400-as motorok

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És széép a Bandikád!
Elvileg tudnak a Suzuki márkakereskedésekben is rendelni németből, ha van raktáron persze... vagy e-bay, vagy esetleg megkeresel pár motorkereskedőt, szakit aki szereléssel is foglalkozik, hátha van valami tuti ötlete hol lehet.
Hali!

400as banditára (suzuki gsf 400 '94) hol találok deknitömítéseket? Mind2 oldalra kellene...
Még mindíg eladó a Gixerem, addig vigyétek amíg meg nem gondolom magam, és nem kell félni tőle nem fog soha az út szélén hagyni, és nincs széthajtva!
Nem.
Full egyedi!
Egyedi lámpák.
480 irányár
óra szerint 44.000-van benne!
De az idom amit csináltattál az a gyári RVF mitája alapján készült?
ha lenen lém.. amúgy mennyi, hány km-rel?
Helló!
A gyári idomja nincs meg de csináltattam rá másik idomot már szinte
csak a festés hiányzik.
Megvan még az RVF? Idomokkal miújság? Mert láttam idomok nélkül is hírdetted? Megvannak hozzá? Törés nem számít.
Sziasztok!
Eladóvá vált Cbr400RR-em 92-es, 2010 agusztusig műszaki vizsgával, 4-1es rendszerrel sportdob szép hanngal,jó gumikkal stb...
Igen, lehet én is kitolnám magam 1 ilyen eseményre, aztán csak az :-)
Még nem döntöttem el, de egyértelműen VFR RC36/RC36II,Deauville, és utsónak megnéznék 1 Transalpot is :-)
Engem nagyon megfogott a dolog, mikor voltam pályaoktatáson egy Főnix napon, és onnantól nem volt megállás, bezsongtam rendesen:D Persze ha tehetném utcára nekem is valami túrásabb jönne jól. Milyen túragőzősre vágysz?
:-)
engem nem mozgat a pályázás!
Habár ha adódna alkalmam, akkor tutira nem mondanék nemet!
De most, 1 túra gőzösre vágyom, ami kivisz a világból
aztán meglátjuk, hogy alakul!
Persze, ha nyerek a lottón, akkor biztosan pattanok nagyobbra, de rohadtul nehéz a döntés, hogy milyenre
De ha mégis marad, mert azért fingért-hugyért nem adom (nekem a 450 is kevés:S), akkor szetenék 2:20alattmenni vele a Pancsin
:-(
azt hittem, egyből pattansz nagyobb gépre!
De látom, te maradsz a túrák alatt is "fekvőtámaszt"nyomok kategóriánál
Gsr-hez már volt szerencsém,VFR után hihetettlen kényelmes volt...
Kellemes utitárs lehetne!
Jó kérdés, elsősorban költözöm albérletbe, és ha így lesz egy darabig biztosan nem tudok motort venni, de szerintem maradok a Suzukinál, esetleg egy 600-as GSX-R, vagy nem is tudom,, esetleg gsr, az kényelmesebb, és még egész sportos.
Először azt döntsd el, mire is kell. Ha néha két személy, esetleg hosszabb utak mintsem pályanap/szerpentin akkor VFR/RF/ZZR.
Ha inkább pályanap és csak egy személy, akkor ZXR/GSXR.

A használtautón tucatszámra vannak 500 alatti áron.
Ezek mind olyan dolgok, amiket bőven ki lehet javítani...
és legalább olyanra formálja az új gazdi, amilyenre szeretné :-)
De ettől eltekintve is tetszik a masina!

MIt tervezel utánna, ha eladtad?
Csak a fényezése nem százas, a segge csak alapozva van, de rpedések vannak az idomban, van egy ki sfeszültség az anyagban, lehet alapig ki kellene csiszolni ott...a tankon is repedezett a lakk, ezt elcseszték , most cserélnék vez.láncot feszítővel, kapott új fékbetéteket elöl-hátul, új plexit tettem rá, és minden olajcserénél kap peolongot is
Pedig műtét nincs vér nélkül :-D
amúgy számomra nagyon tetszetős a kis átalakítással!
450-ért Gsxr? bár nincs szívem megválni tőle
Hello-Bello!

Én árulom a sajátom, ha gondolod kukkants rá...NC30
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda
_vfr_400_r-3529126
Üdv! A km órának semmi köze a 180-as tiltáshoz, az a kawánál van, a miénknél máshol van, de még én sem jötem rá Amúgy meg ha jobban megnézed a km órában a világításon kívül semmi elekrtomos dolog nincs! Esetleg a ford szám mérőben lehet, bár nekem anélkül sem forgott ki Na még van valami...a világítás kábelkorbácsából jön ki két vez pár(asszem) megpróbálom ezeket összekötni, de lehet csak egy helyzetjelző (mint ami a 750-esen is van, de meglátjuk... Amúgy meg nem te vettél fel msn-re? Ismerős a nicsked
Helló mindenkinek!

Eladóvá vált a motorom!
http://www.kepesmotor.hu/gasga...
Ha valakit érdekel hívjon, vagy írjon!
Üdv.: Tibi