Kymco

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm , rendeld meg légy szives, egyáltalán nem sürgős,ha megvan az összeg szólj, és elküldöm Neked!
Milyen 1 szánalmas barom vagy te még hazudozni is hülye vagy az mióta nyomozó hatóság!
Válaszd ki melyik kell és megrendelem, de mint mondtam nem tudom mennyi idő míg meghozzák.
Köszönöm Laci! Egyébként amiről beszéltünk, megy a folyamat! csütörtökön kaptam levelet,: Most kérte ki az adatait a bíróság a szolgáltatótól!
Ha nem sürgős, megrendelem és az én cuccommal meghozzák. De azt nem tudom mikor mert a fedél még mindig nem jött meg nekik a külföldi lerakatból.
Na látod te vén barom mekkora ökör vagy osztod itt a tanácsot mindenkinek, aztán ide linkelik az oldalt és még megvenni sem tudsz semmit! Vegyétek már meg neki mer ez csak arra képes hogy a kocsmába vegyen 1 sört
Ez az, de hogy tudom megvenni?!
Üdv!

Ez melyik típusé lehet?
Szia!

Örömmel olvasom, hogy sikerült megtálalni a hiba okozóját és a javítás megoldotta. Azért pedig külön köszönet, hogy meg is írtad mi volt a megoldás.
Keresek Kymco -D 208- típusú irányjelző lámpát-lámpákat. A lámpa alján ezek a számok olvashatók az egyik oldalon, a másikon- 91-1125CCP-
Ha valakinek lenne 1, vagy két darab megvenném. Esetleg a beszerzési lehetőségről. Köszönöm.
Sziasztok!
Ahogy irtam valóban a tárcsa tengelyén levő 3 stift már erősen kikoptatta a rugótámasztó hüvely oldalfalát...
Hogy miért az számomra most is rejtély..mintha már nem is tudom hány 10 ezer kilométer lenne a motorba, pedig csak 4000 van benne, az tuti.
A régi tárcsán védőgázzal be lett foldva a lyuk, lereszelve, leflexelve a fölös anyag, és összetételkor 90 fokkal elforgattam a rugokitámasztót, mert az elvileg(remélem) nem fog elfordulni, hogy az eredeti anyagon fussonak a stiftek.
Már azóta mentem vele kb 100 km-t és tökéletes a gyorsulás, sőt, még igaz kis háztszéllel, a 95 kg-om alatt belekóstolt a 70-be is, az órája szerint, de a 60-65-öt lazán viszi :-)
És csak az általatok leirt vállas csőtengely, lett kicserélve a simára, ennyi volt a tuning a gépnek.
Ugye a gyári komplett hátsó tácsa kb, 20 ezer felett van, de sikerült talánom 6000-ért komplett hátsó tácsát, mert egy hozzáértő ismerősöm azt tanácsolta, hogy cseréljem ki az egészet, mert valami bibi lehet, hogy ennyire kevés km-el már kilyukasztotta a stift a hüvelyt.
És mondjuk igy a komplett tárcsa kb 2000-el több mint a hüvely magában, igaz nem gyári, de hátha jó lesz, remélem.

Üdv mindenkinek és köszönöm a segítő szándékú hozzászólásaitokat
Eddig a max 55 volt lejtőn hátszéllel, nyilván a stiftek akadása miatt
Keresek -D 208- típusú irányjelző lámpát-lámpákat. A lámpa alján ezek a számok olvashatók az egyik oldalon, a másikon- 91-1125CCP-
Ha valakinek lenne 1, vagy két darab megvenném. Köszönöm.
Sziasztok!
Na nehezen de sikerült szétszednem, mivel légkulcsom nincs igy egy-két kitámasztó célszerszámot is gyártanom kellett.
De a lényeg, az, hogy rájöttem, hogy a rugókitámasztó hüvelyen levő lyuknak, na annak nem kéne ott lenni..
A vezető stift koptatta ki, és szúrta át a lemezt,és mivel stift van benne három, és a másik kettőnél is már erős kopásos bemélyedés van, hamarosan ott is lesz lyuk.
Szóval jól megszívatott, mert én azt hittem eddig, hogy annak a lyuknak ott a helye, de nem.
Most utána nézek a neten, csak lehet tán kapni ilyen rugótámasztó hüvelyt, külön, mivel a komplett tárcsa igencsak drága.

Üdv
És a mozgó tárcsa falán levő lyukban kivülről a peremen találtam némi fém-sorját.
Bár azt nem értem hogy az a lyuk minek van rajta?A stift berakása miatt?De akkor miért ott van ahol a vezető horonyból pont meg tud akadni benne?
Bár lehet a kopás miatt van ez, nem tudom
Igen!
Köszi!
Pontosan ez a hiba, amire már én is rájöttem másodjára!
A pöcök beleakad a mozgó tárcsán levő lyukba, és ezért nem szorul, hanem megakad a tárcsa!
üdv
Jó reggelt!

A Tomi leírta a lehetséges hibát, teljesen korrekt.
A hátsó,mozgó ékszíjtárcsafél szorulását okozhatja a vezetőcsapok pályájának bemaródása,vezetőstiftek akadása.Ez roszabb esetben szíjszakadáshoz vezet.Teljesen szét kell szedni-kuplung le,kontrasztrugó le-alatta lévő rugótámasztó hüvely lehúz,majd láthatóvá válnaka vezetőstiftek-hornyok.Ezeket ellenőrizd le.A szimeringeket ne sértsd meg.Kismértékű vállasodást még talán lehet orvosolni finom reszelővel.Sok szerecsét!
Szia!
Igen, tudom, láttam azt a linket amikor olvasgattam a fórumot.Megkeresem.
Köszi ezt a segítséget is!
Üdv
Szia!

Ezért mondtam, hogy tüzetesen át kell nézni, nincs-e szoruló, kopott alkatrész ami a működést gátolja. Nem gond ha elsőre nem találod, mert amilyen egyszerűnek tűnik ez a szerkezet legalább annyira kényes. Meg lesz a hiba csak gondosan nézz át minden mozgó alkatrészt. Így távgyógyításban ennyit tudok segíteni, a többi már a te dolgod. Esetleg még annyi, hogy egy szervizkönyvet is érdemes átnyálazni az alkatrészek ellenőrzése miatt, méretek is nagyon fontosak. nemrég azt hiszem tettem ios linket ide az oldalra ahol megtalálható a szerviz leírás.
Köszi szépen, hogy ilyen hamar válaszoltál!
Annyit tudok elmondani, hogy korán örültem, mert pár km megtétele után ugyanaz a hiba mint volt.

Holnap megint szétszedem és mégegyszer átnézem hátha elnéztem valamit.Persze csak ott kenem meg ahol muszály

Bár amikor összeraktam és kipróbáltam, olyan lassan húzott amikor ráhuztam a gázt...bár ez nem egy erőkép és gyorsulási bajnok, de korábban ha odahuztam neki, szedte a lábát.
Nem tudom olyan érzésem volt mintha valami szorulna, és csak nehezen pörög fel a gép.
Aztán megint jött a nyöszörgés, mintha a tárcsa megragadt volna.
hát nem tudom, majd meglátom mi lesz, a videót meg ezután nézem amit küldtél
Majd irok, hogy mit találtam.
Üdv
Ezt a videót nézd meg: http://youtu.be/2EjW-iSP-Q8
Amúgy a kymco CVT száraz működésű nehogy elkezd zsírozni mindenhol.