Illetve konkrétan hogyan áll le a motor, azonnal leáll vagy esetleg kihagyásokkal tarkítva?
Egyébként mitől legyen jó kedvem? Most nyúlták le a megtakarításomat, dönthettem: 1 lelőnek , 2 felakasztanak.
Nem az a probléma hogy mit kell esetleg cserélni hanem amíg megtalálod a hibajelenség okozóját. A hajtásnál esetleg arra gondolok hogy a kuplung fogja meg a motort, amikor megállsz nem old ki és azért áll le a motor. Le kellene venni a hajtómű fedelét és megnézni minden a helyén van-e? Elektromos hiba meg sok lehet de ezeket otthon csak cserélgetéssel lehet kiszűrni vagy ha van hozzáértő ember akkor egy részét ki lehet zárni talán. Nálam a gyújtótrafó okozott átmeneti motor leállásokat de a végén már egyáltalán nem indult a motor és szikra sem volt. Gyertya, kábel, pipa, CDI és a trafót kellene elsősorban leellenőrizni.