Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem neked nem kéne szereléssel foglalkoznod, ha ennyire béna vagy.
Plusz mínusz 5 fordulat pontosság
Frekvencia mérő fülű
Ja?.....akár így is lehet, tehát akkor már van itt satukezű, nyomatékkulcskarú, rugóerőmérőkezű......mi lesz még?
A kezedben kell lennie a rugó erőnek
Ha laza akkor hallani
Ha túl húzod nem nagy gond, majd bekopik
Azt miből lehet megállapítani a manuálissal, hogy mikor pont elég a feszítés? Fülre, hangra, mire kell állítani? A gyárinál egyértelmű, elvileg a rugó pont annyit feszít amennyit kell.
Jaja, a víz a hibás mert a kis kacsa nem tud úszni. Sok embert ismerek akinek tönkre ment és nem akartak horribis áron venni másikat. Így csináltak állíthatósat, 10 éve jo müködik neki.
Szóval akkor csak nem a feszítővel volt gond....
Sok endúróban is manuális van utólag beépítve aztán hibátlan
Miközben kivette a tulaj a cseréhez a régit, átugrott a vezérlés, aztán ráindított...
Nagy eséllyel sikerült túlfeszíteni ezzel a módszerrel, inkább a belső csavart tekerd vissza majd engedd el, hogy a rugó magától feszítse meg.
Amúgy egy cb 500-ról van szó, időnként lehetett hallani egy-egy kattanást a lánc felől, most kísérletképpen kicsit fellazítottam a két rögzítő csavart, kb. 2 millimétert kijjebb húztam a feszítőt majd visszatekertem a rögzítőcsavarokat. Azóta nem hallottam a kattogást, de ezek szerint fennáll a túlfeszítés lehetősége. Tapasztalatok szerint az automata feszítő hajlamos az elfáradásra, ezért próbálkoztam ezzel. Vagy akkor inkább ne mókoljak, hanem csere?
VTR 1000 F '98
Hidegen nekem is csörömpöl kicsit, nyúlt a vez lánc szerinted vagy a feszítő a ludas? Nem ismerem még behatóbban a típust ezért is kérdezem!
Ha csak úgy nem........
Okos gazda okosít az eccerű motorozik gyárival. Én nem alkalmaznék ilyet mert igen könnyű túlfeszíteni sőt szinte csak azt lehet ezzel, persze akkor hirtelen elhalkul a csörgés és mindenki happy mert hát az nem látszik, hogy majd szétszakad szép csendben a belseje.
Manuális feszítőnek mi köze a szelepekhez max ha valaki túlfeszíti és elszakad a lánc akkor talán másképp nem tudom elképzelni
esetleg nem a "nem okos" gazda miatt?
Nemrég cseréltem két szelepet egy VTR-ben, az ilyen okosítás miatt
Hali! Többször olvastam már Hondák esetén a vezérműlánc feszítő "okosításáról". Tudja esetleg valaki, hogy milyen beavatkozást takar ez a kifejezés?
Ilyen van?!
Sziasztok Orosháza Szentes Szarvas Környékén keresnék Motorszerelőt. 1Hengeres Endurót kellene Rendbe rakni. Köszi az infót.
Az is dícséretes, hogy megírta a hiba megszűnését és az okozóját, ami az utóbbi időben sok esetben elmarad. Tisztelet a kivételnek.
Na, hálistennek Az esetek többségénél valami banális dolog okozza a hibát, de az ember első rémületében hajlamos komplett motorgenerált vízionálni.