Kymco

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pld. az enyém szerviz leírásában részletesen taglalva vagyon mit, hogyan kel mérni és a megfelelő értékek is fel vannak tüntetve. Most sajna nem tudom a táblázatot feltölteni, mert nem otthonról írok, de holnap feltöltök pár képet róla. Persze tudni kellene egyáltalán milyen típusról van szó.
igen így van végig ellenőriztem mértem, mindent, ezeket viszont lövésem sincs hogy mérjem ki...erre kellene segítség.
Szia!

Típusfüggő, egynémely robogónál az akkumulátor is beleszólhat a gyújtásba. Nekem pld. a gyújtótrafóm ment tönkre, de ott az volt a hibajelenség, hogy néha kihagyott a gyújtás, aztán egyszer csak nem indult többé. Persze ekkor már egy fia szikra sem volt. Manual szerint ki kell mérni amit ki lehet, aztán jöhet az alkatrészek cserélgetése, már ha van rá lehetőség. Feltételezem a többi számba vehető alkatrész le lett ellenőrizve.
szebasztok! Kérdés, mitől lehet hogy gyenge a szikra? Kábel, pipa cserélve lett. És elötte se volt jobb....hol keressem a hibát? Cdi, vagy gyújtótrafó? Minden más vezeték kimérve és nincs sehol szálszakadás.
Szia!

Találtam egy ilyen szösszenetet :

Sziasztok!
Kis kálváriát szeretnék megosztani,hátha segitségül szolgál valakinek.
Kymco Agility 50 robogómat tavaly tavasszal vettem,5000 km el,motorja mindig egy rugásra indult.Tulhajtva nemigen lett,de melegben is használva volt.kb ujabb 2000 km után kezdett rosszul indulni,leállni indítás után-és mindig rosszabb lett.A szívószelep is nagyon kopott,állandóan eltünt a szelephézag,a rugó ahogy mindig huzta beljebb a szelepet az ülésre.Kétszer is utánállitottam,na azután kissé javult.De őszre teljesen elhalt,nem lehetett inditani,egyszer indult pár fordulatra,de mindjárt le is állt.
Hozzáértők javaslatára hengerfejet lecseréltem ujra,a régiben meg kicseréltem a szivószelepet-igy az tartalékba maradt.Nem lett jó a motor.Henger-dugattyucsere-az alsó gyürünél 2 mm es hézag volt a végek között.A motor kis állás után elindult,pár óra után nem. Na vákumcsapcsere-mivel közben az is meghibásodott,állandóan átengedett.A motor nem lett jó.Utoljára porlasztó szétdönt-tisztit,a motor szépen megy,indul állás után is.Egészen egy napig.Utánna megtankoltam-onnantól vége.Kivett porlasztónál tűszelep működés ellenőrizve-tölcsér 2 méter magasról-benzinszint nézve-olyan 20 centi magasról még nem,de utánna átengedett a tűszelep.A tele tanknál ezek szerint márt tulfolyt a benzin és ezért fulladt le ahogy a motor elkezdett járni szinte azonnal,nem moltorhiba miatt. Az tűszelepülés azt mondták javithatatlan-igy uj porlasztó-beszerel,a jelenség ugyanaz,csak hoszabb idő alatt.Tehát ha el is indult,akkor lefulladt.
Kezdtem pipa lenni.
A barátom talált az ócskapiacon egy kidobott 4T porlasztót,megvette nekem,valami honda blokkon volt.A szivótorok és a légszürő felőli méret ugyanaz volt,mint az agilityé.Szétszedni is csak ketten tudtuk a berágódott csavarok miatt.Belűl a ház alaktrészein kivált sószerű anyagok,a fémrészeken ,subertűn rozsda,stb.De a suber-ami 16 mm es,az agiliti 18 mm sével szemben-a gumimembránja olyan volt mintha gyárból jött volna,tökéletesen illeszkedő.Na az egészet apró darabokban beletettem egy napra WD 40 oldatba-ezt mindig gyüjtöttem üvegben,ha kifogyott mindig felbontottam a dobozt és egy fél decit mindig ki tudtam önteni.Lassan már liternél tartok a WD 40 ből.Ujabban nem is veszek,csak ezt kenem,csöpögtetem ha kell.
Másnap összeraktam, levegővel át lett fuvatva,a tüszelepét kicseréltem,mert a rozsda elmarta,valamint a fő és az alapfordulati fuvókát is,(80 -fő,33 alap)mert azok az enyészeté lettek.Még jó hogy kijöttek.A többi jónak tűnt,gyorsitó is működött már,a furatok kitisztultak
Ezután barátommal beraktuk a motorba-nem sok bizodalmam volt.!
DE pár rugás után a motor elindult ,kis fordulatbeállitgatás után elég stabilan járt.Na ez két napja volt,azóta a motorral nincs gond,indul,egyre stabilabb a fordulat-dehát természetesen még most járódik majd.
GYŐZELEM! talán???
Nem tudtam mindjárt ezzel kezdeni???
Mai nap mindkét rossz tüszelepülésű porlasztót szétszedtem,mert mindenki akit kérdeztem azt mondta,hogy javithatatlan a tűszelep ülése.minden mindegy alapon fogtam a fokrémet,betömtem a réz tüszelepülésbe,majd a tűszelepet behelyezve,annak végét -kb 2 mm lóg ki--műszerészfogóval megfogva kissé rányomva próbáltam felcsiszolni az ülést.Olyan 10 x forgattam félg oda-vissza.Kimosás-összeszerelés,tölcséres benzincső 2 méter magasról---és az ülés jó lett,akárhogy ráztam,stb,stabilan lezárt,nem folyt túl.Két óráig rajt volt a benzin,de semmi nem fogyott.Ugyhogy vérszemet kapva az utolsó porlasztó ülését is felcsiszoltam-abba egy javitókészlet tüszelepe került-kimostam,összeraktam,majd áttettem rá a terhelő benzincsövet ,ez is teljesen zárt,de csak egy óráig hagytam rajt.Most van két porlasztóm,amik majd próbára várnak.
Hát kissé hosszura sikerült de a motorszerelési ismereteimet kissé kibővitettem-gondolhatjátok.
Nagyon sajnáltam volna ha alkatrészként végzi a motorom,mivel a városban nagyon szeretek az Agilityvel közlekedni-a Kymco ZX Feverem nagyon gyors a városi közlekedéshez.
Annyi a bibi most hogy a suberhenger 16 mm átmérőjű a fenn lévő porlasztóban,a gyári 18 mm hez képest.Ez okozhat problémát?
Köszönöm hogy elolvastátok!
A benzincsap is átereszthet, de biztosat csak a hibakeresés során elvégzett ellenőrzés után lehet mondani. Próbálj valakit keríteni, aki az említett alkatrészeket legalább le tudná ellenőrizni.
Szia!
Valószínűleg a tűszeleped akadt fenn a karburátorban.
Szét kell szedni,rendberakni.
Sziasztok ! Van egy agility 50 4utemu robogóm. Sajnos nem igazán értek hozzá ( nő vagyok ) de munkába járáshoz használom, és nagyon bánt hogy nem úgy működik ahogy kellene. Kb egy hónapja lett véve használtan, nem is volt vele sok gond eddig. Már másodjára volt az hogy az olajtartály tele volt benzinnel plusz a levegő szűrőből is csopogot a benzin. Szervizt nem igazán tálaltam a környéken, ismerős sincs mert nem otthon élek. Járt már valaki így? Tippetek van e esetleg hogy mi lehet a gond ? Köszönöm a választ.
A nívó pálcáról van szó természetesen.
Sziasztok! Van egy Grand dink 250cc 2003as vasam. Télen új dugattyút meg hengerfúrást kapott mert szippantotta az olajat. De valahogy mindig úgy tűnik mintha két olajcsere között 2-3000 km felétől mintha jobban fogyna az olaj. De nem is ez a kérdés hanem h nem tekerem be a nívót mikor visszadugom az olaj ellenőrzéshez de hogy az normális e h az egyik oldalt kevesebbet mutat mint a másikon. Ha fel van töltve akkor ugyanaz mind2 oldalon de aztán ahogy fogy úgy jellemzően egyik oldalon több olaj van mindig.
köszi
Elnézést ez elkerülte a figyelmemet. Szerintem simán írd be a keresőbe az olajszűrőt és a legolcsóbb helyről rendeld meg. Olaj meg a gépkönyv szerinti előírás alapján.
Szia!

Át kellene nézni az összes indítóáramkörben levő elemet: akku-töltöttség, cellazárlat, indítógomb, féklámpa kapcsoló-gondolom ennél a típusnál is bent van az indító áramkörben, indítórelé, indítómotor, vezetékeket, érintkezési problémák kiszűrése. Látatlanban sajnos csak ötletelés megy.
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy nehezen indul a motor( people 250 s), néha a gomb lenyomása után semmi nem történik, néha 1-2 másodperc múlva az önindító pörgetni kezdi a motort, de közben olyan furcsa hangot hallat( erőlködve köszörül-nem tudom jobban jellemezni) Valakinek van ötlete, esetleg találkozott hasonlóval? Előre is köszönöm!
köszi , bár nekem agility citym van! esetleg valaki saját tapasztalat olajról szűrőről(honnan, milyet ,jó ár)!!!!
Szia!

Itt minden információt megtalálsz: http://www.49ccscoot.com/manua...
Sziasztok!
Kymco Agility City 50 4T-hez milyet olajat használtok??? Van olajszűrője? Légszűrő melyik a jó???
Az önindító saru van eloxidálódva,szerintem
Sziasztok!
Egy 2008-as Agility 50 4T javítok, az a probléma, hogy időként csak kattan a relé de nem forgatja az önindítót, általában állás után (pár óra) jellemző a jelenség, ha egyszer jó akkor utána akárhányszor újra tudja indítani nem produkálja a hibát. Relét cseréltem, nem oldotta meg a hibát. Találkozott valaki a típusnál hasonlóval? Az önindítóval szokott gond lenne vagy a bendixel? Minimális kopás látható a fogaskerekeken, de abból kiindulva hogy, ha egyszer behúz akkor utána akárhányszor, így nem gondolnám hogy ott a hiba.
Üdv mindenkinek!
Talán valakit érdekel, Kymco Super 8 50 4T alkatrészek.
https://www.jofogas.hu/budapest/Kymco_komplett_motorblokk_50ccm_4T_63514743.htm
Üzenj, ha érdekel. gyuri74@citromail.hu
Nuraku új Cdim van ha érdekel
Sziasztok Kymco dj world 50 gyújtáskapcsoló bekötésébe kérnék segítséget.
Van 4kábelem a kábelkötegbe és 4 a gyújtáskapcsolóba. A színek piros, fekete, fekete-fehér, zöld. Ha színt a színre kötök nincs gyújtás , valaki megtudná mondani a szín kombinációt vagy valami weblapot ahol ezt megtalálom.
Előre is köszönöm.
Bocs,nem neked szántam!
Szia! Le kell cserélni az önindító behúzótekercsét.Vigyázz,mert a 125-ösé nagyobb.
Szia! Le kell cserélni az önindító behúzótekercsét.