Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap valaki Kakucs?
Helló Brian!
Vettem egy Gyönyörű Gixi 600-ast, Pécsen 2004. IV havi K4. Az első útján nálam hazafelé Debrecenbe az M3-ason kigyulladt egy piros jelzőfény a műszerfalon plusz elkezdett villogni az F1 hiba jelzés. (Váltogatva a hőfokjelzéssel). Azt mondták a Power citynél, hogy az injektor sor végén van egy folytószelep szabályzó kis "motor" ami négy folytószelepet mozgat az injektorsoron. ez a kis alkatrész állítólag rossz és letíltja a motort. Ja és e miatt max 130-al bír most menni a gép! A fő gáz, hogy az alkatrész katalógusban csak egyben lehet megvásárolni az injektor sorral ami 230.000FT.-ot kóstál. Pedig külön is cserélhetó az a kis szabályzó. Van egyébként rajta két kis szenzor is de nem azok küldik a hibakódot, tehát azok jók.
A komplett injektor sor cikkszáma: 13405-29G00
Tudnál segíteni, hogy honnan tudnék szerezni egy ilyen alkatrészt?
Várom válaszod!

logistics@tuplast.hu

Üdv
Fecs
Helló mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy nem tudja valaki,hogy a 93-95 körüli GSXR 400-asoknak milyen fúvókaméretei vannak az európai használat szerint?

Válaszokat előre is köszönöm!
nekem van egy cbr 400 am hengerfelyhibÁsan!
rendszÁmos muszakis!
az idomok nincsenek meg!
130000 ft
van melÉ egyy papir nÉlkuli 600as felujÍtott blokkal a kettŐ eggyÜtt 340000ft
30 512 9874
70 202 9806
Engem az érdeklne, hogy cbr 400 hoz, lehet e alkatrészt kapni? Vagy van e valakinek tapasztalata ezzel a motorral?
Szevasztok !
Van nalakinek Kawasaki GPZ 400-as gépe itt ?
Ha továbbra is fennál az, hogy alapjáraton szépen jár, de fordulatra elmegy a szinkron (bedadog) a karbik közűl valamelyik nem dolgozik. Mindenképpen tisztíttasd ki, nem egy ökör ára a szerelőknek rutinmunka és azt is észreveszik ha netán nem jó úszószint vagy hibás tűszelep okoz gondot. Azt hiszem jobb ha szakemberhez viszed. Mielőbbi gyógyulást a kis gixernek!
Rendben, köszi.
Hello cblaci!
Eleinte csak 1 membránt tudtunk megnézni időhiány miatt, nemrég megnéztük a többi 3-at. Amint láttuk, semmi bajuk nincs a membránoknak, de azért köszi, erre nem is gondoltunk volna, hogy ez is lehet a hiba oka....
Cserélni még nem cseréltünk, csak jól kitisztítottuk.
Utánanézek, hogy valami ismerős tud e és értesítelek, amint találtam valamit.
Levegőszűrőt cseréltél már a motorodban? Most szeretném kicserélni, de nem találok sehol hozzá, ha lenne vmi tipped segíthetnél
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy mi a véleményetek az fz 400-as gép alkatrészellátásáról. Idomok, indexek stb. Bontókban lehet ilyeneket találni? Ha jól tudom ezek, a 600 gépekről cserélhetők. 97-es gépem van, kockalámpás. Nemsok ilyen van szerintem az országban.

üdv!
.
Köszi mindenkinek, aki időt szánt rám. Ha van még ötletetek, írjátok bátran, holnap elolvasom. (Csak most mennem kell, korán kelek )
Hali!
kit érdekel a törés? menjen és kész.
A "túrázgatok" szóval Mat kommentjére utaltam, és a lightos tempóra
Sajnos ezek főleg japán belpiacos motorok, azokhoz általában nehezebb beszerezni a típusspecifikus alkatrészeket, de a kopó alkatrészekkel nem szokott gond lenni. És sok alkatrészük közös nagyobb modellekével, amiket forgalmaztak európában. Pl Bandit 250-hez mindent lehet kapni, de nem a hivatalos kereskedőtől. Ráadásul bontva is elég gyakoriak (még). Összességében; van hozzá sok minden, csak ne törd össze, mert idom, tank, fedél, ilyesmi horror áron van.
a "túrázgatás", és a "nem nagyon lesz időm hosszabb utakra" ütik egymást

az 500asokhoz van bőven alkatrész, de már a belpiacos 250-400as gépekhez is szokott lenni (állítólag), mert nekem még sose kellett semmi
nézd meg a vidijeim. ez a gép talán elég sportos..
ma már mindenhez. pl itt van a belpiacos fzr-em.. bontóban is van hozzá midnen szirszar, ha meg alkatrész kell két héten belül itt van.
Ja, azt elfelejtettem, hogy legfőképp a sportosabb megoldások érdekelnének.
hány centi vagy hány kiló?
Hát igen, főleg csak túrázgatnék (egyelőre). Számomra nem is inkább a sebesség (na, jó az is), hanem a kezelhetőség a fontos. A kényelem része számomra annyiból nem annyira lényeg, hogy nem nagyon van/lesz időm hosszabb utakra. 1-2 órát meg csak kibírok És az általatok felsoroltak közül melyikhez a legegyszerűbb alkatrészeket szerezni?
Valóban, 250-400 kategóriában előfordulnak szélsőséges fogyasztási adatok, (FZR-400 12l/100km) de ahány ilyen esettel találkoztam, mindig kiderült valami disznóság. Vagy a gazdi szédült 180 alatt, vagy rosszul volt beállítva a motor, volt olyan, hogy a membrános benzincsap megrepedt membránja mellett szívott a motor plusz benzint.
én meg 115-tel a 140-et..