Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Szerintem is a Pannónia-Ring a legjobb Magyarországon. Jó klubprogram lenne egyszer együtesen ellátogatni ide. Hely van bőven, a programmal és a nyüzsgéssel sem kell törödni, minden adott.
Seszty: Nekem a kedvencem a Pannóniaring mivel ott kezdtem el pályázni és ott is tanultam meg az alapokat. Az egy nagyon biztonságos és jó minőségű pálya. Pl az aszfalt sokkal jobb mint a Hringen, óriási bukóterek vannak, étterem gokart és supermoto pálya is van! Viszont nagyon messze van. Az örkényi pályán motorral még nem voltam de egyszer, amikor elkészült az aszfalt lementünk faterommal és felengedtek minket autóval a pályára. Hát nem tom , elég keskeny meg elég kicsi bukóterek vannak de egyben egy jó technikás track. Kíváncsi vagyok rá!

Egyébként a hungaroringet is szeretem mert közel van meg minden csak a pálya mínősége nem jön be nekem. Egy csomó helyen sz*r. Például a célegyenes ráfordítóban olyat dob mint állat, a célegyenes után a második kanyar (a híd után) ami balra kanyrodik kifelé meg lefelé lejt és nekem állandóan leér a lábtartóm stb. Eddig csak 2 szer voltam ott, bár április 2-án megyek valószínűleg faterral nyiltnapra. De összességében szerintem örülhetünk hogy van (lesz) 3 db versenypálya magyarországon!! nem?

Szerintem ne tartsál attól hogy új a pálya és még ismeretlen számodra , 3-4 kör és már fejből vágod az új kanyarokat!!
Engem is érdekelne ez a klub. Ha bármi van írjatok!
A Hringen április 19-én Br.org. nyílt nap lesz, 20-án pedig Yamaha tesztnap! Valamelyik nap nem jó klubbnapnak? Tudom, hogy hétköznap, de legalább lesznek sokan, ha az idő is azt akarja!
Jó reggelt Mindenkinek,

Az nem baj, hogy NSR-ed van, a Klubba bárki jöhet motorral, vagy anélkül (nem kell Apriliának, sőt motorodnak sem egyáltalán lenni). Nekem a HRing az adott, mert az van a legközelebb. Én még más pályát nem próbáltam ki, de nekem fekszik ez. Idén tervezem, hogy Örkényt, és Pannónia Ringet is megpróbálom, csak egy kicsit parázok az "új" miatt, mert a HRinget már viszonylag jól ismerem.
Az első összejövetel időjárás függvényében árpilis végén lesz, majd megírom mikor, a helyszíne valószínűleg a HRing, a motoros légkör biztosított lesz, mert valószínűleg a boxban tartjuk majd, érdemes eljönni szerintem...
Te melyik pályára szoktál járni ha nem a HRingre? Mi a véleményed arról?
Hello Seszty!

Érdekel a márkaklubbos összejövetel is és az is, hogy mi a véleményed a tanfolyamról. Aszalós Ádámtól már sok infót kaptam, de kiváncsi vagyok a Tiédre is. És mikor csináltad végig? Adok egy mailcímet a márkaklubbos események miatt, meg írhatod ide a tanfolyamos véleményed is!!!! richard.biel@freemail.hu
Szóval! A motorkiállításon mondta az RS tanfolyam szerelő csávoja, hogy a sportlégszűrő beengedi a sok port, koszt és ettől megragad! Öcsém akart légszűrőt a mitojára és ezért kérdezte meg. Ennek hallattára lemondott róla!
Sirokra szokot járni valaki?
Seszty: ez egy tök jó ötlet! Én szívesen kimennék ilyen öszzeröffenésekre, bár nekem NSR-em van de a motoros légkör a lényeg!! Meg én is szeretk pályázni bár a Hungaroringet annyira nem csípem.

Még azt fűzném hozzá hogy bárki bármikor tud budapesti motorostalálkozóról vagy valami ilyesmiröl az legyen szíves írjon nekem egy üzenetet, ide a 125-ös forumba!!
Elöre is köszi!
Kedves 125-ös motor rajongók!

Én tavaly kezdtem el motorozni, és majdnem rögtön az RS tanfolyamon kötöttem ki a Hungaroringen. Nekem igazából a pályamotorozás jött be, azóta is csak azt csinálom. Van egy saját RS 125-ösöm, ami a pályára át lett alakítva. Próbáltam utcán is, de szerintem nem igazán odavaló a gépezet, inkább országúton használható. Idén elkezdtük szervezni az Aprilia Márkaklubot, az összejöveteleket a nyári szezonban a Hungaroringen tartanánk. Akit érdekel a pályamotorozás (vagy nem), vagy csak szeretne más 125-ös megszállottakkal együtt lenni jöhet bátran. Egyébként a tanfolyamok idén újra indulnak, bárkit érdekel tudok infot mondani róla, szerintem nagyon jók. Ha valaki hosszabb távon pályázni akar mindeképpen javasolt részt venni rajta. Hajrá mindenkinek
Ezt hogy érted, mármint hogy megragadjon?
Ha azt akarod, hogy hamarabb megragadjon, akkor igen!
A Maxxis gumikról van valakinek véleménye vagy tapasztalata? Érdemes 125-ös gépbe sportlégszűrőt rakni?
A 125ös gp motorokon vékony gumik vannak, biztos tudnak valamit!
Kint a ringen az RS-kupás gépeken hátul 150/60, elől 110/60. Nekem ugyanilyen van, most rajta, de mivel még nem pályáztam vele sok érdemlegeset nem tok mondani. De utcán jó!
nekem a bnőm jár a bme-re, bár építész szakra.... én meg tanulom a közgázt....
a 125rs-re is iyen vékony gumikat szoktak rakNI?
Fasza!!!!
Jonnek a motoros emberek a Muegyetemre!!!
En is oda jelentkeztem.Meg az elozo szezont egy nsr-el nyomtam vegig.
Most allok motorvasarlas elott,Majd lesz vhogy.
Remel tudok Pestre motorral jarni!
Windsurfer: az infót csak a másik kettöre értettem(DUF és BME-NIK). A másik kettő pontosabban mérnök informatikus szak.
Még régen én gondolkodtam az RS tanfolyamon de rohadt drága és meglehet másoktól is tanulni pályázni. Én pl fatertól meg a haverjaitól tanultam.
Rockandy: stabilitási problémák nem lesznek nyugi! Elvileg ha szélesebb gumik vannak fönn akkor a motor a ledöntéseknél kicsit lomhább lesz, de egy 10-es méretkülönbséget észre se fogsz venni. Viszont rakhatsz rá 120 ast is, előre meg 100 ast, bár ezekkel pályázni nem lehet olyan jól. 125 ös motorokra a legjobb 90/115-125, szerintem, meg a szerelőm szerint is!
Én Közgáz, BME közgaz., Pázmány közgaz. A CBR-en elől 90-es hátul 100-as van. Na most ezt azért kérdeztem mert leakarom cserélni a hátsót 110-esre. Simán elfér csak azt nem vágom h változik-e ettől a motor kezelhetősége, stabilitása stb.
Ja és Magyar Bálint a jó k..................................................
Én is beadtam megint a jelentkezésem a BME-KSK-ra! Tavaly lemaradtam róla, most Gödöllőn koptatom a padokat a gépész karon.
De mellesleg megjegyzem a közl.mérnöki karnak nem sok köze van az informatikához! Az a műszaki informatikai kar! Remélem vagy a felvételivel vagy az átjelentkezéssel átjutok oda!

A Ringen az RS tanfolyamon volt már valaki?
BerikZ: Huh, Miskolc az nem semmi! Nekem is Bp-ről legalább 50 kiló!
Az oktatási miniszterrel kapcsolatban egyetértek : Fuck you Bálintka!
blacklabel!
Bme közlekedésmérnökire én is jeéentkeztem. Még lehet,h 1 helyre fogunk járni.CSak nekem oda Miskolcról kell(ene) feljárni.

De majd valahogy megoldom csak vegyenek fel.
Az oktatási miniszter meg bekaphatja
Semmi gond! :) Naná hogy láttam de nekem is jobban tetszett a Sorry! Hát jah, az érettségi elég nagy cumi. Én jelentkeztem a Dunaujvárosi főiskolára, a BME közlekedésmérnökire és A BMF Neumann jános karra. Mindegyik informatikai téma.Te hova mész érettségi után?
A mocimon a pályázás miatt viszonylag viknya gumik vannak, elöl asszem 90-es vágatlan slick, hátum meg 115 vagy 125 ös vágott slick. Kicsit gázul néz ki vékony gumikkal de a pályán egy csomó ezres gépet megkerülök vele a lassabb (60-100 km/h) kanyarokban . Aztán persze kigyorsításoknál meg a célegyenesben elmennek mint a picsa... Neked milyen papucsok vannak a CBR-en?
Tényleg , azt nem is Te írtad!!!!!!! Sorry, csak rosszúl emlékeztem . Realy sorry. Remélem láttad mindkettőt, alapfilmek. A Sorry mondjuk nekem jobban bejön.
Én is idén érettségizek Kicsit nagyot fogunk szívni?!? Te hova jelentkeztél tovább tanulni? És hogy valami témába vágó is legyen: mekkora hátsó gumi van az NSR-en? The hives rulez
Nekem is A1 van de nyár végén lerakhatom nagy A-ra mivel akkor lesz meg a 2 év A1-ben! Tök laza, most leszek nemsokára 18 és lesz nagy A-s jogsim PAV nélkül!!