsap, csöpög a benzin. Ha oldalbabaszom valamivel a karbit, rendszerint elmúlik a dolog, illetve függőlegesen helyzetben általában nem csinálja.
Egyszer már szétszedtem a porlasztót, semmi látható elváltozást nem tapasztaltam, ha kézzel mozgatom az úszót, a tűszelep úgy tűnik, nyit-zár rendesen.
Azt tippelem hogy az úszó a tengelyénél (esetleg a tengely a házban) lehet kiszopósodva és ha ferdén áll, kicsit meg tud szorulni, de mielőtt elkezdenék (esetleg feleslegesen) heroin-árú alkatrészeket vásárolni, megkérdezem: valakinek más ötlete van-e esetleg?
Köszönöm
Az igazán fura az az, hogy a krosszhoz meg az endurohoz van gyári fekete küllő (ugyanannyiért mint a fényes), a supermotohoz meg soha nem is volt.
Lehet az a legjobb opcio.
Festés majd lakkozás
Sajnos ez kb arany árban van
Az a fura hogy a rozsda mentes festett bicikli küllő nem is vészesen drága. A festett és a festetlen között különbség se sok van
Hat meg gondolom a hokezelt megoldas nemigazan tetszik a kullonek, csak alternativakat keresek.
Melegbarnitás vasra jó és nem kimondottan strapabíró
Sűrűn kell olajozni ha nem szeretnéd a rozsdát nézni
Hagyjál a hülyeséggel légyszi.
Van ez az ugynevezett melegbarnitas, esetleg azzal?
Van vegyi és hőkezelt eljárás is.
Nem nezted?
Ilyen vagy ettől kisebb is simán jó
https://www.hestore.hu/prod_10...
Ki kell próbálni hogy működik. Ha véletlen nem mindig kapcsol a belső lábból kell egy karikát hajtani a cső vége köré
De nem szokott hiba lenni
Ki kell fúrni a gyári kékkel adót ha rossz és egy 150-200forintos reed fbs-el beragasztva pont jó lesz
Az a lényeg ne valami lámpa zsinór legyen felvezetve mert az nem bírja sokáig
Egyértelmű a kijelző működik mert bekapcsol indításkor, de mivel nem kap sebesség jelet úgy kb 10-15 mp után kikapcsol. Úgy kell tesztelni, ahogy Ini mondja, a jeladó 2 szál vezetékét kell rövidre zárni egymás után többször gyorsan és mutatni fog sebességet az óra. Általában a jeladó kábele van elszakadva valahol lent, azt könnyű javítani, kivágod lent-fent új vezetékre cseréled és kész van pár 100 Ft-ból. Ha a jeladó halt meg, nekem az volt, azt úgy tudod megnézni, hogy alapesetben a jeladónak nem szabad átengednie, tehát nyitva van. Digitális multiméter szakadás vizsgálóval rámérsz, alapból nem szabad sípolnia, de ha elé teszed a mágnest, ami a féktárcsában van akkor záródnia kell és sípolni fog a multimeter. Ha állandóan zárva van, vagy nem zár akkor behalt. A gyári jeladó+kábel elég drága, ha lehet kapni még egyáltalán, de én ezzel váltottam ki:
https://www.inshop.hu/reed-erz...
Ha ezt kicseréled és új vezetéket raksz bele tuti működni fog...
üdv ktm 250 exc 2t 04évj mi a gyári áttétele 13/50??