Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Rennsport nem vált be?
?
Halló Brian.

Szeretnénk vmi jofajta első gumit is ahoz az uj hátsóhoz!
Megtudjuk oldani?
Hatszázassal mentem 2:02-őt a ringen utcai gumival. Nem régen vettem az ezrest, de ezzel már csak pályagumival merek felmerészkedni. Ezért érdeklődtem kicsit. Köszi, sokat segítettél!

A GP valóban tapadósabb, de azt vmivel nehezebb felmelegíteni, mint a Racer-t. Ill. a tapadás relatív, mert mind2vel lehet menni a H-ringen 1:55-öt..... igaz a GP-vel 51-52-t is mennek. De ebből egy hétköznapi, vagy rendszeresen pályázó utcai motoros kevés különbséget érez.
Kösz! Jó üzletember vagy azt már látom. Ha jól sejtem akkor a gp tapadósabb. Lehet majd megkereslek. Kösz mégegyszer!
Én KR slickkel és D211GP-vel megyek De használtam GP-Racer-t, aminek a tapadása bőven elegendő (mivel versenygumi) egy ezres motorhoz is és a közepén ugyanolyan a keverék mind a M-nek, mind az E-nek. Ráadásul van új D209GP-Racer-em és használt D211GP-Racer-em is eladó. Klikk ide!
Köszi! Igen Endurance-ra gondoltam, nem tudom miért írtam hard-ot. 1000RR '08 van nekem, láttam hogy te is ilyennel kened, ezért kérdeztelek. Pályázásra használnám, nem mentem még ilyen gumival, ezért nem tudom hogy nem lenne-e érdemes egyel puhábbat feltenni a nagy nyomaték miatt. Az Endurance-ra a tartósság miatt gondoltam. Te használsz ilyet pályán?
A GP-Racer-ből nincs Hard, hanem Endurance, ami inkább med/hard-nak felel meg. Egyébként gond nélkül alkalmazhatod.
Nyugodtan tegyél fel /70-est, volt néhány ZXR400-asom, több a csillapítása a /70-esnek.
Helló Brian!

1000RR-en mi a tapasztalatod a Dunlop GP Racer Hard-al? Hátulra gondoltam ilyet tenni.
Köszi!
Nekem ZZR400 van, gyárilag azon is /60 van. Most /70 van fent, könnyebben fordul, ennyi. A sárvédőhöz elég közel van, így a kavicsok néha karcolják amiket felszed a gumi. 70es gumiból lényegesen nagyobb a választék
Hali! Nekem van egy kawasaki zxr 400-asom! a gyári első gumi az 120/60 17 és rá lehetne-e rakni a 120/70 17-est? És miben lenne más? Tudnátok segíteni?
Az nagyon kemény.

Amúgy nem tud valaki valami tuti cuccot amivel ki lehet tömni a kopott külsőket? Apám szerint az összekötegelt sás elég hatékony, de már ki lettek vágva.
A légbuborékos fólia pár méter után kipattog a hungarrocelt meg eldarálja a gumiban forgó felni és szórja szét a golyókat mint a forgó csillagszóró
Hello!

A KR 108-asokból a
7704 2,7 és 2,3mmest
7712-t amiből csak egy van és
6680 2,7 és 1,9mmest
kérném lefoglalni legkésőbb jan 10ig kp-s fizetéssel. Majd értemennék.
Köszönöm a választ a betűjelölést azt sejtettem, de a számokhoz lövésem nem volt, sokat segítettél , köszi még egyszer !
Ment a mail
Uram!

Ment az emilcímem smsben.
A GP-Racer-t meg is válaszoltad magadnak
S - Soft, M - Medium, E - Endurance (Nem valami nehéz rájönni)
A D209GP-nél méret és évjáratfüggő, hogy melyik szám mit jelent. Ezt az oldalt tele lehetne írni velük....

Pl: 2006.
180/55 ZR17 & 190/60 ZR17 D209 GP
936Q 1 lap Qualifier
3177 soft
3166 soft-medium
3136 medium-soft
3167 medium
3127 medium-hard
3186 hard +

Pl: 2007.
190/55 ZR17 D209 GP
7126Q 1 lap Qualifier
7490 soft-medium
7433 medium-soft
7503 medium
7167 hard
7369 hard +

Pl. 2006.
120/70 ZR17 D209 GP
950 soft
758 medium

Pl. 2007.
120/70 ZR17 D209 GP
6178 soft
6136 medium
6167 medium-hard
Hát engem kimondottan sportmax gp, gp racer (d209)-nél érdekelne a keménysége (soft, medium, hard, enduranc) hogy melyiket mivel jelölik
Számokkal vagy betűkkel
Mit szeretnél tudni?
Nem gáz. Próbálkozok máshol is. Miattam ne riadj fel éjjel izzadtan, kitágult pupillákkal
Sajna nem
Szia Attila, tudnál nekem szerezni 21-es és 19-es salak, utcai enduro vagy triál gumit? Krosszmotorral akarok teremben motorozni. Kopott is lehet, sőt, előny.
Kellene az email címed és már küldöm is.