Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár nemtom mennyibe fog kerülni , eddig se volt olcsó a pályázás a ringen...
Szerintem lehet hogy varárnap is kint leszek! De szombaton miért csak nézelődsz? Irány a pálya kergetni a gépeket!!
Szegényke!!!!! De erről meg!

Most néztem csak meg a naptárat, hogy 2-a szombat! Egyetem nincs, csak melózok 1-ig. Remélem 2re kiérek!

Ja és vasárnap is (3-án) lesz egy valag program. Igaz csak nézelődni lehet, én szombaton is csak azt fogok. Vasárnap is ki tudsz jönni?
Windsurfer: Na itt vannak a friss képek. Erről tuti megismersz a ringen!
Windsurfer: Ja már emléxem , küldtél már a fórumba képet róla!! Na akkor ha az időjárás is úgy akarja akkor találkozunk majd a ringen! Én majd holnap küldök be az én gépemről friss képet...
Mint a képen az első hozzászolásomnál!
Fekete Chesterfield replika RS. már a babszemlámpás!
Windsurfer: Oksa. Én is az időjárástól fűggően megyek ki!! Majd meséld el vagy esetleg küldj képet a mocidról hogy meg tudjalak ismerni. Nekem egy tricolor (fehér-piros-kék) nsr-em van. Küldenék róla képet de már rég nem úgy néz ki mint régen: tele van matricákkal meg egyszer elzakóztam vele...
Rock: Ha nem mocival jössz, akkor vagy sárgabusz mogyoródig (az ABC után van a megálló) és onnan gyalogtúra, vagy HÉV Szilasliget állomásig és onnan gyalogtúra.
A sárgabuszosos esetén talán kevesebbet kell sétálni. Én nem mennék BKV-val.
HI!

Blacklabel: Ha jó idő lesz én 1000% hogy kinnt leszek. Gödöllőre járok suliba és onnan pár perc! Csak nem tudok kimenni reggel, hanem kora délután valamikor. CSAK LEGYEN JÓ IDŐ!!!!
A gyorsulásán könnyen lehet segíteni egy kis sebváltó bütyköléssel. Én még nem csináltattam meg mert kezdő vagyok és még a gyári állapotból se tudtam kihozni a maximumot. Miért kéne egy 125-ös motornak nagymotor benyomást keltenie, mikor nem az. Szoktad nézni a MotoGP-t? Ott aztán nagydarab 125-ös gépekkel mennek. Láttad a Talma KTM-jét? Virsli gumi, keskeny tank stb. Talán nem azért ekkora mert így olcsóbb. Hogy a Dovizioso Hondájáról ne is beszéljek. Az még a többinél is vékonyabb. Pedig a Hondások talán csak tudják hogy milyen fán terem a jó motor . Egy szóval: hiába kot-kodácsolsz ha nem tojsz tojást.
Ilyenkor nyiltnapokon be lehet menni a pálya területére de ha fel akarsz menni pályázni akkor persze belépőt kell perkálni!! Háát nem tom el lehet e jutni bkv-val, de ha igen akkor biztos elég körülményesen!!
Nsr a Cbr-t
Szoval Cbr 125-rol:
Mult nyaron Nyiregy belvarosaban volt egy kis gyorsulas.
Egy macskalampas(+94) Nsr es egy Cbr125 elegge otthagyta.
Bar lehet meg is volt piszkalva a motor.Nekem azert nem tetszik mert
az Nsr-hez kepest nem nagy motor benyomasat kelti.
Ennyi......
Ez hogy müködik? Csak bemész a pályára és csapatsz vagy van belépő? Tömegközlekedéssel el lehet valahogy jutni oda?
Hali all!!
Azt szeretném kérdezni mindenkitől, hogy április 2-án ki megy Hunagroring nyiltnapra motorozni? Csak azért érdekelne mert akkor esetleg aki(k) kimennek találkozhatnának meg beszélgethetnének egymással, nézegethetnék egymás motorját stb...
Én egyébként ha jó idő lesz tuti kimegyek. De szerintem bárki kijöhet nem csak pályázni hanem nézelődni is!!
Szerintem az egyik legtutibb 125-ös és ezt tényleg nem azért mondom mert nekem az van. Azért vettem ezt mert szerintem tényleg így van. Mi érdekel?
Engem érdekel a CBR 125-ről a vélemény . Nem nagyon akarom átállítani az RS-emet, mert pályán használom csak, azaz nem tudom, hogy ha az alsó tartományban ha jobb lenne, az a pályahasználatot mennyiben befolyásolná.
Nekem CBR 125-ösöm van szal ha valakit érdekelnek a vele kapcsolatos cuccok akkor azt tőlem kérdezze és ne attól akinek fingja nincs róla(sajnálkozzon a ........ )
Seszty: Nekem 95-ös az RS-em, de ma a fúvókámat megpiszkálták és ugyanaz lett mint a Tied! Csak nekem 7000-ig van ez a játéka! Egyik szemem sír, másik nevet! Én szeretek városba mocizni, és fogok is,de így nem lehet. Viszont gyorsulásra meg pályára biztos jó lenne, mert kiugrik alólam!
A karbin a levegőcsavar állításával viszont orvosolható a probléma! Csak kell egy szép napsütéses hétvége hozzá, hogy tesztelgetni lehessen, hogy hol jó.
Valami jó kis köztes állapot kéne, és remélem sikerül majd beállítani!

kérdés: klubnap ápr.20 vagy 21?
Blacklabel: Nekem az utcai használattal van gondom - egy új RS 125-öm van - és 6000 alatt eléggé haldoklik, fölötte meg teljes erővel megindul, és ezzel kissé nehézkes normálisan városban közlekedni. Azt tervezem, hogy ezt a motort megtartom pályára és utcára veszek egy másikat, de valószínűleg nem kétüteműt, mert szerintem azokkal úgyanúgy fennáll ez a gond (melegedés is). A kis cbr jó lenne, csak hát egy Aprilia után (enyém 37 LE, mert át lett cserélve a kipufogó rendszere) lehet, hogy jelentős visszaesés lenne. Majd még kigondolom a megoldást.
Seszty: Na jó azért én sem vagyok egy Rossi! Az NSR-t utcán is használom , például most nem rég voltam vele 2 szer suliban. Utcára is nagyon jó mert (mint a legtöbb 125-ös) elfér mindenhol!! Dugókban a legjobb. Viszont az egyetlen problémám vele hogy ha nem haladok akkor néha eléggé bemelegedik blokk. Amúgy szerintem jó kis moci ahhoz képest hogy már 11 éves!!
Nekem egy 92-es Nsr-em volt.De a mult szezon vegen el kellett adnom a tanulmanyaim miatt.Akkor meg terveztem hogy egy ujabb Nsr-t vesek mert nekem nagyon bejott a gep.
En amikor a cbr 125-t meglattam csak sajnalkoztam hogy et hoztak ki az Nsr utan.
Ha jol alakulnak a dolgok akkor iden nyaron vezek vmilyen Hondat.
Bar biztos szakatlan lesz raulni ennyi kihagyas utan.
Viva NSR!!!
Blacklabel: Köszönöm a bíztatásod. Tényleg jó, hogy már 3 pályánk van. Én még nem érzem ennyire a HRing hibáit, mert a sebességem és a tudásom még nem tart ott, hogy ennyire észrevegyem. 2-án mi is kint leszünk a pályán, szerintem még nem megyek, csak nézelődök, de minden megtörténhet.
Milyen az NSR? Utcán használod, mi a tapasztalatod? A kis CBR-rel kapcsolatban van valakinek amúgy véleménye, én jót is, rosszat is hallottam.
A Klubbal kapcsolatban feltétlenül megírom, hogy mikor tervezzük az első összejövetelt, szerintem ápr. vége körül lesz, mert addigra már összerázódnak a dolgok. Seszty