Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mára búcsuzok, majd holnap folytatom a keresgélést, ha találok érdemlegeset, jelzek.
Szia!
Amit eddig találtam az csak a kezelési útmutató, talán a külföldi oldalakon lesz valami.
Na most végre hozzájutottam a géphez, a lányom kisajátitotta eddig.
Keresgéltem a neten szervízleírást de tényleg úgy néz ki mintha nem lenne állítási lehetőség.
Azért majd még keresgélek, hátha mégis lehet valahogy, mert számomra is hihetetlennek tűnik az hogy nincs ilyen lehetőség.
Itt csak azt írják hogy akkor felver a lámpa.. De nálam neméppen ver fel..:D És szart nemlátni.. Reflektor kb. olyan mint a tompított.. Nem az erősséggel van gond, hanem hogy igen lefele veret.. De már átnéztem baszki semmi olyan csavar amivel lehetne állítani..:S Hihetetlen..
Na itt az öröm, szakad a hó!
quannon teszt

Bocsi, a link elmaradt.
Na itt találtam egy tesztet a mocidról, ebben írnak a lámpáról, hogy utassal nagyon felfelé világít és ott írnak valamit arról, hogy nem állítható? De lehet hogy a teleszkópot említik. Nem tudom.
Azért mert állítanom kéne rajta, kicsit lefele ver..:S
Hja , Tominak egypárszor szétbontottuk már a kasznit, de mindig kisebb lesz-fogy.
Jaja..
Miért az kellene hogy hol van?
Elméletileg kell lennie, még a simsonon is van ilyen.
Hát ha szét lehet szedni, össze is lehet rakni valahogyan:)
Az nálam megvan, de most a cél szétszedni a motor bukolatát úgy , hogy azután össze is lehessen rakni.
Értem..:S Én sem találtam lámpamagasság állítót..:S:(
Üdv, még igen.
De épp ma nézegettük a robesz elejét az izzócsere miatt, hát elment a kedvem. Semmi esélyt nem látok a burkolat bontásának, akárhonnan indulunk ki, mindig találni egy olyan elemet amit tart valami más.
csibewer élsz még?
Ha 46-os lenne talán jó is lenne:D
Nem igaz, sehol nemtalálok lámpamagasság állító csavart..:S:(
Én is kerítek ilyen izzókat:)
Szia!
Hát azt Én sem tudom minek bonyolítják ennyire, de ez van.
Az izzót mindenképpen beszerelem ha törik, ha szakad.
Ja a fotók meg majd később lesznek, mert amikor megírtam a hozzászólásomat akkor jutott eszembe, hogy nincs is itthon a fotoapparát.
Nemtudom minek kell ennyire megbonyolítani a dolgokat.. Nekem a quannon nál a műszerfal alatt ott a lámpa, benyulok, ilyen gumiburkolatot lepattintok(mint az autóknál) és ott az izzó. Lehet én is megpróbálom a Megalight Plus-t
Van egy eldó Kymco Fever ZX 50-em, egyszer se hagyott cserdben, 2006-os évjárat. Full karcmentes, nagyon jó és erős motrral! Nagyon fasza matricákkal, ami egyedivé teszi a épet ;)
Irányár: 180.000Ft
Érdeklődni itt lehet a fórumba :D
Hja, ha csak ilyen egyszerű lenne.
Na most az eleje amúgy is meg van bontva, mert a km. óra spirált szerelném be, ha nem lenne hideg odakint. De a foglalthoz nem férek hozzá csak hátulról szerelhető, a lámpatestet meg nem lehet kifordítani, mert két csavar fogja, de azok csak hátulról csavarhatóak, de onnan meg ott van még a burkolat, és akárhogyan nézegetem, nem jöttem rá, hogy mit kell megbontani még, mert szinte minden hozzá van rögzítve valami máshoz. Tavaly a taposó középső részét akartam felszedni, de letettem róla, amikor azt láttam, hogy mennyi mindent meg kell bontani hozzá. Majd készítek egypár képet, hogy lásd tényleg nem egyszerű eset, a tesztben amit írtam a robeszról ezt is megemlítettem mint hátrányt, vagyis a szerelhetetlenség a sok burkolat miatt.
www.metroman.hu itt vannak xenon -ok jó minőségbe és olcsón. Én is erősen gondolkodom rajta. Nekem most Plasma Xenon izzók vannak bent. Inkább fehér a fénye mint kék. Ebbe h7-es kell, tiedbe?