Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a régi jobban bejött. Van benne egy iszonyat lassú visszafordító-sikán, meg két kanyar is szögletes lett...
Ettől függetlenül nem rossz, de lehetne jobb. Az aszfalt nagyon jó.
Nem lehet hogy alcsony volt a nyomás? Esetleg egy nem pontos óra miatt ? Nem annyira gyilkoltad a gumit.
Milyen az új nyomvonal meg aszfalt ?
kösz!
4.5 colos akkor szerinted is felejtős?
Hali ! Az a kerék szélességtől függ ! 180-as gumihoz legalább 5 colos felni kell. A 400-asnak nem tudom a felni szélességét , az 1100 nak 5, 5 colos , gyárilag 180 , de a felni mérete miatt felrakható a 190 es . Felmegy a 200 as is de nem terül ki a gumi , és nem szélesebb így mint egy kiterült 180-as .
Szia!
Szerintem adja el és vegyen 160-as méretet nem lesz jobb a 180-sal sőt... már sokszor kitárgyaltuk lerágott csont.
Na, ma megvolt Kecsó. Van tipped miért ilyen a gumim a minta belépő élénél? Köszi!
Sziasztok Kawasaki zzr 400e motorba gyárilag 160-as gumi való. Egy ismerősömnek van 180/55ZR17 új gumi jó áron, elvileg befér. Nem fogja a menettulajdonságokat rontani? Köszönöm.
Szerintem nem rossz az általad említett érték, főleg, ha meg voltál vele elégedve
Ok, persze. Nyomás?
Ez egy utcai gumi, ehhez nem is kell gumimelegítő! Sőt, ha gumimelegítőzöd, akkor az utcai gumit túlmelegítheted.
Metallsanyi! Erdekelnenek a gumik. Egy elerhetoseget irnal!
Szia! Hungaroringen én is az említett 2,1/2,0bar nyomással mentem (SportSmart2 Max). Nem is volt rossz, pedig hidegen mentem fel vele, melegítő nélkül. 1-2 kört persze vártam, hogy megmelegedjen kicsit, de nem volt bizonytalankodás. Kopáskép is szép volt. Kecsóringre/Kakucsra milyen nyomást ajánlanál ehhez képest? Honda Hornet PC41
Köszi!
Szia,
Saját motorom Rs10 van még, alapvetően utcán és pályán is jól működik, bár így az élettartama végén már kezdtem nem szeretni, de egyébként egy jó kis karika. Nem tud annyit mint egy Supercorsa. A Michelin Power RS pedig alapvetően más kategória,az utcai gumi, az előző kettővel pedig igen jól lehet pályán is tempózni.
Sziasztok. Rs10rol velemeny? Van olyan mint egy supercorsa? Vagy ez az uj power rs?
Üdv.... használt már vki race attack mediumot _ÉS_ endurance keveréket? Mennyivel lehet keményebb az end. ? Előre is köszi!
egyenesen van benne a hátsókerék ?
A hideg nyomást nehéz meghatározni, mert az, hogy mennyit növekszik használat közben a nyomás, annak a függvénye, hogy éppen hány fokos az aszfalt és, hogy te milyen terhelésnek teszed ki a gumit. Értelemszerűen nem ugyanannyit növekszik 20 fokos vagy 45 fokos aszfalton..... de 0,2-0,5 bar növekedés általában mérhető a hidegen és a melegen mért állapot között.
Igyekszem mondjuk úgy 2 év kihagyás érződött rajtam az első körökbe De jobbra még mindig nem tudok rendesen kanyarodni, balra meg tök könnyen Ezen kell még csiszolnom valahogy
Szia
Slicket nem szeretnek utcan hasznalni. Vettem mar utcait de erdekelnek hatsok mert az hamar fogy..
emlékeim szerint azért olyan rosszul nem mész,hogy azt balfaszklodásnak hívjuk!
Kösz Brian az infót. Megint tanultam valamit Viszont mivel nincs gumi melegítőm így jobb lenne nekem a hidegen mért nyomást beállítani körülbelül aztán utána ráérek variálni érzés alapján. ha nem gond mondanál egy hideg oldali értéket mondjuk Kakucshoz és Pannónia ringhez is. Versenyző nem vagyok hobbi szinten nyomom szóval gyors nem vagyok de legalább lelkes Előre is köszi
Szia !Ha még keresel gumit,esetleg segíthetek.Van kb. 100 db Dunlop,Pirelli,Bridgestone.Elsősorban slickek,de van néhány mintás is.
Üdv:Tomi
ELADÓ!!!!! 180/55R17 Dunlop sportmax GPR300 és 120/70R17 Metzeller Z8 A Dunlop 2016os gumi!! kb 5-5,5profilmélység! z8-as kb 2-2,2mm profilmélységű 2012-es gumi EGYBEN A KETTŐ 15oooft !!!!!!!
Köszi a választ!
Gondoltam, hogy nem véletlenül írtad... A felnire pl. nem is gondoltam. Jogos!