{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4672073] 2013. 11. 06. 15:53
toltessyzoli
Téli Motortárolás a XVI. Kerületben!

A XVI. kerületben Rákosszentmihály-on az M0 kijárattól 1,5km-re lehetőség nyílik motorok téli tárolására, egy fűtött-zárt átjárás mentes, riasztóval felszerelt ingatlanban.

Október 1.-től vállaljuk a motorkerékpárok tárolását, rendszeres gumi nyomás ellenőrzéssel és akkumulátor töltéssel.

3500 Ft,-/hó

info: toltessyzoli@freemail.hu
06304787780
[#4666705] 2013. 10. 31. 18:50
Kolondrum
Te sehol nem unod meg a reklámot? :D
[#4665664] 2013. 10. 30. 13:05
darazsgarazs.hu
A másik topikban válaszoltam

www.darazsgarazs.hu
[#4664962] 2013. 10. 29. 16:12
Nauda
Sziasztok!
Egy 2005-ös FZ6-S téli tárolásával kapcsolatban kérdezem, hogy ti mit tennétek az aksival. Kicsit már gyengélkedik, úgyhogy biztosan nem bírná ki a telet végig, ezért vettem hozzá egy ilyet:
http://www.louis.de/_106b7a5ab...
Járt hozzá egy kábel amit rá tudok kötni fixen a tank alatti aksira, és így ki tudok vezetni egy csatlakozót a töltőhöz, vagyis nem kell többet szétberhelnem a fél motort, hogy tölteni tudjam az aksit. Így viszont tapogatással nem tudom ellenőrizni töltés alatt az aksi hőmérsékletét. Vagy ne görcsöljek és ezt a töltőt simán rajta hagyhatom egész télen? Ne fossak, hogy eldurran az aksi ha netán zárlatos lesz?
Előre is kössz a tanácsokat.
[#4664293] 2013. 10. 28. 18:41
Kulika69
Sziasztok. Első Telem Lesz A Motorommal Gsx-r 600 K4. Ki Mit Ajánl? Tele Vagy Üres Tank? Ha Tele Akkor Valamiféle Adalék A Benzinbe? Ha Minden Jól Megy Szobába Lesz Előre Is Köszönöm A Válaszokat
[#4653159] 2013. 10. 16. 12:37
ini
oda kell támasztani a fal mellé aztán tavasszal lemosod
az ilyen "exra" cuccok árát meg idd el
semmi baja sem lesz egy kis portól
[#4653155] 2013. 10. 16. 12:33
BearDr
Nálam száraz pincegarázs van, ahol télen sem megy mínuszba a hőmérséklet. Én nem takarom le a motort, vagy ha igen, akkor egy használt gyapjú paplanhuzatot kap, a por ellen.
[#4653145] 2013. 10. 16. 12:23
kinter1
Én nem komplikálnám ennyire túl. Ha letakarod, akkor a pára alá megy. Ha szárazabb az idő, akkor nem fog azonnal kiszáradni, mert a takaró alatt nem közlekedik a levegő. Viszont ha por marad a takaró alatt és pl. a szél megmozgatja, akkor szépen odaver a fényezésnek. Szerintem kicsit túl van ez lihegve.
[#4653121] 2013. 10. 16. 11:31
dronx
Sziasztok,

szeretnék biztos helyet biztosítani a motoromnak.Sajnos csak egy száraz fűtetlen garázs áll rendelkezésre.Láttam különböző megoldásokat:
levegőkeringetős
Ezt a magyar oldalakon nem igazán éltetik(mert hogy a párát mégsem szorítja ki teljesen),de a külföldiek esküsznek rá

Van még sima vákum fóliák amikből ki kell szívni a levegőt és kész.

Szerintetek melyik a tuti?
[#4446663] 2013. 04. 01. 22:26
Szabiy
ugy nézem hogy a Gyújtógyertya lehet a hibás
találtam 1 videot erröl pont az én motromnál is ez a tünet
[#4446592] 2013. 04. 01. 21:46
alvaro
Nem hiszem, hogy az olaj viszkozitása csinálná, pláne 10 fokban. Az meleg. A hideg az mondjuk a fagy. Nálam kissé nyökögős hangja van az indítózásnak olyankor, de ennyi. Az olaj kicsit sűrűbb, az akku meg nem kicsit gyengébb olyankor.
De nem áll össze az olaj, hogy megakadályozza a művelet. Szép is lenne, a 10W akármilyen olaj elvileg -20 fokig vagy meddig használható.
[#4446584] 2013. 04. 01. 21:40
Szabiy
Sziasztok !
Ez volt az elsö telem a motrommal(Honda CBR 600RR 2004) ezért a segitségeteket kérem :
Valamiért nem tudom beinditani a motrot pedig amikor letettem akkor az aksit kiszereltem a fagyállot ellenöriztem és tökéletesen működött .
Most feltöltöttem az aksit , betettem és probáltam inditani de sajnos sikertelenűl (Az akumlátor meghajtsa és már van amikor szinte beindult de sajnos mégsem)
Egy hideg garázsban telelt. Valahol olvastam , hogy beinditas elött jo volna betolni meleg helyré mert az olaj a hidegbe megsűrűsödik és itt nálunk kb. 2 napja van 10 fok azelött hidegebb volt.
Ez lehet a probléma okozoja ? Vagy valami komolyabb oka is lehet ?
[#4358350] 2013. 02. 07. 22:04
rdobo2
sziasztok! jó dolog!

Motorosruházat,bukósisak bélés javítás!Bőrruházat javítása.Cipzárcsere is!
- Cipzárcsere kabátban: kb. 3000-4000 ft.
- Bukósisakbélés javítás: 3000-6000 ft
Komplett béléscsere: kb. 7000 ft
Állapottól függően!
Rövid határidő, max. 7 nap!
A műhely megtalálható Budapest-től 4 km-re Halásztelken.
postai utánvétel is !
Érdeklődni: brigililla@gmail.com
vagy
zoldalma@freemail.com
http://motorosruhaja
v.blogger....

[#4310538] 2013. 01. 05. 1:39
lancus
A bőrkabátokat mindíg válfán kell tárolni, különben eldeformálódik, nem széktámla, nem fogas, válfa...
[#4241416] 2012. 11. 14. 13:08
ekk
Hello!
Ritkán kéne be ebbe a topicba, de most épp bekukkantottam. Nem kell túldramatizálni ezt a téli tárolást. Takarítsd le a motort, karbiból járd ki az utolsó csepp benzint is, tank tele, akksi kivesz, motor letakar és alszik. Az akksit ne vidd fűtött helyre, mert az sem használ neki, én pl. a spajzban tárolom télen, ahol 20 fok körül van a hőmérséklet és a tél alatt rátöltök egyszer-kétszer és ennyi
[#4241378] 2012. 11. 14. 11:50
matthew.SV
Üdv! Nem annyira a topic-hoz kapcsolódó kérdés! Ez az első telem motor tulajdonosként, és olyan kérdésem lenne, hogy a bőr ruhámat letakarítottam,bőr ápoló stb! A tárolását vállfán oldjam meg vagy milyen módon ? Vállfán nem lesz semmi baja a vállprotiknak stb ? bocsi az amatőr kérdésért...
[#4239794] 2012. 11. 13. 10:02
atix83
Téli motortárolás, fűtött-őrzött helyen a 16 illetve a 22. kerületben Budapesten! 70/6321-829

7000ft/hó
[#4239766] 2012. 11. 13. 9:40
Papajohn
A fagyálló funkciói:
•Hűtés
•Fagyálló tulajdonság,
•Korrózióvédelem.
•Kompatibilitás az elasztomerekkel és műanyagokkal

(forrás: http://www.olajinfo.hu/index.p...)


-20 a tárolóban nem lesz, az tuti, így a második pont nálad kiesik. Ha előírás szerint keverted, akkor két évig simán maradhat. Szerintem.
[#4239765] 2012. 11. 13. 9:34
gurabli
Az enyhén fűtött tároló kizárná, hogy a -20-as fagyálló ne legyen elég:). Ettől függetlenül zavaró, hogy -35-re kevertük és -20 lett, pedig tuti, hogy pontosan kevertük. Nem jobb inkább biztosra menni és lecserélni?
[#4239760] 2012. 11. 13. 9:27
Papajohn
Ellentmondás van abban, amit írsz:
"(egy panellakás tárolójában, igaz, az utcára nyílik az ajtaja, de akkor is zárt helyen van és még egy kis FŰTÉS is van, mivel fűtéscsövek mennek át a tárolón."
"4) a fagyálló -20 körül van, ez esélyes, hogy nem lesz elég. A nyáron lett cserélve, a leírás szerint keverve, és mégis ennyi lett. De hogy miért? No, max gyorsan lecserélem a hétvégén."
[#4239737] 2012. 11. 13. 8:59
gurabli
Sziasztok!
Ez lesz az Aprilia RS50-el az első telem, pár dologban nem vagyok biztos, segítenétek?
A motor zárt, szerintem kimondottan száraz helyen lesz (egy panellakás tárolójában, igaz, az utcára nyílik az ajtaja, de akkor is zárt helyen van és még egy kis fűtés is van, mivel fűtéscsövek mennek át a tárolón.

1) Tudtommal a tank műanyag, vagy tévedek? Azért jobb, ha teletankolom és úgy rakom el?
2) hogy ne maradjon üzemanyag a karbiban, ezért elzárt benzincsap mellett beindítom, amíg ki nem ürül
3) az akksit kiveszem és felviszem a lakásba vagy a benti tárolóba (fűtött, kimondottan meleg helyre), szerzek majd egy töltőt vagy csepptöltőt hamarosan, arra lesz kötve.
4) a fagyálló -20 körül van, ez esélyes, hogy nem lesz elég. A nyáron lett cserélve, a leírás szerint keverve, és mégis ennyi lett. De hogy miért? No, max gyorsan lecserélem a hétvégén.
5) páran azt írták, hogy érdemes kivenni a gyertyát és valamennyi 2T olajat önteni a hengerbe. Ennek van értelme vagy csak feleslegesen szedném szét?
6) amit lehet, azt lefújok WD40-el. Pl. a tanksapka, az ülés és az indító zárba nyomok egy nagy adagot. Az oldalsztendert, a kuplung és fékkarokat, és mit még? Esetleg van olyan hely, ahol kárt tehetek a WD40-el és nem szabad ráfújnom? Vagy van a WD40 helyett jobb szer erre?
7) a láncot letisztítom és jól lefújom láncsprayel
8) a bowdenket, műanyag részeket átkenem műanyag ápolóval vagy szilikonnal
9) az idomokat átkenem Turtle Wax teflonos poilírral
10) a motort letakarom motoros ponyvával
11) szerintetek kézi mosóban szabad mosni, pl OMV autómosóban? Leszedném az idomokat, így jobban hozzáférnék az egész motorhoz.

Beindítani nem szándékozom, majd csak tavasszal.
Esetleg valami, amit kihagytam? Felemelni, hogy a gumikon legyen most sajnos nem tudom.

Köszönet!
[#4218161] 2012. 10. 28. 21:24
Lbandi
gazdája válogatja én pl mivel már nem mai darab,és az öreg japánok hajlamosak is a gyűrű letapadásra,pusztán ezért,nekem megér hétvégén egy fél óra-órát minthogy tavasszal érjen a meglepi motorgenerál eméletileg nem szükséges csak ajánlott,aztán tavasszal olajcsere és felkészítés
[#4217126] 2012. 10. 28. 13:06
Demcar
Á én nem szoktam begyújtani én ha elteszem mocit akkor azt december elején elrakom és majd csak február végén veszem elő addig hozzá sincs nyúlva. :)
[#4217062] 2012. 10. 28. 12:49
Lbandi
a fűtött hely csak extra,a kulcsszò a fedett szàraz hely;) Akksit nėha azėrt töltsed ha kiszereled.a motort ėn azėrt 1-2hetente beinditom kicsit jàratom ,aztàn megint kiüritem a karbi sort,maceràs de a tėli karbantartàs is fontos;)
[#4216928] 2012. 10. 28. 10:57
kozmax
Itt például