Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló
Valaki esetleg tud ajánlani debrecen környékén cross motor szerelőt de nem ilyen sufnituningost ,válaszokat előre köszönöm !
A motor sokszor felkapja az olajat nagy fordulaton. most legutóbbi kínzásnál 2-3 deci tünt el és az mind a légszűrőben és a légszűrő kis átlátszó csövébe ment kb 130 km alatt. de előtte való hétvégén amikor több mint 300km-t mentem vele de ott nem volt szabájzás meg baromi nagy motorfék ott nem kapott fel semmit. Nem zörög nem füstöl van benne erő melegen is pöcre indul. Néha néha van hogy betorpan de az már "szerintem" azért mert a légszűrőházban a sok olaj fojtja meg. ahogy elengedem egy pillanatra a gázt visszahúzom és megint megy ahogy kell. A légszűrő új az olaj új frissen lett szelephézag állítva (kipufogó szelepek minimumra lettek állítva) ram air rendszert ma néztem ott sem látszik dugulás. A légszűrő házba vissza vezető csövet lehúztam hidegen elindítottam amíg a ventilátor el nem indult addig járt és nem volt sok karterja. Tanácstalan vagyok a továbbiakban, a szerelőm meg jelenleg nem tud rá időt szakítani most és addig amit tudok megnézek én. Ebben kérnék segítséget. Előre is köszönöm.
https://www.sportmotor.hu/albu...

Polcról, újonnan, garival. Olcsóbb nálam, mintha tőlük vennéd.
Van. Kérdezz bátran
Ahogy irtak is. Elso gumi. Mindegy mennyi van benne vagy mikori. Rakj ra egy jo allapotu hasznaltat akar. Meg fog szunni a hiba
Hali! Van esetleg szerelő a csoportban aki a kawasaki típusban otthon van? egy 2006-os zx10R ről kérdeznék. Előre is köszönöm
Az új első gumi is lehet a ludas. Ezzel én is megszívtam még a GSX-nél. Telót előtte tettem rendbe, azt ki zártam, első csapágyak közül az egyik egy picit löttyent cseréltem mindkettőt, kormámycsapágyat szétszedtem nem volt beverődés. Nem maradt más, végül lecseréltem az alig futott gumit mert eladó lett a motor és úgy nem lehetett volna eladni, az új gumival megszünt a hiba. Az az érdekes, hogy én visszavittem a gumit még ezet km se volt benne, de persze hogy nem cserélték, merthogy biztos a motor szar... Dunlop Qualifier volt.
Hi
haver GSF 650-e szitál 100 körül, enyhe, de jól érezhető kormány remegés. Nem volt törött, régebben nem csinálta. Először kicseréltük a teló olajat, régi is volt, kevés is, 20-as ment bele. Nem javult meg. Utána a hátsó gumit, (az első új, bő éve lett feltéve) az is öreg volt, kagylós. Így se lett jó.
A kormánycsapágy könnyen forog, nem akadozik, nem is érezni állványon kotyogást. A motorban 30 ekm sincs...
Mi lehet még?
(Bandit fórumon is megkérdeztem)
De lehet az is, ha túl sokat kap. Hidegen a dús keverék még előnyös, melegen belefullad.
Ezt megjáratva, bemelegítve a gyertyaképen látod legegyszerűbben.

És akkor egyúttal kizárhatod a gyertya hiba lehetőségét is.
Köszi megmérem a hézagokat.Karburátor nemlehet?
Szelephézag.
Nékem is ez a gondom a mociva.Hidegen indul pörög,ha bemelekszik csutko gázon is nagyon gyenge.Ha valaki tudna tanácsot.SRX 250.
Átjárhatò? Nincs eldugulva?
Szi,
Igen szerintem van mert láttam csöveket
Van masodlagos levego bevezetes a leomlobe minden hengernel?
Mint általában több oka lehet, de én arra gondolok, hogy nincs szinkronban a két henger.
Az a kérdés h akkor az egyik henger keveset kap azért feheres vagy a másik kap sokat azért kormos.
Honda Silverwing 600 injektor
Hali mindenki,
Kis segítségre szorulnék
Sporol a betűvel. Környezet tudatos!
Köszi szépen
Hengerfej lesz az.
Máshol nem jellemző hogy keveredni tudjon.
De még nem lehet annyira durva, ne erőltesd, később drágább lesz a javítás.
nm=nem
Mi az az nm?
Sziasztok.Adott egy 1990-es kle 500.A viz befolyik az olajhoz,vizet nm forralja,szürke füstöt nm löki,viszont a viz fogy a kiegyenlitőből.Hengerfejes,,vagy valahol màshol folyhat be a vìz?Választ előre is kőszi.