Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Gyors hozzáértő véleményre lenne szükségem. Felkínáltak egy PEOPLE S 250-et megvételre egész jó áron, viszont terheléskor folyamatosan illetve indításkor egy pillanatra csattog vagy kopog a kuplung. Úgy tudnám pontosabban leírni mint amikor túl nagy az előgyujtás vagy valami hasonló. Az eladó szerint ez normális a KYMCO-knál de én nem nagyon tudnék ezzel a hangal együtt élni. 29e. km van a motorban, aminek a fentiektől eltekintve gyönyörű hangja van.

A kérdésem az lenne felétek, hogy ezek tényleg ilyenek vagy egy kuplung cserével elhallgat ill. ha így használom egy darabig okozhatr e valami károsodást.

Köszönöm a gyors válaszotokat!
Hajdú-Biharban valaki tudna kymco szervizest vagy kodolvasot
Köszönöm kiprobálom
5 hosszú 4 rövid = 54-es hibakód.
Alapjárati szekunder levegő szolenoid (2. kép 07-es alkatrész) hiba.
Hibakereséshez, hiba kiütéshez elviekben diagnosztikai eszköz kell (3. kép), keress fel egy Kymco-val foglalkozó szervizt.

Amit megpróbálhatsz, az az alábbi:
- oldalsztender felhatjtva, vészleállító RUN állásban
- kulcsot ON-ra kapcsolod (gyújtást adsz)
- vársz 10 másodpercet
- koppra húzod a gázd és ott tartod
- vársz 10 másodpercet
- gáz koppig vissza

Ekkor két gyors villanás kell legyen a kontroll-lámpán. Ha a hibakód ismét jelentkezik, akkor diagnosztikai eszköz és szerviz.
Ha nem, akkor vegyél lottót vagy kaparós sorsjegyet.
Üdv. Mindenkinek kymco xciting 500i 2008-as motor diagnosztikai lámpa gyujtásnál 5-ször lassan villog majd 4-Szer gyorsan. Hogy lehet meg szüntetni !!!
Féktisztító+mewa rongy kombó ha csak fékporos. Ezen kívül évente szétszed takarít, ha kell betét csere, rézpaszta összerak, eöröm ebódottág. Kettő max három szezon és fékfolyadék csere is. (5.1)
mert ugye nem mossa a nép és magától rohad bele mindig minden 😂
amúgymeg ha esztergálni kell hozzá nem mindegymilyen anyagból van, a sima vasat meg még viheti horganyozni is....
F@szt kell bonyolítani rézpaszta vékonyan a menetre azt nem döglik bele. Magasnyomásúval meg nem mosunk motort, de még vödör, kefe, szivacs kombóval sem. Meg ugye ini is jól írta, nem hanyagoljuk el hosszú évekre a takarítását...
a rozsdamentes nem lesz rozsdás, a vizet bírja, ellenben a sav bántja
a saválló mindent is bír sav lúg amit akarsz
pl a2 csavarra ésszerű a4 anyát tekerni ha le is akarjuk venni, még akkor is ha csak simán csak "kinti" felhasználású
Hát a saválló az pont rozsdásodik az csak a savat bírja a rozsdamentes az nem rozsdásodik
mert az nem rohad bele, pont elég ha az alu tágul ha oxidálódik, nem kell még a vas rozsda is
Mért pont savállóból?
Hát de ezt nem értem mért kell az alvázszám szerintem x évjárattól y évjáratig ugyanaz van mindegyiken sok motort javítok sokszor ezek a neve nincs kínai vackokhoz is más lehetőség lévén kép alapján meg némi méregetés árán szoktam rendelni eddig mindig bejött amit küldtem linket ha formára olyan mint ami a motoron volt szerintem 99% hogy ugyanaz és jó is rá
Így van én is így teszek. Meg minden elrakáskor szétszed takarít... ez így kb elmegy. 🙂
sűrűbben kell betétet cserélni, nekem volt olyan ami 3 napot se bírt, na az nem rohadt be 😂
amúgy én vétel után mindig szétszedem a fékeket(is) mert tudom jól hogy a motorosok 99,9% lusta trehány karbantartani, az a maximum hogy a magasnyomású mosóban telibasznak mindet is vízzel
Mindig volt van lesz szar. Ez is az volt aztán most meg állóra fékezi a kis 10colos kereket.
Köszi lehet hogy ez lesz a megoldás bár jóval húzósabb az ára mint máshol,ahol meg ugye nincs. Na így lesz a relatíve olcsó motorból drága jószág.....17 évesen.
megfúrod a csapot beleversz egy torx fejet és elkezded melegíteni, ki fog jönni
utána esztergáltatsz saválló anyagból csapot, nem rozsdamentes, saválló
Igazad van sajna lesz......k hogy mi van a piac egyes részein.Jó kis motor de soha többet no name távolkeleti mocit. Bár a Kymco a 60as évektől jelen van a piacon.
Nagykanizsa
Igen ezt néztem el is küldtem nekik az alvázszámot,erre visszaírták hogy nincs a rendszerükben.Persze hisz osztrák motor volt anno. Azért köszi a segítő szándékot. Mindenesetre vicc ez a Kymco mizéria. Zágrábban van legközelebb normális bolt ahol minden is van kb.
Rézpasztát ne sajnáld ha rakod össze.
Ettől féltem
Beleszakadtak a pofarögzítő csapok. Macerás kiszedni. Ugye az acél meg az aluöntvény szerencsétlen egysége.....magyarul belerohadt.