{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5581563] 2019. 12. 29. 11:25
GD
Van.
[#5581505] 2019. 12. 29. 6:26
Musza
Üdv mi a különbség a 525exc és az 525 exc factory között ?
[#5581370] 2019. 12. 28. 19:17
ini
lc4 640 gyári index van valakinek felesleges?
[#5579998] 2019. 12. 22. 7:22
marits
Sziasztok! Lehet rossz helyre írok de látom itt vagytok a legtöbben . Véleményeteket kérem hogy 950 adventure vagy a 990 es? Ausztriából szeretném behozni, de ha van valakinél itthon akkor ne tartsa magában. Köszönöm!
[#5579748] 2019. 12. 21. 11:07
Krisz34
32X45x7 ő lesz elméletileg!
[#5579718] 2019. 12. 21. 10:18
czili
Sziasztok, lánckerék szimeringre lenne szükségem, kiszedni nem szeretném mert még használnám amíg nincs másik, viszont nem találtam rajta méretet és neten sem találok. Nem tudja valaki a méretét? 2005 450 exc
[#5579691] 2019. 12. 21. 7:43
justice89
Természetesen nem én tákolnám, hanem nyílván csináltatnám.

De ez csak elméleti dolog volt :)
[#5579686] 2019. 12. 20. 23:09
z00
"lehetséges hogy jobban megéri így csinálnom mint eladni a jót, és venni egy kétes állapotú 400-450eset amire szintén rámegy annyi szerintem simán."
Most ez azt jelenti hogy inkabb elkezdened takolni ? Vagy hozza nem nyulni, ami valoszinuleg a leheto legjobb opcio.
[#5579679] 2019. 12. 20. 22:20
jano72
(Mert pl néztem a hajtókar ugyanaz mindben) Nem ugyanaz, és még sok más sem!!!
[#5579675] 2019. 12. 20. 21:52
justice89
Mivel nagyon egybenvan a motor, vagyis ez a blokk, +a váz is frissen porfestett, lehetséges hogy jobban megéri így csinálnom mint eladni a jót, és venni egy kétes állapotú 400-450eset amire szintén rámegy annyi szerintem simán. Sőt ezen már nagyon sokat buknék, kapasbol 2 uj gumi uj tarcsak betetek, lancszett lanckerekek, markolat kezvedo és még annyit sem kapnék érte amennyiért vettem. De ez ilyen sport :)
[#5579666] 2019. 12. 20. 20:37
petyarider
Blokkfelek ugyanazok. Fotengely mas.nyilvan hengerfej is mas. A henger csatlakozo meretek nem tudom stimmelnek vagy sem. A lenyeg pedig ez lenne.
Ha talalsz normalis 400as hengert es hengerfejet, kipufogot, 39es karbit rendberakassal, uj dugattyuval 200-250magassaga. Megeri?
[#5579661] 2019. 12. 20. 19:18
justice89
Köszi, sikerült már f*sza lett. Szívónál nemis volt már kb semmi hézag, jobban odafigyelek mostmár erre.

Még egy olyan kérdésem lenne, hogy ezekben az rfs blokkokban van különbség? 250 400 450 525 között?

Mert pl néztem a hajtókar ugyanaz mindben. Esetleg egy 400as hengere rámenne a 250 blokkra? Vagy a hajtókar nem jelent semmit és a többi alkatrész méretezése más?

Kinézetre ugyanekkorák ezek az rfs blokkok.
[#5579658] 2019. 12. 20. 18:52
petyarider
Nincs.
Ugy kell ahogy irod!
[#5579583] 2019. 12. 20. 7:44
justice89
Köszönöm! Az 1/6od fordítást úgy csínálod hogy a lefogató anyát oda állitod pont az egyik sarkát és a következő sarokig tekered ( mert ugye 6 sarka van) vagy van rá speciális megoldás?
[#5579551] 2019. 12. 19. 20:15
petyarider
Jo az a 0.12-13-14 koruli ertek. 0.2 kicsit sok ezeknek. Annak mar lesz hangja melegen
[#5579550] 2019. 12. 19. 20:13
petyarider
Sokkal pontosabb a "visszafele forgatas" 1/6 fordulattal ami 0.12mmt fog eredmenyezni,mint a hagyomanyos hezag meres. Foleg hogy sok esetben normalisan oda sem lehet ferni.
Ja es sok szecskazot megjavitottam
[#5579517] 2019. 12. 19. 15:22
TENET
Jutubegyetem. Keress videót a szelepállításról és vegyél egy hézagmérőt (1000ft) ne találomra tekergesd, ezek nem szecskázók!
[#5579514] 2019. 12. 19. 14:48
justice89
Hülye vagyok nemis kell számolni menetemelkedesbol tudni lehet hogy ennyi fordulatnal mennyit jon felfelé de azért biztonságból rámérek :D
[#5579510] 2019. 12. 19. 14:37
justice89
Nyílván teljesen pontosan nem lehet annyira tenni, de azert megközelítőleg igen.

De megpróbalom ezt az 1/6od fordulatot kifelé tekerve az állítóján, ( tudom előszőr teljesen be kell tekerni :) ) hogy úgy nagyjából milyen értéket kapok.

Köszönöm a válaszokat!
[#5579509] 2019. 12. 19. 14:21
ini
Egy natúr ember úgysem tud .13mm megcsinálni
Aki meg ért hozzá az úgy beállítja hogy hézagoló sem kell
Persze a lapkás az más ott kell mérni
De azt sem tud mindenki főleg a digitális cuccokkal, nyomkodják össze vissza és csak mennek a századok
Amúgy többnyire egy tól-ig van megadva szinte mindenhol vagy úgy hogy .15 +- 2 század
[#5579504] 2019. 12. 19. 13:57
justice89
Azért ide tettem fel a kérdést, mert gondoltam itt olyan embertől kapok választ akinek épp ilyen motorja van, vagy ezzel foglalkozik és tud egy optimális beállitást mondani ami még jó de szelephang sem nagyon van.

Felénk, meg szerintem sokfelé is sok az olyan magát nagyon jó szerelőnek tartó ember aki egyébként még kb nemis látott ilyen motort de mond valamit ezért tettem fel itt is a kérdést hogy biztos legyek benne.

Nem fordulat értékre voltam kíváncsi, hanem arra hogy kinek mi vált be. Az egyik "hozzáértő" azt mondta, hogy 0.13 szívó is kipuff is, a másik azt mondta hogy a kipuffot nagyobbra hagyjam 0.20ra a szívót 0.15re.
[#5579427] 2019. 12. 18. 21:23
petyarider
Amennyiben minden ismerosod mast javasol akkor miert pont nekunk hinnel?
1/6fordulat. Igy ha megerted akkor jo. Ha nem akkor kar az ido...
[#5579376] 2019. 12. 18. 18:47
justice89
Tudnátok mondani szelephézagokat? Minden szerelő ismerősöm mást javasol... Ktm 250 4t 2006 rfs

Előre is köszi!
[#5578925] 2019. 12. 15. 21:04
TENET
Szelep.
[#5578822] 2019. 12. 15. 9:00
Csabex
Sziasztok ! Ktm exc/sx 2008- gyári tank eladó, sx benzincsappal , zárókupak nélkül, jó állapotban . Nekem már csak a helyet foglalja akit érdekel irjon!
Köszi! Üdv